reklama - zainteresowany?

Kody QR zabijają małe kotki! Jak zrazić klientów, zniechęcić pracowników i podkopać fundamenty swojego biznesu - Onepress

Kody QR zabijają małe kotki! Jak zrazić klientów, zniechęcić pracowników i podkopać fundamenty swojego biznesu
Autor: Scott Stratten, Alison Kramer
Tytuł oryginału: QR Codes Kill Kittens: How to Alienate Customers, Dishearten Employees, and Drive Your Business into the Ground
TÅ‚umaczenie: Dorota Konowrocka-Sawa
ISBN: 978-83-246-9103-6
stron: 200, Format: 115x170, okładka: miękka
Data wydania: 2014-10-17
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 37,00 zł

Dodaj do koszyka Kody QR zabijają małe kotki! Jak zrazić klientów, zniechęcić pracowników i podkopać fundamenty swojego biznesu

Tagi: E-biznes

Czy można zautomatyzować autentyczność?

Fotokody na produktach, w gazetach, na samochodach. Szybkie wpisy na Twitterze. Teksty naszpikowane hashtagami. Newslettery wysyÅ‚ane coraz częściej do coraz wiÄ™kszej grupy odbiorców. Mobilne narzÄ™dzia marketingowe kuszÄ… wszystkich wÅ‚aÅ›cicieli firm. SÄ… stosunkowo tanie, proste w użyciu i pozornie pozwalajÄ… na dotarcie do mnóstwa ludzi. Szkoda tylko, że zamiast dziaÅ‚ać – wkurzajÄ…. A czasem nawet zabijajÄ… maÅ‚e kotki!

Mobilny marketing ma ogromny potencjał. Problem w tym, że zepsuliśmy go, zanim zdążyliśmy się o tym przekonać. Jest wykorzystywany nachalnie, błędnie i bez opamiętania. Nie zajdziesz daleko, jeśli będziesz robić właściwie kilka rzeczy, a niewłaściwie całą resztę. Nie skanuj kodu QR, tylko sięgnij po tę książkę. To pozycja obrazkowa dla tych, którzy tekstu mają już powyżej uszu. Dowiedz się, czego nie należy robić, i przeczytaj kilka bystrych uwag na temat błędów, których możesz uniknąć.

Nie pozwól, by Twoje decyzje zabijały małe kotki. Unikaj takich wpadek, jak:

  • wykorzystywanie kodów i QR innych kuszÄ…cych, nowoczesnych technologii tylko dlatego, że jest to możliwe, a nie dlatego, że przynosi to firmie korzyÅ›ci;
  • zachowywanie siÄ™ jak wÅ‚asny autoresponder;
  • obrażanie, lekceważenie i unikanie „nieznoÅ›nych” klientów;
  • próby czerpania zysków z katastrof i wydarzeÅ„ wstrzÄ…sajÄ…cych opiniÄ… publicznÄ… oraz stosowanie innych egoistycznych praktyk, znanych z mediów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych;
  • koncentrowanie siÄ™ na przyszÅ‚oÅ›ci i zaniedbywanie teraźniejszoÅ›ci…
  • oraz inne przerażajÄ…ce bÅ‚Ä™dy oceny.

Pozwól kotkom żyć!


Scott Stratten jest prezesem UnMarketing. NapisaÅ‚ wiele znakomitych poradników biznesowych. Spójrz na tÄ™ książkÄ™. To dziwny podrÄ™cznik obrazkowy — zupeÅ‚nie inny od czegokolwiek, co czytaÅ‚eÅ› do tej pory. A na dodatek: dziaÅ‚a! Forbes.com uznaÅ‚ Scotta Strattena za jednÄ… z piÄ™ciu najbardziej wpÅ‚ywowych postaci mediów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych na Å›wiecie. Wejdź na UnMarketing.com.

Dodaj do koszyka Kody QR zabijają małe kotki! Jak zrazić klientów, zniechęcić pracowników i podkopać fundamenty swojego biznesu

 

Osoby które kupowały "Kody QR zabijają małe kotki! Jak zrazić klientów, zniechęcić pracowników i podkopać fundamenty swojego biznesu", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • ReguÅ‚a 80/20. Zasada, która odmienia Å›wiat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracÄ… na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Blitzscaling. Åšcieżka bÅ‚yskawicznej ekspansji firm
  • Jedna kampania do wolnoÅ›ci. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na wÅ‚asnych warunkach

Dodaj do koszyka Kody QR zabijają małe kotki! Jak zrazić klientów, zniechęcić pracowników i podkopać fundamenty swojego biznesu

Spis treści

Dodaj do koszyka Kody QR zabijają małe kotki! Jak zrazić klientów, zniechęcić pracowników i podkopać fundamenty swojego biznesu

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.