reklama - zainteresowany?

Komunikacja marketingowa w środowisku omnikanałowym. Potrzeby i zachowania konsumentów na rynku centrów nauki - Onepress

Komunikacja marketingowa w środowisku omnikanałowym. Potrzeby i zachowania konsumentów na rynku centrów nauki
ebook
Autor: Beata Gotwald
ISBN: 978-83-8220-147-5
stron: 142, Format: ebook
Data wydania: 2021-02-12
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 15,99 zł (poprzednio: 19,74 zł)
Oszczędzasz: 19% (-3,75 zł)

Dodaj do koszyka Komunikacja marketingowa w środowisku omnikanałowym. Potrzeby i zachowania konsumentów na rynku centrów nauki

Tagi: Marketing | ZarzÄ…dzanie

Publikacja dotyczy komunikacji marketingowej w Å›rodowisku omnikanaÅ‚owym, szczególnie w odniesieniu do rynku centrów nauki. Model Å›cieżek zakupowych konsumentów zostaÅ‚ dostosowany do swoistoÅ›ci centrów nauki oraz rozbudowany na podstawie wyników badaÅ„ empirycznych przeprowadzonych na próbie ponad oÅ›miu tysiÄ™cy respondentów. W celu uchwycenia peÅ‚nego obrazu Å›rodowiska omnikanaÅ‚owego wykorzystano autorski model OmnikanaÅ‚owej Komunikacji Marketingowej (OKM) oraz odzwierciedlono opisane w nim mechanizmy we wspomnianym modelu Å›cieżek zakupowych konsumentów. Przedmiotem analiz uczyniono zachowania konsumentów w zakresie spÄ™dzania wolnego czasu, korzystania z narzÄ™dzi komunikacji marketingowej oraz percepcji centrów nauki jako instytucji kulturalno-edukacyjnych. Książka może zainteresować nie tylko badaczy komunikacji marketingowej, zachowaÅ„ konsumentów i rynku instytucji kultury, lecz także menedżerów centrów nauki.

Dodaj do koszyka Komunikacja marketingowa w środowisku omnikanałowym. Potrzeby i zachowania konsumentów na rynku centrów nauki

 

Osoby które kupowały "Komunikacja marketingowa w środowisku omnikanałowym. Potrzeby i zachowania konsumentów na rynku centrów nauki", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • ReguÅ‚a 80/20. Zasada, która odmienia Å›wiat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracÄ… na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Jedna kampania do wolnoÅ›ci. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na wÅ‚asnych warunkach
  • Wstawaj i walcz. Sprawdzone strategie, techniki i nawyki produktywnoÅ›ci ludzi sukcesu

Dodaj do koszyka Komunikacja marketingowa w środowisku omnikanałowym. Potrzeby i zachowania konsumentów na rynku centrów nauki

Spis treści

Komunikacja marketingowa w środowisku omnikanałowym. Potrzeby i zachowania konsumentów na rynku centrów nauki eBook -- spis treści

Wstęp 7

 

RozdziaÅ‚ 1. WspóÅ‚czesny konsument i jego preferencje         11

    1. Konsument omnikanaÅ‚owy jako jednostka          11
    2. Konsument omnikanaÅ‚owy jako czÅ‚onek spoÅ‚ecznoÅ›ci      26

 

RozdziaÅ‚ 2. Centra nauki w dobie komunikacji omnikanaÅ‚owej             35

2.1. Komunikacja marketingowa w Å›rodowisku omnikanaÅ‚owym            35

2.2. Komunikacja marketingowa w centrach nauki    43

 

RozdziaÅ‚ 3. Konsumenci centrów nauki i ich potrzeby w aspekcie implikacji dla komunikacji marketingowej           53

    1. Metodyka badania    53
    2. Grupa badana            56
    3. Preferencje konsumentów w zakresie spÄ™dzania czasu wolnego  60
    4. PotencjaÅ‚ narzÄ™dzi komunikacji marketingowej w komunikacji centrów nauki           72
    5. Åšwiadomość marek centrów nauki oraz ich pozycjonowanie         91
    6. Znaczenie różnych form przekazu w komunikacji marketingowej centrów nauki      101
    7. Komunikacja omnikanaÅ‚owa w dziaÅ‚aniach marketingowych centrów nauki               118
    8. Konsumenci centrów nauki w Å›rodowisku omnikanaÅ‚owym – kluczowe wnioski z badaÅ„        119

 

RozdziaÅ‚ 4. OmnikanaÅ‚owa komunikacja marketingowa w centrach nauki – synteza      123

 

Bibliografia         127

 

Spis tabel            135

 

Spis rysunków    137

 

NarzÄ™dzia badawcze       139

Kwestionariusz ankiety   139

Dyspozycja do wywiadu 144

Dodaj do koszyka Komunikacja marketingowa w środowisku omnikanałowym. Potrzeby i zachowania konsumentów na rynku centrów nauki

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.