reklama - zainteresowany?

Komunikacja marketingowa. Istota, uwarunkowania, efekty - Onepress

Komunikacja marketingowa. Istota, uwarunkowania, efekty
Autor: Taranko Teresa
ISBN: 978-8-3264-8193-2
stron: 270, okładka: miękka
Data wydania: 2015-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 55,20 zł (poprzednio: 68,15 zł)
Oszczędzasz: 19% (-12,95 zł)

Dodaj do koszyka Komunikacja marketingowa. Istota, uwarunkowania, efekty

Tagi: Marketing

Książka dotyczy tematyki komunikacji marketingowej, która stanowi element komunikacji spoÅ‚ecznej, a jednoczeÅ›nie część systemu dziaÅ‚aÅ„ przedsiÄ™biorstwa zmierzajÄ…cych do identyfikowania i ksztaÅ‚towania zachowaÅ„ uczestników rynku: konsumentów, poÅ›redników handlowych i konkurentów. Autorka opisuje w niej sposoby wykorzystania mechanizmów perswazyjnych zwiÄ…zanych z ksztaÅ‚towaniem opinii, postaw i zachowaÅ„ klientów wobec przedsiÄ™biorstw i ich ofert. Wskazuje na funkcjÄ™ konkurencyjnÄ… komunikacji marketingowej bÄ™dÄ…cej ważnym elementem rywalizacji podmiotów rynkowych o uwagÄ™, wybory i lojalność konsumentów.

SzczegóÅ‚owo przedstawia m.in.:

  • istotÄ™ komunikacji marketingowej, jej cechy i funkcje,
  • zadania komunikacji marketingowej oraz wykorzystywanych do ich realizacji narzÄ™dzi i kanaÅ‚ów przekazu,
  • specyfikÄ™ komunikacji marketingowej wybranych kategorii dóbr oferowanych na rynku,
  • uwarunkowania projektowania i realizacji komunikacji marketingowej,
  • czynniki wpÅ‚ywajÄ…ce na osiÄ…ganie zakÅ‚adanych przez przedsiÄ™biorstwo celów komunikacji marketingowej,
  • modele ujmowania i pomiaru efektów komunikacji marketingowej,
  • rezultaty komunikacji marketingowej w czasie (m.in. mediowe, komunikacyjne i biznesowe, kapitaÅ‚ marki i kapitaÅ‚ relacyjny).

O nowatorskim charakterze tej publikacji stanowią szerokie i wieloaspektowe analizy uwarunkowań realizacji komunikacji marketingowej.

Ze wzglÄ™du na duże walory merytoryczne oraz oryginalny sposób ujÄ™cia problematyki książka pani profesor Teresy Taranko z pewnoÅ›ciÄ… zainteresuje pracowników naukowych zajmujÄ…cych siÄ™ zagadnieniami komunikacji marketingowej, studentów różnych kierunków studiów ekonomicznych i spoÅ‚ecznych, wÅ‚aÅ›cicieli i pracowników agencji reklamy i komunikacji zintegrowanej, a także menedżerów poszukujÄ…cych atrakcyjnych i skutecznych form komunikowania siÄ™ swoich firm i organizacji z rynkiem i otoczeniem.


Dr hab. Teresa Taranko - absolwentka SGPiS, od 1990 roku pracuje w Katedrze Rynku i Marketingu w Szkole GÅ‚ównej Handlowej w Warszawie. Od 1 wrzeÅ›nia 2013 roku kieruje KatedrÄ… Rynku, Marketingu i JakoÅ›ci w tej Uczelni. Jej zainteresowania naukowe i dydaktyczne obejmujÄ…: funkcjonowanie rynku, analizÄ™ konkurencji, marketing, strategie produktu i marki, prawne aspekty marketingu oraz komunikacjÄ™ marketingowÄ…. Prowadzi zajÄ™cia o tej tematyce na studiach licencjackich, magisterskich, podyplomowych, MBA oraz doktoranckich. Jest autorkÄ… ponad siedemdziesiÄ™ciu artykuÅ‚ów naukowych oraz wspóÅ‚autorkÄ… kilku książek z zakresu marketingu i strategii marketingowych. Promotorka dwóch prac doktorskich, ponad 250 prac magisterskich i kilkudziesiÄ™ciu projektów doradczych na studiach MBA. Od wielu lat prowadzi szkolenia z zakresu marketingu i obsÅ‚ugi klientów dla takich firm, jak: BMW, Renault, Mercedes, PKO BP i innych. ZwiÄ…zana jest także z AkademiÄ… Leona KoźmiÅ„skiego w Warszawie od poczÄ…tku istnienia tej Uczeni. Pracuje tam na etacie profesora w Katedrze Marketingu. WspóÅ‚wÅ‚aÅ›cicielka rodzinnej firmy usÅ‚ugowej dziaÅ‚ajÄ…cej na rynku od ponad trzydziestu lat. Jej hobby to podróże, jazda na nartach, taniec, fotografia cyfrowa. Jak twierdzi, ma umysÅ‚ i mentalność skażone marketingiem i pracÄ…, w tym także spoÅ‚ecznÄ….

Dodaj do koszyka Komunikacja marketingowa. Istota, uwarunkowania, efekty

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Komunikacja marketingowa. Istota, uwarunkowania, efekty

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.