Komunikacja marketingowa w środowisku omnikanałowym. Potrzeby i zachowania konsumentów na rynku centrów nauki - Onepress
ISBN: 978-83-8220-147-5
stron: 142, Format: ebook
Data wydania: 2021-02-12
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 15,99 zł (poprzednio: 19,74 zł)
Oszczędzasz: 19% (-3,75 zł)
Publikacja dotyczy komunikacji marketingowej w Å›rodowisku omnikanaÅ‚owym, szczególnie w odniesieniu do rynku centrów nauki. Model Å›cieżek zakupowych konsumentów zostaÅ‚ dostosowany do swoistoÅ›ci centrów nauki oraz rozbudowany na podstawie wyników badaÅ„ empirycznych przeprowadzonych na próbie ponad oÅ›miu tysiÄ™cy respondentów. W celu uchwycenia peÅ‚nego obrazu Å›rodowiska omnikanaÅ‚owego wykorzystano autorski model OmnikanaÅ‚owej Komunikacji Marketingowej (OKM) oraz odzwierciedlono opisane w nim mechanizmy we wspomnianym modelu Å›cieżek zakupowych konsumentów. Przedmiotem analiz uczyniono zachowania konsumentów w zakresie spÄ™dzania wolnego czasu, korzystania z narzÄ™dzi komunikacji marketingowej oraz percepcji centrów nauki jako instytucji kulturalno-edukacyjnych. Książka może zainteresować nie tylko badaczy komunikacji marketingowej, zachowaÅ„ konsumentów i rynku instytucji kultury, lecz także menedżerów centrów nauki.
Osoby które kupowały "Komunikacja marketingowa w środowisku omnikanałowym. Potrzeby i zachowania konsumentów na rynku centrów nauki", wybierały także:
- W komunikacyjnej przestrzeni nazw własnych i pospolitych. Księga jubileuszowa dedykowana Profesorowi Robertowi Mrózkowi 57,50 zł, (6,90 zł -88%)
- Cykle 53,08 zł, (6,90 zł -87%)
- Publiczni nadawcy w regionach autonomicznych Hiszpanii. Między misją a polityką 53,08 zł, (6,90 zł -87%)
- Język w prasie. Antologia 49,29 zł, (6,90 zł -86%)
- Technokultura i jej manifestacje artystyczne. Medialny świat hybryd i hybrydyzacji 40,59 zł, (6,90 zł -83%)
Spis treści
Komunikacja marketingowa w środowisku omnikanałowym. Potrzeby i zachowania konsumentów na rynku centrów nauki eBook -- spis treści
Wstęp 7
RozdziaÅ‚ 1. WspóÅ‚czesny konsument i jego preferencje 11
-
- Konsument omnikanałowy jako jednostka 11
- Konsument omnikanałowy jako członek społeczności 26
Rozdział 2. Centra nauki w dobie komunikacji omnikanałowej 35
2.1. Komunikacja marketingowa w środowisku omnikanałowym 35
2.2. Komunikacja marketingowa w centrach nauki 43
RozdziaÅ‚ 3. Konsumenci centrów nauki i ich potrzeby w aspekcie implikacji dla komunikacji marketingowej 53
-
- Metodyka badania 53
- Grupa badana 56
- Preferencje konsumentów w zakresie spÄ™dzania czasu wolnego 60
- PotencjaÅ‚ narzÄ™dzi komunikacji marketingowej w komunikacji centrów nauki 72
- Åšwiadomość marek centrów nauki oraz ich pozycjonowanie 91
- Znaczenie różnych form przekazu w komunikacji marketingowej centrów nauki 101
- Komunikacja omnikanaÅ‚owa w dziaÅ‚aniach marketingowych centrów nauki 118
- Konsumenci centrów nauki w Å›rodowisku omnikanaÅ‚owym – kluczowe wnioski z badaÅ„ 119
RozdziaÅ‚ 4. OmnikanaÅ‚owa komunikacja marketingowa w centrach nauki – synteza 123
Bibliografia 127
Spis tabel 135
Spis rysunków 137
Narzędzia badawcze 139
Kwestionariusz ankiety 139
Dyspozycja do wywiadu 144