reklama - zainteresowany?

Komunikacja pozawerbalna. Znaczenie mowy ciała w miejscu pracy - Onepress

Komunikacja pozawerbalna. Znaczenie mowy ciała w miejscu pracy
Autor: Goman Carol Kinsey
TÅ‚umaczenie: Bakalarz Dariusz
ISBN: 978-8-3623-0446-2
stron: 224, okładka: miękka
Data wydania: 2012-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 33,43 zł (poprzednio: 38,87 zł)
Oszczędzasz: 14% (-5,44 zł)

Dodaj do koszyka Komunikacja pozawerbalna. Znaczenie mowy ciała w miejscu pracy

Tagi: Kompetencje osobiste | Komunikacja i negocjacje

W pracy wszystko dzieje siÄ™ w mgnieniu oka. Badania wskazujÄ…, że opiniÄ™ o czÅ‚owieku formuÅ‚ujemy siedem sekund po jego poznaniu, a 93 procent przekazu docierajÄ…cego do rozmówcy nie ma nic wspólnego z tym, co faktycznie powiedzieliÅ›my. Zatem umiejÄ™tność wysyÅ‚ania i odbierania pozawerbalnych przekazów może zapewnić nam ogromnÄ… przewagÄ™.

CAROL KINSEY GOMAN poÅ‚Ä…czyÅ‚a wyniki najnowszych badaÅ„ ze swoim dwudziestopiÄ™cioletnim doÅ›wiadczeniem w charakterze konsultantki, instruktorki oraz terapeutki i napisaÅ‚a praktyczny przewodnik uÅ‚atwiajÄ…cy rozpoznanie, co ty i twoi wspóÅ‚pracownicy mówicie bez sÅ‚ów. Rysunki, zdjÄ™cia, anegdoty i liczne ćwiczenia pomagajÄ… czytelnikowi zapanować nad komunikatami wysyÅ‚anymi przez nasze ciaÅ‚o, aby stworzyć wierniejszy i atrakcyjniejszy wizerunek tego, kim naprawdÄ™ siÄ™ jest w oczach kolegów, klientów i partnerów.

Dodaj do koszyka Komunikacja pozawerbalna. Znaczenie mowy ciała w miejscu pracy

 

Osoby które kupowały "Komunikacja pozawerbalna. Znaczenie mowy ciała w miejscu pracy", wybierały także:

  • Mapa Agile & Scrum. Jak si
  • Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora
  • Szef, który myÅ›li, bo warto i siÄ™ opÅ‚aca
  • Elastyczne nawyki. Jak kszta
  • My

Dodaj do koszyka Komunikacja pozawerbalna. Znaczenie mowy ciała w miejscu pracy

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Komunikacja pozawerbalna. Znaczenie mowy ciała w miejscu pracy

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.