Komunikacja marketingowa. Istota, uwarunkowania, efekty - Onepress
ISBN: 978-8-3264-8193-2
stron: 270, okładka: miękka
Data wydania: 2015-06-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 55,20 zł (poprzednio: 68,15 zł)
Oszczędzasz: 19% (-12,95 zł)
Książka dotyczy tematyki komunikacji marketingowej, która stanowi element komunikacji spoÅ‚ecznej, a jednoczeÅ›nie część systemu dziaÅ‚aÅ„ przedsiÄ™biorstwa zmierzajÄ…cych do identyfikowania i ksztaÅ‚towania zachowaÅ„ uczestników rynku: konsumentów, poÅ›redników handlowych i konkurentów. Autorka opisuje w niej sposoby wykorzystania mechanizmów perswazyjnych zwiÄ…zanych z ksztaÅ‚towaniem opinii, postaw i zachowaÅ„ klientów wobec przedsiÄ™biorstw i ich ofert. Wskazuje na funkcjÄ™ konkurencyjnÄ… komunikacji marketingowej bÄ™dÄ…cej ważnym elementem rywalizacji podmiotów rynkowych o uwagÄ™, wybory i lojalność konsumentów.
SzczegóÅ‚owo przedstawia m.in.:
- istotÄ™ komunikacji marketingowej, jej cechy i funkcje,
- zadania komunikacji marketingowej oraz wykorzystywanych do ich realizacji narzÄ™dzi i kanaÅ‚ów przekazu,
- specyfikÄ™ komunikacji marketingowej wybranych kategorii dóbr oferowanych na rynku,
- uwarunkowania projektowania i realizacji komunikacji marketingowej,
- czynniki wpÅ‚ywajÄ…ce na osiÄ…ganie zakÅ‚adanych przez przedsiÄ™biorstwo celów komunikacji marketingowej,
- modele ujmowania i pomiaru efektów komunikacji marketingowej,
- rezultaty komunikacji marketingowej w czasie (m.in. mediowe, komunikacyjne i biznesowe, kapitał marki i kapitał relacyjny).
O nowatorskim charakterze tej publikacji stanowią szerokie i wieloaspektowe analizy uwarunkowań realizacji komunikacji marketingowej.
Ze wzglÄ™du na duże walory merytoryczne oraz oryginalny sposób ujÄ™cia problematyki książka pani profesor Teresy Taranko z pewnoÅ›ciÄ… zainteresuje pracowników naukowych zajmujÄ…cych siÄ™ zagadnieniami komunikacji marketingowej, studentów różnych kierunków studiów ekonomicznych i spoÅ‚ecznych, wÅ‚aÅ›cicieli i pracowników agencji reklamy i komunikacji zintegrowanej, a także menedżerów poszukujÄ…cych atrakcyjnych i skutecznych form komunikowania siÄ™ swoich firm i organizacji z rynkiem i otoczeniem.
Dr hab. Teresa Taranko - absolwentka SGPiS, od 1990 roku pracuje w Katedrze Rynku i Marketingu w Szkole GÅ‚ównej Handlowej w Warszawie. Od 1 wrzeÅ›nia 2013 roku kieruje KatedrÄ… Rynku, Marketingu i JakoÅ›ci w tej Uczelni. Jej zainteresowania naukowe i dydaktyczne obejmujÄ…: funkcjonowanie rynku, analizÄ™ konkurencji, marketing, strategie produktu i marki, prawne aspekty marketingu oraz komunikacjÄ™ marketingowÄ…. Prowadzi zajÄ™cia o tej tematyce na studiach licencjackich, magisterskich, podyplomowych, MBA oraz doktoranckich. Jest autorkÄ… ponad siedemdziesiÄ™ciu artykuÅ‚ów naukowych oraz wspóÅ‚autorkÄ… kilku książek z zakresu marketingu i strategii marketingowych. Promotorka dwóch prac doktorskich, ponad 250 prac magisterskich i kilkudziesiÄ™ciu projektów doradczych na studiach MBA. Od wielu lat prowadzi szkolenia z zakresu marketingu i obsÅ‚ugi klientów dla takich firm, jak: BMW, Renault, Mercedes, PKO BP i innych. ZwiÄ…zana jest także z AkademiÄ… Leona KoźmiÅ„skiego w Warszawie od poczÄ…tku istnienia tej Uczeni. Pracuje tam na etacie profesora w Katedrze Marketingu. WspóÅ‚wÅ‚aÅ›cicielka rodzinnej firmy usÅ‚ugowej dziaÅ‚ajÄ…cej na rynku od ponad trzydziestu lat. Jej hobby to podróże, jazda na nartach, taniec, fotografia cyfrowa. Jak twierdzi, ma umysÅ‚ i mentalność skażone marketingiem i pracÄ…, w tym także spoÅ‚ecznÄ….
Osoby które kupowały "Komunikacja marketingowa. Istota, uwarunkowania, efekty", wybierały także:
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Zen Steve'a Jobsa 29,67 zł, (8,90 zł -70%)