reklama - zainteresowany?

Kompetencje komunikacji międzykulturowej. Rozwój kompetencji przyszłych ekonomistów i menedżerów - Onepress

Kompetencje komunikacji międzykulturowej. Rozwój kompetencji przyszłych ekonomistów i menedżerów
ebook
Autor: Anna Piwowarczyk
ISBN: 978-83-8158-619-9
stron: 146, Format: ebook
Data wydania: 2020-01-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 81,30 zł (poprzednio: 97,95 zł)
Oszczędzasz: 17% (-16,65 zł)

Dodaj do koszyka Kompetencje komunikacji międzykulturowej. Rozwój kompetencji przyszłych ekonomistów i menedżerów

Tagi: Marketing | ZarzÄ…dzanie

Publikacja pozwoli zrozumieć, dlaczego inni ludzie przeżywają rzeczywistość odmiennie oraz:

omawia najważniejsze koncepcje, teorie i modele kompetencji międzykulturowych spotykanych w polskiej i światowej literaturze dotyczącej zarządzania międzynarodowego, komunikacji międzynarodowej i kształcenia języków obcych na potrzeby rynku pracy; przedstawia nowe autorskie narzędzie (KKM) umożliwiające skuteczną i stosowną komunikację w globalnych, międzynarodowych zespołach projektowych; wychodzi naprzeciw potrzebom praktyki zarządzania globalnymi, wielokulturowymi przedsiębiorstwami, rozwoju kadr menedżerskich, dydaktyki akademickiej zarówno w obszarze zarządzania, jak i kształcenia języków obcych oraz dalszych badań naukowych w dziedzinie kształcenia języków obcych - w szczególności na potrzeby rynku pracy, oraz zarządzania międzynarodowego.

Tematyka, którą podjęła Autorka w monografii, ma charakter interdyscyplinarny, gdyż łączy w sobie zagadnienia ekonomiczne (np. rozwój kompetencji w świetle Zarządzania Zasobami Ludzkimi), a także zarządzania, socjologii czy antropologii kulturowej (np. komunikacja międzykulturowa). Ponadto omawiane zagadnienia osadzone są w kontekście ekonomicznych jednostek uniwersyteckich kształcących przyszłych ekonomistów i menedżerów. Problem kompetencji międzykulturowych stanowi ciągle aktualny temat, z jednej strony, ze względu na procesy internacjonalizacji oraz nieustanne "stykanie się" kultur, a z drugiej strony, ze względu na zauważalny niedosyt umiejętności komunikowania się z przedstawicielami odmiennych grup kulturowych. Recenzowana monografia z pewnością dobrze wpisuje się w lukę istniejącą na rynku wydawniczym odnoszącą się do, po pierwsze, szczegółowego i teoretycznego ujęcia problemu kompetencji komunikacji międzykulturowej, po drugie, prezentacji wyników badań własnych w omawianym temacie, które mogą stanowić implikacje zarówno dla praktyków biznesu, jak i naukowców.

Prof. dr hab. Małgorzata Bartosik-Purgat

Dodaj do koszyka Kompetencje komunikacji międzykulturowej. Rozwój kompetencji przyszłych ekonomistów i menedżerów

 

Osoby które kupowały "Kompetencje komunikacji międzykulturowej. Rozwój kompetencji przyszłych ekonomistów i menedżerów", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • ReguÅ‚a 80/20. Zasada, która odmienia Å›wiat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracÄ… na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Jedna kampania do wolnoÅ›ci. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na wÅ‚asnych warunkach
  • Zen Steve'a Jobsa

Dodaj do koszyka Kompetencje komunikacji międzykulturowej. Rozwój kompetencji przyszłych ekonomistów i menedżerów

Spis treści

Dodaj do koszyka Kompetencje komunikacji międzykulturowej. Rozwój kompetencji przyszłych ekonomistów i menedżerów

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.