reklama - zainteresowany?

Komunikacja korporacyjna. Przewodnik po teorii i praktyce - Onepress

Komunikacja korporacyjna. Przewodnik po teorii i praktyce
Autor: Cornelissen Joep
Tłumaczenie: Kuczyński Jarosław
ISBN: 978-8-3264-3835-6
stron: 308, okładka: miękka
Data wydania: 2012-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 50,57 zł (poprzednio: 58,80 zł)
Oszczędzasz: 14% (-8,23 zł)

Dodaj do koszyka Komunikacja korporacyjna. Przewodnik po teorii i praktyce

Tagi: Marketing | Public Relations | ZarzÄ…dzanie

Kryzys wizerunkowy doprowadziÅ‚ niejednÄ… firmÄ™ do upadku. WorldCom i Enron to dawni potentaci, którzy odeszli w niesÅ‚awie. W dobie internetu nawet najmniejsze potkniÄ™cie firmy jest bÅ‚yskawicznie odnotowywane przez jej klientów, pracowników, akcjonariuszy czy konkurencjÄ™.

Autor wskazuje, jak opracować strategię komunikowania się z otoczeniem, oraz radzi, jak postępować w sytuacjach kryzysowych.

* Skorzystaj z doÅ›wiadczeÅ„ takich gigantów jak Toyota, Philips, Walmart.
* Dowiedz się, jak zadbać o dobrą reputację firmy.
* Zajrzyj w głąb zagadnień dotyczących komunikacji korporacyjnej.
* Znajdź odpowiedzi na pytania dotyczące relacji inwestorskich, komunikowania zmiany i komunikacji wewnętrznej.

Trzymasz w rÄ™ku kompendium wiedzy o komunikacji korporacyjnej. Autor opisaÅ‚ nie tylko jej rozwój i znaczenie dla wspóÅ‚czesnych firm, ale także wdrażanie zasad spoÅ‚ecznej odpowiedzialnoÅ›ci biznesu i zarzÄ…dzania reputacjÄ…. W książce znajdziesz też plany kampanii informacyjnych, studia przypadków opisujÄ…ce komunikacjÄ™ korporacyjnÄ… w najwiÄ™kszych Å›wiatowych firmach. Komunikacja korporacyjna adresowana jest do specjalistów ds. marketingu i public relations, menedżerów, analityków, szefów firm oraz studentów. Jeżeli chcesz wiedzieć, jak lepiej zarzÄ…dzać i podejmować celniejsze decyzje, koniecznie przeczytaj tÄ™ książkÄ™.

Dodaj do koszyka Komunikacja korporacyjna. Przewodnik po teorii i praktyce

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Komunikacja korporacyjna. Przewodnik po teorii i praktyce

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.