Komunikowanie lokalno-regionalne w dobie społeczeństwa medialnego. T. 2: Aspekty polityczne, społeczne i technologiczne - Onepress
ISBN: 978-83-226-3367-0
stron: 220, Format: ebook
Data wydania: 2020-06-05
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 18,07 zł (poprzednio: 20,77 zł)
Oszczędzasz: 13% (-2,70 zł)
Przedmiotem studiów zaprezentowanych w publikacji sÄ… teoretyczne oraz praktyczne aspekty komunikowania lokalno-regionalnego. Szkice oraz opracowania prezentujÄ…ce wyniki badaÅ„ empirycznych dotyczÄ… gÅ‚ównie problematyki komunikowania wyborczego w warunkach rywalizacji samorzÄ…dowej, polityki informacyjnej samorzÄ…dów oraz aktywnoÅ›ci mediów lokalno-regionalnych. Autorzy kÅ‚adÄ… nacisk na empiriÄ™, ilustrujÄ…c w wielowymiarowej analizie zÅ‚ożoność i wielość funkcji komunikowania, które w najwyższym stopniu wpÅ‚ywa na proces ksztaÅ‚towania siÄ™ lokalnej i regionalnej wspólnoty. Książka Å‚Ä…czy naukowe perspektywy badawcze medioznastwa i politologii, adresowana jest zwÅ‚aszcza do osób zainteresowanych lokalnymi i regionalnymi relacjami mediów i polityki.
Monika Kornacka-Grzonka, doktor, adiunkt w Instytucie Nauk Politycznych i Dziennikarstwa UÅš. Jej zainteresowania naukowe koncentrujÄ… siÄ™ wokóÅ‚ komunikowania lokalnego i mediów lokalnych (ze szczególnym uwzglÄ™dnieniem lokalnych mediów internetowych), tożsamoÅ›ci i podmiotowoÅ›ci spoÅ‚ecznoÅ›ci lokalnych oraz nowych mediów. W 2014 wyróżniona przez JM Rektora UÅš za osiÄ…gniÄ™cia naukowe i dziaÅ‚alność popularnonaukowÄ…. Zwyciężczyni dziewiÄ…tej edycji konkursu Polskiego Towarzystwa Komunikacji SpoÅ‚ecznej na NajlepszÄ… PracÄ™ DoktorskÄ… z zakresu Nauk o Mediach i Komunikacji SpoÅ‚ecznej DOKTORAT ’16.
Marek Mazur, doktor nauk humanistycznych w zakresie nauk o polityce, dr hab., adiunkt w Instytucie Nauk Politycznych i Dziennikarstwa Uniwersytetu ÅšlÄ…skiego.
Zainteresowania badawcze: problematyka komunikowania politycznego, zwłaszcza profesjonalizacja i mediatyzacja kampanii wyborczych.
Osoby które kupowały "Komunikowanie lokalno-regionalne w dobie społeczeństwa medialnego. T. 2: Aspekty polityczne, społeczne i technologiczne", wybierały także:
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Wstawaj i walcz. Sprawdzone strategie, techniki i nawyki produktywności ludzi sukcesu 39,67 zł, (11,90 zł -70%)
Spis treści
Komunikowanie lokalno-regionalne w dobie społeczeństwa medialnego. T. 2: Aspekty polityczne, społeczne i technologiczne eBook -- spis treści
Spis treści
Wstęp (Marek Mazur, Monika Kornacka-Grzonka) / 7
Agnieszka Walecka-Rynduch
MediaEgo w MediaPolis. Lokalizm i regionalizm w pierwszym jasnogórskim przemówieniu
Andrzeja Dudy jako przykład strategii wizerunkowej / 11
Wojciech Adamczyk
Patologie instytucji samorządowych jako przedmiot publikacji śledczych i interwencyjnych
w niezależnych mediach lokalnych / 30
Patrycja Szostok
Co samorzÄ…d musi w komunikacji? O komunikacyjnych aspektach realizacji postulatu
upodmiotowienia społeczności lokalnych / 47
Jarosław Flis, Mateusz Wanatowicz
Poetyka polityka – komitet jako komunikat w wyborach lokalnych / 64
Agnieszka Szymańska
Wybory samorzÄ…dowe 2014 w MaÅ‚opolsce – stanowisko kandydatów na urzÄ…d prezydenta
Krakowa oraz komitetów wyborczych w wybranych kwestiach politycznych i kanaÅ‚y
dystrybucji informacji wyborczej / 81
Rafał Leśniczak
Reklama wyborcza w regionalnej prasie Å‚ódzkiej w perspektywie kampanii parlamentarnej
2015 r. / 95
Marian Mitręga
Reklama społeczna a społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw / 110
Paweł Grzywna
Komunikowanie w promocji zdrowia. PrzykÅ‚ad wybranych miast województwa Å›lÄ…skiego / 122
Natalia Stępień-Lampa
Samorząd gminny wobec podwyższenia wieku obowiązku szkolnego. Działania gmin
zachęcające do wcześniejszego rozpoczęcia nauki w szkole / 138
Aлександр П. Короченский
Гибридизация медиатекстов в контексте „пост-журналистики” / 151
Zbigniew Kantyka
Media hiperlokalne – nowy element systemu spoÅ‚ecznego komunikowania / 159
Henryk Grzonka
Rozwój radiofonii a zmiany technologiczne / 174
Dariusz Krawczyk
WpÅ‚yw konwergencji w mediach na sytuacjÄ™ zawodowÄ… pracowników Å›rodków masowego
przekazu w odbiorze studentów dziennikarstwa / 185
Kinga Jarmołowicz
Rola nowych technologii w komunikowaniu lokalnym na przykładzie e-partycypacji
Lublina / 197
Klaudia Mularczyk
E-tablica ogÅ‚oszeÅ„ jako nowy sposób komunikacji soÅ‚ectw z mieszkaÅ„cami / 210