reklama - zainteresowany?

Kod YouTube. Od kultury partycypacji do kultury kreatywności - Onepress

Kod YouTube. Od kultury partycypacji do kultury kreatywności
ebook
Autor: Marta Majorek
ISBN: 97883-242-2549-1
stron: 240, Format: ebook
Data wydania: 2015-03-23
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 9,76 zł (poprzednio: 15,02 zł)
Oszczędzasz: 35% (-5,26 zł)

Dodaj do koszyka Kod YouTube. Od kultury partycypacji do kultury kreatywności

Tagi: Marketing

Rola internetu w życiu spoÅ‚ecznym poddawana jest analizie z różnych perspektyw. Z jednej strony badacze podkreÅ›lajÄ… znaczenie interakcji online i fakt uwolnienia jednostki przez nowe technologie komunikacyjne od ograniczeÅ„ fizycznych i czasowych w ich nawiÄ…zywaniu oraz możliwość kreowania w ten sposób różnego rodzaju spoÅ‚ecznoÅ›ci. Z drugiej strony oglÄ…d tego typu tendencji prowadzi do konstatacji, iż czÄ™sto relacje te przyjmujÄ… powierzchowny, niepozbawiony sztucznoÅ›ci charakter.

Problematyka książki wypeÅ‚nia lukÄ™ badawczÄ… wynikajÄ…cÄ… ze sÅ‚abego rozpoznania fenomenu portali spoÅ‚ecznoÅ›ciowych w kontekÅ›cie antropologii kulturowej (… ). Autorka trafnie zaakcentowaÅ‚a interesujÄ…ce, a nierozstrzygniÄ™te zagadnienia opisujÄ…ce istotność serwisów w rodzaju YouTube’a. SÄ… to: „unikatowy walor medium demokratyzujÄ…cego przestrzeÅ„ spoÅ‚ecznÄ…”, pÅ‚ynne przejÅ›cie od sfery spoÅ‚ecznoÅ›ciowej do komercyjnej, mechanizm tworzenia globalnej spoÅ‚ecznoÅ›ci przez globalnÄ… wymianÄ™ plików. Książka ta, ze wzglÄ™du na perspektywÄ™ interdyscyplinarnÄ… i metodologiÄ™ (… ) wyznaczy standard badania portali spoÅ‚ecznoÅ›ciowych jako istotnego elementu przestrzeni komunikacyjnej internetu. (Prof. dr hab. Iwona Hofman)
 

Dodaj do koszyka Kod YouTube. Od kultury partycypacji do kultury kreatywności

Spis treści

Kod YouTube. Od kultury partycypacji do kultury kreatywności eBook -- spis treści

 Spis treÅ›ci


Justyna Wojniak, Przedmowa
Wstęp
RozdziaÅ‚ I. Fenomen YouTube’a
1.1. Zasady korzystania z serwisu
1.2. Przyczyny popularnoÅ›ci YouTube’a
1.3. Podsumowanie
Rozdział II. Polityka na YouTubie
2.1. Wideopolityka online
2.2. YouTube jako przestrzeń reklamy politycznej
2.3. YouTube – narzÄ™dzie w rÄ™kach netroots
2.4. YouTube vs. telewizja w kontekście prowadzenia kampanii wyborczej
2.5. Podsumowanie
Rozdział III. YouTube jako narzędzie marketingu wiralnego
3.1. Zastosowanie word-of-mouth w marketingu
3.2. Wiralny wymiar marketingu na YouTubie
3.3. Podsumowanie
Rozdział IV. Edukacja na YouTubie
4.1. Problem cyfrowego podziału
4.2. Nowe technologie telekomunikacyjne w nauczaniu
4.3. YouTube jako pomoc naukowa?
4.4. Podsumowanie
Rozdział V. Kobieca Tuba
5.1. Narodziny vlogosfery youtubowej
5.2. PÅ‚eć jako element różnicujÄ…cy tematykÄ™ vlogosfery youtubowej
5.3. Manifestacja fizyczności kobiecej na YouTubie
5.4. Podsumowanie
Rozdział VI. YouTube jako medium społecznościowe. Videoblog jako narzędzie wspomagania autoekspresji
i umacniania więzi społecznych
6.1. Od społeczności realnej do wirtualnej
6.2. YouTube jako medium społecznościowe?
6.3. Wspomaganie autoekspresji oraz budowanie i umacnianie więzi społecznych poprzez prowadzenie
videobloga w serwisie YouTube
6.4. Podsumowanie
RozdziaÅ‚ VII. YouTube jako przestrzeÅ„ powstawania videomemów
7.1. Koncepcja memu
7.2. Videomemy w serwisie YouTube
7.3. Videomem jako przedmiot badań i analiz
7.4. Podsumowanie
RozdziaÅ‚ VIII. W kierunku kultury kreatywnoÅ›ci. YouTube jako przestrzeÅ„ rozwoju amatorskiej twórczoÅ›ci .
8.1. Remiks jako przejaw nowej kreacji
8.2. YouTube przestrzenią powstawania kultury kreatywności?
8.3. Podsumowanie
Rozdział IX. Telewizja vs. YouTube. W stronę ponowoczesnego audytorium?
9.1. Egzystencja bez telewizji?
9.2. Koniec masowego odbiorcy
9.3. Podsumowanie
Zakończenie
Bibliografia
Aneks
Indeks nazwisk
 

Dodaj do koszyka Kod YouTube. Od kultury partycypacji do kultury kreatywności

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.