reklama - zainteresowany?

Komunikowanie lokalno-regionalne w dobie społeczeństwa medialnego. T. 2: Aspekty polityczne, społeczne i technologiczne - Onepress

Komunikowanie lokalno-regionalne w dobie społeczeństwa medialnego. T. 2: Aspekty polityczne, społeczne i technologiczne
ebook
Autor: red. Monika Kornacka-Grzonka, red. Marek Mazur
ISBN: 978-83-226-3367-0
stron: 220, Format: ebook
Data wydania: 2020-06-05
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 18,07 zł (poprzednio: 20,77 zł)
Oszczędzasz: 13% (-2,70 zł)

Dodaj do koszyka Komunikowanie lokalno-regionalne w dobie społeczeństwa medialnego. T. 2: Aspekty polityczne, społeczne i technologiczne

Tagi: Marketing

Przedmiotem studiów zaprezentowanych w publikacji sÄ… teoretyczne oraz praktyczne aspekty komunikowania lokalno-regionalnego. Szkice oraz opracowania prezentujÄ…ce wyniki badaÅ„ empirycznych dotyczÄ… gÅ‚ównie problematyki komunikowania wyborczego w warunkach rywalizacji samorzÄ…dowej, polityki informacyjnej samorzÄ…dów oraz aktywnoÅ›ci mediów lokalno-regionalnych. Autorzy kÅ‚adÄ… nacisk na empiriÄ™, ilustrujÄ…c w wielowymiarowej analizie zÅ‚ożoność i wielość funkcji komunikowania, które w najwyższym stopniu wpÅ‚ywa na proces ksztaÅ‚towania siÄ™ lokalnej i regionalnej wspólnoty. Książka Å‚Ä…czy naukowe perspektywy badawcze medioznastwa i politologii, adresowana jest zwÅ‚aszcza do osób zainteresowanych lokalnymi i regionalnymi relacjami mediów i polityki.

 

Monika Kornacka-Grzonka, doktor, adiunkt w Instytucie Nauk Politycznych i Dziennikarstwa UÅš. Jej zainteresowania naukowe koncentrujÄ… siÄ™ wokóÅ‚ komunikowania lokalnego i mediów lokalnych (ze szczególnym uwzglÄ™dnieniem lokalnych mediów internetowych), tożsamoÅ›ci i podmiotowoÅ›ci spoÅ‚ecznoÅ›ci lokalnych oraz nowych mediów. W 2014 wyróżniona przez JM Rektora UÅš za osiÄ…gniÄ™cia naukowe i dziaÅ‚alność popularnonaukowÄ…. Zwyciężczyni dziewiÄ…tej edycji konkursu Polskiego Towarzystwa Komunikacji SpoÅ‚ecznej na NajlepszÄ… PracÄ™ DoktorskÄ… z zakresu Nauk o Mediach i Komunikacji SpoÅ‚ecznej DOKTORAT ’16.

 

Marek Mazur, doktor nauk humanistycznych w zakresie nauk o polityce, dr hab., adiunkt w Instytucie Nauk Politycznych i Dziennikarstwa Uniwersytetu ÅšlÄ…skiego.

Zainteresowania badawcze: problematyka komunikowania politycznego, zwłaszcza profesjonalizacja i mediatyzacja kampanii wyborczych.

Dodaj do koszyka Komunikowanie lokalno-regionalne w dobie społeczeństwa medialnego. T. 2: Aspekty polityczne, społeczne i technologiczne

 

Osoby które kupowały "Komunikowanie lokalno-regionalne w dobie społeczeństwa medialnego. T. 2: Aspekty polityczne, społeczne i technologiczne", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • ReguÅ‚a 80/20. Zasada, która odmienia Å›wiat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracÄ… na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Jedna kampania do wolnoÅ›ci. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na wÅ‚asnych warunkach
  • Zen Steve'a Jobsa

Dodaj do koszyka Komunikowanie lokalno-regionalne w dobie społeczeństwa medialnego. T. 2: Aspekty polityczne, społeczne i technologiczne

Spis treści

Dodaj do koszyka Komunikowanie lokalno-regionalne w dobie społeczeństwa medialnego. T. 2: Aspekty polityczne, społeczne i technologiczne

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.