reklama - zainteresowany?

Komunikacja naprawdę skuteczna. Niezawodny sposób dotarcia do klientów, pracowników i znajomych - Onepress

Komunikacja naprawdę skuteczna. Niezawodny sposób dotarcia do klientów, pracowników i znajomych
mp3
Autor: Maciej Czekaj
ISBN: 978-83-283-1553-2
stron: 256, Format: mp3
Data wydania: 2015-09-29
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 12,90 zł (poprzednio: 35,83 zł)
Oszczędzasz: 64% (-22,93 zł)

Dodaj do koszyka Komunikacja naprawdę skuteczna. Niezawodny sposób dotarcia do klientów, pracowników i znajomych

Tagi: Komunikacja i negocjacje

  • Naturalna komunikacja, daleka od sztuczności i nieumiejętnej perswazji
  • Łatwe odnajdowanie się w otoczeniu społecznym
  • Kształtowanie relacji, w których się znajdujemy
  • Dopasowanie stylu komunikacyjnego do rozmówcy
  • Praktyczne klucze do obiecującego świata networkingu

Od chwili swych narodzin człowiek staje się częścią społeczeństwa - i to nie tylko w sensie formalnym. Jesteśmy istotami stadnymi, potrzebujemy kontaktu z przedstawicielami naszego gatunku. Możemy normalnie funkcjonować głównie dzięki pozytywnym relacjom i współpracy z innymi ludźmi.

Pewnie także Twoja babcia od małego mówiła Ci, że kto z kim przestaje, takim się staje. Miała rację. A chodziło jej o umiejętności społeczne, komunikacyjne i wzajemny wpływ, jaki ludzie wywierają na siebie. Myślała o tych umiejętnościach, które możesz teraz szlifować dzięki metodzie DSR, czyli Dynamic Social Relations (Dynamiczne Relacje Społeczne). Jest to autorski model, zapewniający naturalny sposób prowadzenia rozmowy oraz charakteryzujący się elastycznością w zmienianiu stylów komunikacyjnych i rozwojem inteligencji społecznej w oparciu o większą świadomość działania sieci społecznych.

Przekonaj się, że praktyczne zastosowanie wiedzy zawartej w tej książce przełoży się na Twoje lepsze wyniki w:

  • sprzedaży,
  • promowaniu marki, produktu lub firmy,
  • relacjach towarzyskich,
  • relacjach rodzinnych,
  • coachingu, doradztwie czy terapii,
  • wychowywaniu oraz socjalizacji.

Maciej Czekaj - nim osiągnął wiek trzydziestu lat, pracował na kontrakcie menedżerskim, był członkiem rady nadzorczej oraz założył własną firmę szkoleniową. Kolejne lata przyniosły dalsze sukcesy: dwie książki, własny model komunikacyjny i jeszcze więcej zadowolonych klientów, zarówno prywatnych, jak i biznesowych. DSR powstało jako efekt współpracy z klientami w ciągu pięciu lat. Sytuacje życiowe wymagają sprawnego reagowania i skutecznego rozwiązywania problemów komunikacyjnych. Klienci z jednej strony potrzebują szybkiego udzielenia pomocy, a z drugiej wyposażenia ich w narzędzia zapobiegające przyszłym konfliktom w relacjach. Sama nauka zaś ma przebiegać jak najbardziej naturalnie odnosić się do tego, co klienci już potrafią i czego używają. Lata eksperymentów i stosowania pozornie sprzecznych systemów komunikacji zaowocowały syntezą - spójnym i skutecznym modelem komunikacji oraz doskonałą metodą jego przekazu.

Książka napisana niezwykle potocznym i luźnym językiem. Maciek nie tylko zadbał o fenomenalny przekaz merytoryczny, a także daje nam proste wyjaśnienia rzeczy, które wydają się trudne. Jestem pod wrażeniem i dziękuję za wiele nowości - nie miałem pojęcia, że istnieją!
Mariusz Szuba, mówca motywacyjny i trener NLP
W jaki sposób zrobić korzystne pierwsze wrażenie? O czym i jak rozmawiać z dopiero co poznaną osobą? Jak przekształcić przygodną znajomość w głęboką więź emocjonalną? Jak odnaleźć się w grupie ludzi i sprawić, by wszyscy cię lubili oraz cenili? Książka Maćka nie tylko udziela odpowiedzi na te pytania, ale daje gotowe rozwiązania, które można od razu stosować wszędzie tam, gdzie kontaktujesz się z innymi ludźmi. Korzystając z odkryć NLP, prowokatywnych stylów komunikacji, metaforycznych metod porozumiewania, behawioralnych sposobów modyfikacji zachowań, a nawet zasad pracy agentów wywiadu, Maciej stworzył całościowy model skutecznej komunikacji. Całościowy - czyli opisujący wszystko, zaczynając od pierwszego uśmiechu, a kończąc na czterech stylach komunikacji, a także obejmujący zarówno drobne szczegóły techniczne, jak i ogólne strategie komunikacyjne. I, co dla mnie najważniejsze, od razu dający się zastosować w praktyce. Niezależnie od tego, czy jesteś pewnym siebie ekstrawertykiem, czy zupełnie nie radzisz sobie w kontaktach społecznych, książka Maćka otworzy przed Tobą nowe możliwości. Przede mną otworzyła.
Lech Dębski, lekarz medycyny i trener NLP

Dodaj do koszyka Komunikacja naprawdę skuteczna. Niezawodny sposób dotarcia do klientów, pracowników i znajomych

 

Osoby które kupowały "Komunikacja naprawdę skuteczna. Niezawodny sposób dotarcia do klientów, pracowników i znajomych", wybierały także:

  • Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora
  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • Oprogramowanie szyte na miarę. Jak rozmawiać z klientem, który nie wie, czego chce. Wydanie II rozszerzone
  • Socjotechnika. Metody manipulacji i ludzki aspekt bezpieczeństwa
  • MANIPULACJA ODCZAROWANA! 777 skutecznych technik wpływu. Wydanie 2 rozszerzone

Dodaj do koszyka Komunikacja naprawdę skuteczna. Niezawodny sposób dotarcia do klientów, pracowników i znajomych

Spis treści

Komunikacja naprawdę skuteczna. Niezawodny sposób dotarcia do klientów, pracowników i znajomych Audiobook -- spis treści

Podziękowania (11)

Przedmowa (15)

Wstęp (17)

Część I. DSR - dynamiczne relacje społeczne (21)

Rozdział 1. Dynamika rozmowy (23)

  • Komunikacja (23)
  • Poziomy komunikacji (26)
  • Pierwsze, drugie i trzecie wrażenie (31)
  • Pierwsze wrażenie - Twój wygląd i Twoje zachowania (33)
  • Drugie wrażenie - dynamika rozmowy (37)
  • Wymiana historii (41)
  • Trzecie wrażenie - utrzymanie więzi i konsekwencja (43)
  • Podsumowanie rozdziału pierwszego (44)

Rozdział 2. Sieci społeczne - rozwiń inteligencję społeczną (45)

  • Krąg społeczny - grupa (46)
  • Krąg kręgów - wejście do istniejącej i zorganizowanej sieci społecznej (48)
  • Krąg kręgów - tworzenie zorganizowanej sieci społecznej (58)
  • Podsumowanie rozdziału drugiego (60)

Rozdział 3. Rodzaje relacji (63)

  • Jak zbudować pożądaną relację niezależnie od kontekstu? (66)
  • Cele a grupy tematów (67)
  • Podsumowanie rozdziału trzeciego (68)

Podsumowanie części I (71)

Część II. Style komunikacyjne (73)

Rozdział 4. Elastyczna zmiana stylu komunikacji (75)

  • Główne parametry (77)
  • Preferencje pracy półkul mózgowych - styl pytaniowy a styl metaforyczny (81)
  • Preferencje energii relacji - styl prowokatywny a styl zjednujący (84)
  • Elastyczność w przechodzeniu między stylami w czasie rozmowy (87)
  • Podsumowanie rozdziału czwartego (91)

Rozdział 5. Styl zjednujący (93)

  • Hipotezy stylu zjednującego (93)
  • Cele komunikacji zjednującej (94)
  • Założenia stylu zjednującego (94)
  • Spostrzeżenia (95)
  • Metody (97)
  • Kilka myśli podsumowujących metody stylu zjednującego (112)

Rozdział 6. Styl prowokatywny (115)

  • Dwie najważniejsze hipotezy stylu prowokatywnego (117)
  • Cele terapii prowokatywnej (122)
  • Dziesięć założeń stylu prowokatywnego (125)
  • Humor (131)
  • Wybrane metody prowokatywne (131)
  • Kilka powodów, dla których ludzie lubią, kiedy stosujesz wobec nich dobrą prowokację (135)
  • Parę słów podsumowania (136)

Rozdział 7. Styl metaforyczny (141)

  • Historia zamiast wstępu (141)
  • Co to jest metafora? (142)
  • Zastosowania metafor (145)
  • Użyteczność metafory (150)
  • Cel stylu metaforycznego (154)
  • Tworzenie metafory w kilku prostych krokach (156)

Rozdział 8. Styl pytaniowy (163)

  • Sztuka zadawania pytań (163)
  • Rodzaje pytań (164)
  • Pytania o fakty (167)
  • Pytania osobiste (167)
  • Pytania oddziałujące i myślenie pytaniami (171)

Podsumowanie części II (181)

Część III. Trochę inne zastosowania stylów komunikacyjnych (185)

Rozdział 9. Zarządzanie konfrontacją (187)

  • Konfrontacja a zarządzanie konfliktem (187)
  • Etapy konfrontacji (188)

Rozdział 10. Więź a ekscytująca więź (197)

Rozdział 11. Mity - jeszcze mocniej oddziałujące na nas metafory (203)

Rozdział 12. Wywiad (213)

  • Krok 1. Burza mózgów (214)
  • Krok 2. Grupowanie pytań (215)
  • Krok 3. Strategia wywiadu (216)
  • Krok 4. Spotkania i zadawanie pytań (216)

Podsumowanie części III (223)

Dodatki (225)

Dodatek A. Moja przygoda z komunikacją (227)

Dodatek B. Rytuały, gry i zabawy - praktyczne korzyści i okazje do ćwiczenia (233)

  • Łańcuchy (235)
  • Herald (237)
  • Szeherezada (239)
  • Bratnia dusza (241)
  • Trening improwizacji (242)
  • Burza mózgów z pytaniami (244)

Dodatek C. Materiały źródłowe (247)

  • Książki, które szczególnie polecam (247)
  • Pozostałe materiały, które stanowiły dla mnie inspirację (248)
  • Strony internetowe, na które możesz zajrzeć (251)

Dodatek D. Formularz osobowy stosowany przez wywiad wojskowy Armii Stanów Zjednoczonych (253)

Dodaj do koszyka Komunikacja naprawdę skuteczna. Niezawodny sposób dotarcia do klientów, pracowników i znajomych

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.