reklama - zainteresowany?

Komunikatywizm - przysz - Onepress

Komunikatywizm - przysz
ebook
Autor: Gra
ISBN: 978-83-66354-08-1
stron: 419, Format: ebook
Data wydania: 2021-12-28
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 16,47 zł (poprzednio: 24,95 zł)
Oszczędzasz: 34% (-8,48 zł)

Dodaj do koszyka Komunikatywizm - przysz

Tagi: Marketing

Publikacja pt. Komunikatywizm – przysz

Dodaj do koszyka Komunikatywizm - przysz

Spis treści

Komunikatywizm - przyszłość nauki XXI wieku eBook -- spis treści

Spis treści

Od Redakcji

CZĘŚĆ I

Krystyna Data
RozdziaÅ‚ 1: Od studenta do Jubilata – Awdiejewa droga do komunikatywizmu
Jan Pleszczyński
Rozdział 2: O tożsamościach komunikacyjnych, intersubiektywności i przymusie komunikowania się
Elżbieta Tabakowska
RozdziaÅ‚ 3: EtnoskÅ‚adnia i sÅ‚owiaÅ„ska dusza: „So mnoj nicziewo nie sÅ‚uczitsja” czy „Gorit nad nami siÅ‚a vÅ‚astnaja?”
Aleksander Kiklewicz
RozdziaÅ‚ 4: Koncept nazwy wÅ‚asnej: Алёша (na podstawie internetowego korpusu jÄ™zyka rosyjskiego)

CZĘŚĆ II

Aleksy Awdiejew
Rozdział 1: Filozoficzne podstawy metodologii gramatyki komunikacyjnej
Grażyna Habrajska
RozdziaÅ‚ 2: Projekt SÅ‚ownika komunikacyjnego
Jacek Perlin
Rozdział 3: O dezintegracji biernika i kategorii męskich żywotnych
Wiesław Czechowski
Rozdział 4: W niewoli reguł komunikowania
Michał Grech
Rozdział 5: Metody i techniki badawcze w badaniach komunikacji i wizerunku
Karolina Dobrosz-Michiewicz
Rozdział 6: Badanie komunikacji przy pomocy planu eksperymentalnego (na przykładzie komunikacji perswazyjnej w reklamie)

CZĘŚĆ III

Joanna Åšlósarska
Rozdział 1: Splatając pamięć komunikacyjną i kulturową
Piotr Lewiński
RozdziaÅ‚ 2: Argumentacja estetyczna w krytyce sztuki. Studium przypadku: sztuka Krzysztofa Garbaczewskiego pt. „Kronos”, Teatr Polski, WrocÅ‚aw
Maciej Sergiusz Piotrkowski
RozdziaÅ‚ 3: Komunikacja sceniczna wg SÅ‚awomira Åšwiontka a kreacja artystyczna – sceniczna i estradowa
Ryszard Tokarski
Rozdział 4: Konotacje tekstowe w interpretacji wypowiedzenia
Jarosław Wierzbiński
RozdziaÅ‚ 5: Zagadnienie komunikacji tekstowej z perspektywy utworów literackich MichaiÅ‚a Zoszczenki
Barbara Bogołębska
Rozdział 6: Inwencyjność publicystyki na wybranych przykładach
Anita Szwajkowska
RozdziaÅ‚ 7: Komunikatywizm – teoria gramatyki codziennoÅ›ci
Anna Barańska-Szmitko
RozdziaÅ‚ 8: Jak komunikować poczucie humoru? Badania empiryczne na materiale felietonów

CZĘŚĆ IV

Marek Ostrowski
Rozdział 1: Perswazja w pragmatycznym kontekście konwersacji a propaganda
Elżbieta Laskowska
RozdziaÅ‚ 2: Różne nacechowania wypowiedzi politycznych (na przykÅ‚adzie tekstów z kampanii wyborczej)
Konrad W. Tatarowski
Rozdział 3: Bariery komunikacyjne i ich rola w dyskursie społecznym w Polsce przed 1989 rokiem

CZĘŚĆ V

Halina Kudlińska
Rozdział 1: Projektowanie komunikacji w tekstach nowomedialnych (na przykładzie demotywatora rosyjskiego)
Annette Siemes
RozdziaÅ‚ 2: Normalność – sposób na design (i odwrotnie)
Michael Fleischer
RozdziaÅ‚ 3: Strategie postrzegania i komunikacyjnej asymiliacji przedmiotów (na przykÅ‚adzie krzeseÅ‚)
Mariusz Wszołek
Rozdział 4: Dyskursywne funkcjonały wizualne
Krzysztof Ozga
Rozdział 5: Koncepcja modelu interakcji werbalnej A. Faber i E. Mazlish w świetle analizy komunikacyjnej

Dodaj do koszyka Komunikatywizm - przysz

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.