Komunikacja korporacyjna. Przewodnik po teorii i praktyce - Onepress
Tłumaczenie: Kuczyński Jarosław
ISBN: 978-8-3264-3835-6
stron: 308, okładka: miękka
Data wydania: 2012-06-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 50,57 zł (poprzednio: 58,80 zł)
Oszczędzasz: 14% (-8,23 zł)
Kryzys wizerunkowy doprowadziÅ‚ niejednÄ… firmÄ™ do upadku. WorldCom i Enron to dawni potentaci, którzy odeszli w niesÅ‚awie. W dobie internetu nawet najmniejsze potkniÄ™cie firmy jest bÅ‚yskawicznie odnotowywane przez jej klientów, pracowników, akcjonariuszy czy konkurencjÄ™.
Autor wskazuje, jak opracować strategię komunikowania się z otoczeniem, oraz radzi, jak postępować w sytuacjach kryzysowych.
Trzymasz w rÄ™ku kompendium wiedzy o komunikacji korporacyjnej. Autor opisaÅ‚ nie tylko jej rozwój i znaczenie dla wspóÅ‚czesnych firm, ale także wdrażanie zasad spoÅ‚ecznej odpowiedzialnoÅ›ci biznesu i zarzÄ…dzania reputacjÄ…. W książce znajdziesz też plany kampanii informacyjnych, studia przypadków opisujÄ…ce komunikacjÄ™ korporacyjnÄ… w najwiÄ™kszych Å›wiatowych firmach. Komunikacja korporacyjna adresowana jest do specjalistów ds. marketingu i public relations, menedżerów, analityków, szefów firm oraz studentów. Jeżeli chcesz wiedzieć, jak lepiej zarzÄ…dzać i podejmować celniejsze decyzje, koniecznie przeczytaj tÄ™ książkÄ™.
Osoby które kupowały "Komunikacja korporacyjna. Przewodnik po teorii i praktyce", wybierały także:
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Zen Steve'a Jobsa 29,67 zł, (8,90 zł -70%)