reklama - zainteresowany?

Komunikacja korporacyjna. Przewodnik po teorii i praktyce - Onepress

Komunikacja korporacyjna. Przewodnik po teorii i praktyce
Autor: Cornelissen Joep
Tłumaczenie: Kuczyński Jarosław
ISBN: 978-8-3264-3835-6
stron: 308, okładka: miękka
Data wydania: 2012-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 50,57 zł (poprzednio: 58,80 zł)
Oszczędzasz: 14% (-8,23 zł)

Dodaj do koszyka Komunikacja korporacyjna. Przewodnik po teorii i praktyce

Tagi: Marketing | Public Relations | Zarządzanie

Kryzys wizerunkowy doprowadził niejedną firmę do upadku. WorldCom i Enron to dawni potentaci, którzy odeszli w niesławie. W dobie internetu nawet najmniejsze potknięcie firmy jest błyskawicznie odnotowywane przez jej klientów, pracowników, akcjonariuszy czy konkurencję.

Autor wskazuje, jak opracować strategię komunikowania się z otoczeniem, oraz radzi, jak postępować w sytuacjach kryzysowych.

* Skorzystaj z doświadczeń takich gigantów jak Toyota, Philips, Walmart.
* Dowiedz się, jak zadbać o dobrą reputację firmy.
* Zajrzyj w głąb zagadnień dotyczących komunikacji korporacyjnej.
* Znajdź odpowiedzi na pytania dotyczące relacji inwestorskich, komunikowania zmiany i komunikacji wewnętrznej.

Trzymasz w ręku kompendium wiedzy o komunikacji korporacyjnej. Autor opisał nie tylko jej rozwój i znaczenie dla współczesnych firm, ale także wdrażanie zasad społecznej odpowiedzialności biznesu i zarządzania reputacją. W książce znajdziesz też plany kampanii informacyjnych, studia przypadków opisujące komunikację korporacyjną w największych światowych firmach. Komunikacja korporacyjna adresowana jest do specjalistów ds. marketingu i public relations, menedżerów, analityków, szefów firm oraz studentów. Jeżeli chcesz wiedzieć, jak lepiej zarządzać i podejmować celniejsze decyzje, koniecznie przeczytaj tę książkę.

Dodaj do koszyka Komunikacja korporacyjna. Przewodnik po teorii i praktyce

 

Osoby które kupowały "Komunikacja korporacyjna. Przewodnik po teorii i praktyce", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach
  • Zen Steve'a Jobsa

Dodaj do koszyka Komunikacja korporacyjna. Przewodnik po teorii i praktyce

Spis treści

Dodaj do koszyka Komunikacja korporacyjna. Przewodnik po teorii i praktyce

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.