reklama - zainteresowany?

Kompendium wiedzy o marketingu - Onepress

Kompendium wiedzy o marketingu
ISBN: 978-8-3011-4837-9
stron: 361, okładka: miękka
Data wydania: 2007-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 33,44 zł (poprzednio: 39,81 zł)
Oszczędzasz: 16% (-6,37 zł)

Dodaj do koszyka Kompendium wiedzy o marketingu

Tagi: Marketing

Podręcznik-leksykon zawiera podstawową wiedzę o marketingu, przedstawioną w jasny i zrozumiały dla każdego czytelnika sposób. Autorzy znakomicie łączą w nim prostotę wykładu z profesjonalną wiedzą. Książka zawiera syntetyczne omówienie takich zagadnień, jak: uwarunkowania działań marketingowych, zachowania nabywców, instrumenty i strategie marketingowe. Zawiera również słowniczek pojęć i indeks rzeczowy. Na marginesach zamieszczono hasła, krótkie definicje i informacje dodatkowe. Pozycja stanowi znakomitą podstawę do dalszej nauki, osobom niezwiązanym z marketingiem pomaga w zrozumieniu działań marketingowych, może też być znakomitym repetytorium systematyzującym wiedzę przed egzaminami.

Dodaj do koszyka Kompendium wiedzy o marketingu

 

Osoby które kupowały "Kompendium wiedzy o marketingu", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • ReguÅ‚a 80/20. Zasada, która odmienia Å›wiat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracÄ… na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Jedna kampania do wolnoÅ›ci. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na wÅ‚asnych warunkach
  • Zen Steve'a Jobsa

Dodaj do koszyka Kompendium wiedzy o marketingu

Spis treści

Dodaj do koszyka Kompendium wiedzy o marketingu

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.