Komunikacja marketingowa w środowisku omnikanałowym. Potrzeby i zachowania konsumentów na rynku centrów nauki - Onepress

ISBN: 978-83-8220-147-5
stron: 142, Format: ebook
Data wydania: 2021-02-12
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 15,99 zł (poprzednio: 19,74 zł)
Oszczędzasz: 19% (-3,75 zł)
Publikacja dotyczy komunikacji marketingowej w środowisku omnikanałowym, szczególnie w odniesieniu do rynku centrów nauki. Model ścieżek zakupowych konsumentów został dostosowany do swoistości centrów nauki oraz rozbudowany na podstawie wyników badań empirycznych przeprowadzonych na próbie ponad ośmiu tysięcy respondentów. W celu uchwycenia pełnego obrazu środowiska omnikanałowego wykorzystano autorski model Omnikanałowej Komunikacji Marketingowej (OKM) oraz odzwierciedlono opisane w nim mechanizmy we wspomnianym modelu ścieżek zakupowych konsumentów. Przedmiotem analiz uczyniono zachowania konsumentów w zakresie spędzania wolnego czasu, korzystania z narzędzi komunikacji marketingowej oraz percepcji centrów nauki jako instytucji kulturalno-edukacyjnych. Książka może zainteresować nie tylko badaczy komunikacji marketingowej, zachowań konsumentów i rynku instytucji kultury, lecz także menedżerów centrów nauki.
Osoby które kupowały "Komunikacja marketingowa w środowisku omnikanałowym. Potrzeby i zachowania konsumentów na rynku centrów nauki", wybierały także:
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Zen Steve'a Jobsa 29,67 zł, (8,90 zł -70%)
Spis treści
Komunikacja marketingowa w środowisku omnikanałowym. Potrzeby i zachowania konsumentów na rynku centrów nauki eBook -- spis treści
Wstęp 7
Rozdział 1. Współczesny konsument i jego preferencje 11
-
- Konsument omnikanałowy jako jednostka 11
- Konsument omnikanałowy jako członek społeczności 26
Rozdział 2. Centra nauki w dobie komunikacji omnikanałowej 35
2.1. Komunikacja marketingowa w środowisku omnikanałowym 35
2.2. Komunikacja marketingowa w centrach nauki 43
Rozdział 3. Konsumenci centrów nauki i ich potrzeby w aspekcie implikacji dla komunikacji marketingowej 53
-
- Metodyka badania 53
- Grupa badana 56
- Preferencje konsumentów w zakresie spędzania czasu wolnego 60
- Potencjał narzędzi komunikacji marketingowej w komunikacji centrów nauki 72
- Świadomość marek centrów nauki oraz ich pozycjonowanie 91
- Znaczenie różnych form przekazu w komunikacji marketingowej centrów nauki 101
- Komunikacja omnikanałowa w działaniach marketingowych centrów nauki 118
- Konsumenci centrów nauki w środowisku omnikanałowym – kluczowe wnioski z badań 119
Rozdział 4. Omnikanałowa komunikacja marketingowa w centrach nauki – synteza 123
Bibliografia 127
Spis tabel 135
Spis rysunków 137
Narzędzia badawcze 139
Kwestionariusz ankiety 139
Dyspozycja do wywiadu 144