reklama - zainteresowany?

Komunikacja marketingowa. Modele, struktury, formy przekazu - Onepress

Komunikacja marketingowa. Modele, struktury, formy przekazu
ebook
Autor: Jan W. Wiktor
ISBN: 978-8-3011-9325-6
stron: 376, Format: ebook
Data wydania: 2017-04-28
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 59,20 zł (poprzednio: 73,09 zł)
Oszczędzasz: 19% (-13,89 zł)

Dodaj do koszyka Komunikacja marketingowa. Modele, struktury, formy przekazu

Tagi: Marketing

Książka jest pogÅ‚Ä™bionÄ… refleksjÄ… nad komunikacjÄ… marketingowÄ… w szerokim, wielowymiarowym, interdyscyplinarnym wymiarze. SzczegóÅ‚owo prezentuje jej narzÄ™dzia ujÄ™te w 4 podstawowe formy przekazu promocjÄ™ osobistÄ…, reklamÄ™, promocjÄ™ dodatkowÄ… i public relations. Omawia ich cechy i wÅ‚aÅ›ciwoÅ›ci, akcentujÄ…c wymiary integracji, konfiguracjÄ™ i zależność miÄ™dzy nimi w dwóch odmiennych, jednak wzajemnie siÄ™ uzupeÅ‚niajÄ…cych Å›rodowiskach komunikacji: tradycyjnym i hipermedialnym. Praca nawiÄ…zuje do najnowszej wiedzy z teorii komunikacji spoÅ‚ecznej, zarzÄ…dzania i marketingu oraz do rozwiÄ…zaÅ„ ksztaÅ‚tujÄ…cych komunikacjÄ™ marketingowÄ… pod wpÅ‚ywem zmian w technice i technologii komunikacji, rozwoju Internetu, jego narzÄ™dzi i aplikacji. Przedstawia zarazem interesujÄ…ce przykÅ‚ady i doÅ›wiadczenia kampanii promocyjnych. Nowoczesny i oryginalny sposób ujÄ™cia problematyki czyniÄ… z książki znaczÄ…ce źródÅ‚o wiedzy i inspiracji dla pracowników naukowych, studentów kierunków ekonomicznych, spoÅ‚ecznych i humanistycznych, a także w części kierunków prowadzonych na uczelniach technicznych i przyrodniczych. Praca przydatna dla specjalistów marketingu przedsiÄ™biorstw, instytucji publicznych, organizacji spoÅ‚ecznych, agencji reklamowych w tworzeniu atrakcyjnych strategii komunikacji marketingowej, strategii których ramy w triadzie: modelestrukturyinstrumenty, prezentuje wÅ‚aÅ›nie ta książka.

Dodaj do koszyka Komunikacja marketingowa. Modele, struktury, formy przekazu

 

Osoby które kupowały "Komunikacja marketingowa. Modele, struktury, formy przekazu", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • ReguÅ‚a 80/20. Zasada, która odmienia Å›wiat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracÄ… na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Jedna kampania do wolnoÅ›ci. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na wÅ‚asnych warunkach
  • Zen Steve'a Jobsa

Dodaj do koszyka Komunikacja marketingowa. Modele, struktury, formy przekazu

Spis treści

Komunikacja marketingowa. Modele, struktury, formy przekazu eBook -- spis tre

Dodaj do koszyka Komunikacja marketingowa. Modele, struktury, formy przekazu

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.