reklama - zainteresowany?

Komunikowanie lokalno-regionalne w dobie społeczeństwa medialnego. T. 2: Aspekty polityczne, społeczne i technologiczne - Onepress

Komunikowanie lokalno-regionalne w dobie społeczeństwa medialnego. T. 2: Aspekty polityczne, społeczne i technologiczne
ebook
Autor: red. Monika Kornacka-Grzonka, red. Marek Mazur
ISBN: 978-83-226-3367-0
stron: 220, Format: ebook
Data wydania: 2020-06-05
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 18,07 zł (poprzednio: 20,77 zł)
Oszczędzasz: 13% (-2,70 zł)

Dodaj do koszyka Komunikowanie lokalno-regionalne w dobie społeczeństwa medialnego. T. 2: Aspekty polityczne, społeczne i technologiczne

Tagi: Marketing

Przedmiotem studiów zaprezentowanych w publikacji sÄ… teoretyczne oraz praktyczne aspekty komunikowania lokalno-regionalnego. Szkice oraz opracowania prezentujÄ…ce wyniki badaÅ„ empirycznych dotyczÄ… gÅ‚ównie problematyki komunikowania wyborczego w warunkach rywalizacji samorzÄ…dowej, polityki informacyjnej samorzÄ…dów oraz aktywnoÅ›ci mediów lokalno-regionalnych. Autorzy kÅ‚adÄ… nacisk na empiriÄ™, ilustrujÄ…c w wielowymiarowej analizie zÅ‚ożoność i wielość funkcji komunikowania, które w najwyższym stopniu wpÅ‚ywa na proces ksztaÅ‚towania siÄ™ lokalnej i regionalnej wspólnoty. Książka Å‚Ä…czy naukowe perspektywy badawcze medioznastwa i politologii, adresowana jest zwÅ‚aszcza do osób zainteresowanych lokalnymi i regionalnymi relacjami mediów i polityki.

 

Monika Kornacka-Grzonka, doktor, adiunkt w Instytucie Nauk Politycznych i Dziennikarstwa UÅš. Jej zainteresowania naukowe koncentrujÄ… siÄ™ wokóÅ‚ komunikowania lokalnego i mediów lokalnych (ze szczególnym uwzglÄ™dnieniem lokalnych mediów internetowych), tożsamoÅ›ci i podmiotowoÅ›ci spoÅ‚ecznoÅ›ci lokalnych oraz nowych mediów. W 2014 wyróżniona przez JM Rektora UÅš za osiÄ…gniÄ™cia naukowe i dziaÅ‚alność popularnonaukowÄ…. Zwyciężczyni dziewiÄ…tej edycji konkursu Polskiego Towarzystwa Komunikacji SpoÅ‚ecznej na NajlepszÄ… PracÄ™ DoktorskÄ… z zakresu Nauk o Mediach i Komunikacji SpoÅ‚ecznej DOKTORAT ’16.

 

Marek Mazur, doktor nauk humanistycznych w zakresie nauk o polityce, dr hab., adiunkt w Instytucie Nauk Politycznych i Dziennikarstwa Uniwersytetu ÅšlÄ…skiego.

Zainteresowania badawcze: problematyka komunikowania politycznego, zwłaszcza profesjonalizacja i mediatyzacja kampanii wyborczych.

Dodaj do koszyka Komunikowanie lokalno-regionalne w dobie społeczeństwa medialnego. T. 2: Aspekty polityczne, społeczne i technologiczne

 

Osoby które kupowały "Komunikowanie lokalno-regionalne w dobie społeczeństwa medialnego. T. 2: Aspekty polityczne, społeczne i technologiczne", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • ReguÅ‚a 80/20. Zasada, która odmienia Å›wiat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracÄ… na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Jedna kampania do wolnoÅ›ci. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na wÅ‚asnych warunkach
  • Wstawaj i walcz. Sprawdzone strategie, techniki i nawyki produktywnoÅ›ci ludzi sukcesu

Dodaj do koszyka Komunikowanie lokalno-regionalne w dobie społeczeństwa medialnego. T. 2: Aspekty polityczne, społeczne i technologiczne

Spis treści

Komunikowanie lokalno-regionalne w dobie społeczeństwa medialnego. T. 2: Aspekty polityczne, społeczne i technologiczne eBook -- spis treści

Spis treści


Wstęp (Marek Mazur, Monika Kornacka-Grzonka) / 7


Agnieszka Walecka-Rynduch
MediaEgo w MediaPolis. Lokalizm i regionalizm w pierwszym jasnogórskim przemówieniu
Andrzeja Dudy jako przykład strategii wizerunkowej / 11

Wojciech Adamczyk
Patologie instytucji samorządowych jako przedmiot publikacji śledczych i interwencyjnych
w niezależnych mediach lokalnych / 30

Patrycja Szostok
Co samorzÄ…d musi w komunikacji? O komunikacyjnych aspektach realizacji postulatu
upodmiotowienia społeczności lokalnych / 47

Jarosław Flis, Mateusz Wanatowicz
Poetyka polityka – komitet jako komunikat w wyborach lokalnych / 64

Agnieszka Szymańska
Wybory samorzÄ…dowe 2014 w MaÅ‚opolsce – stanowisko kandydatów na urzÄ…d prezydenta
Krakowa oraz komitetów wyborczych w wybranych kwestiach politycznych i kanaÅ‚y
dystrybucji informacji wyborczej / 81

Rafał Leśniczak
Reklama wyborcza w regionalnej prasie Å‚ódzkiej w perspektywie kampanii parlamentarnej
2015 r. / 95

Marian Mitręga
Reklama społeczna a społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw / 110

Paweł Grzywna
Komunikowanie w promocji zdrowia. PrzykÅ‚ad wybranych miast województwa Å›lÄ…skiego / 122

Natalia Stępień-Lampa
Samorząd gminny wobec podwyższenia wieku obowiązku szkolnego. Działania gmin
zachęcające do wcześniejszego rozpoczęcia nauki w szkole / 138

Aлександр П. Короченский
Гибридизация медиатекстов в контексте „пост-журналистики” / 151

Zbigniew Kantyka
Media hiperlokalne – nowy element systemu spoÅ‚ecznego komunikowania / 159

Henryk Grzonka
Rozwój radiofonii a zmiany technologiczne / 174

Dariusz Krawczyk
WpÅ‚yw konwergencji w mediach na sytuacjÄ™ zawodowÄ… pracowników Å›rodków masowego
przekazu w odbiorze studentów dziennikarstwa / 185

Kinga Jarmołowicz
Rola nowych technologii w komunikowaniu lokalnym na przykładzie e-partycypacji
Lublina / 197

Klaudia Mularczyk
E-tablica ogÅ‚oszeÅ„ jako nowy sposób komunikacji soÅ‚ectw z mieszkaÅ„cami / 210

 

 

Dodaj do koszyka Komunikowanie lokalno-regionalne w dobie społeczeństwa medialnego. T. 2: Aspekty polityczne, społeczne i technologiczne

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.