reklama - zainteresowany?

Kod YouTube. Od kultury partycypacji do kultury kreatywności - Onepress

Kod YouTube. Od kultury partycypacji do kultury kreatywności
ebook
Autor: Marta Majorek
ISBN: 97883-242-2549-1
stron: 240, Format: ebook
Data wydania: 2015-03-23
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 10,59 zł (poprzednio: 14,92 zł)
Oszczędzasz: 29% (-4,33 zł)

Dodaj do koszyka Kod YouTube. Od kultury partycypacji do kultury kreatywności

Tagi: Marketing

Rola internetu w życiu społecznym poddawana jest analizie z różnych perspektyw. Z jednej strony badacze podkreślają znaczenie interakcji online i fakt uwolnienia jednostki przez nowe technologie komunikacyjne od ograniczeń fizycznych i czasowych w ich nawiązywaniu oraz możliwość kreowania w ten sposób różnego rodzaju społeczności. Z drugiej strony ogląd tego typu tendencji prowadzi do konstatacji, iż często relacje te przyjmują powierzchowny, niepozbawiony sztuczności charakter.

Problematyka książki wypełnia lukę badawczą wynikającą ze słabego rozpoznania fenomenu portali społecznościowych w kontekście antropologii kulturowej (… ). Autorka trafnie zaakcentowała interesujące, a nierozstrzygnięte zagadnienia opisujące istotność serwisów w rodzaju YouTube’a. Są to: „unikatowy walor medium demokratyzującego przestrzeń społeczną”, płynne przejście od sfery społecznościowej do komercyjnej, mechanizm tworzenia globalnej społeczności przez globalną wymianę plików. Książka ta, ze względu na perspektywę interdyscyplinarną i metodologię (… ) wyznaczy standard badania portali społecznościowych jako istotnego elementu przestrzeni komunikacyjnej internetu. (Prof. dr hab. Iwona Hofman)
 

Dodaj do koszyka Kod YouTube. Od kultury partycypacji do kultury kreatywności

 

Osoby które kupowały "Kod YouTube. Od kultury partycypacji do kultury kreatywności", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach
  • Zen Steve'a Jobsa

Dodaj do koszyka Kod YouTube. Od kultury partycypacji do kultury kreatywności

Spis treści

Kod YouTube. Od kultury partycypacji do kultury kreatywności eBook -- spis treści

 Spis treści


Justyna Wojniak, Przedmowa
Wstęp
Rozdział I. Fenomen YouTube’a
1.1. Zasady korzystania z serwisu
1.2. Przyczyny popularności YouTube’a
1.3. Podsumowanie
Rozdział II. Polityka na YouTubie
2.1. Wideopolityka online
2.2. YouTube jako przestrzeń reklamy politycznej
2.3. YouTube – narzędzie w rękach netroots
2.4. YouTube vs. telewizja w kontekście prowadzenia kampanii wyborczej
2.5. Podsumowanie
Rozdział III. YouTube jako narzędzie marketingu wiralnego
3.1. Zastosowanie word-of-mouth w marketingu
3.2. Wiralny wymiar marketingu na YouTubie
3.3. Podsumowanie
Rozdział IV. Edukacja na YouTubie
4.1. Problem cyfrowego podziału
4.2. Nowe technologie telekomunikacyjne w nauczaniu
4.3. YouTube jako pomoc naukowa?
4.4. Podsumowanie
Rozdział V. Kobieca Tuba
5.1. Narodziny vlogosfery youtubowej
5.2. Płeć jako element różnicujący tematykę vlogosfery youtubowej
5.3. Manifestacja fizyczności kobiecej na YouTubie
5.4. Podsumowanie
Rozdział VI. YouTube jako medium społecznościowe. Videoblog jako narzędzie wspomagania autoekspresji
i umacniania więzi społecznych
6.1. Od społeczności realnej do wirtualnej
6.2. YouTube jako medium społecznościowe?
6.3. Wspomaganie autoekspresji oraz budowanie i umacnianie więzi społecznych poprzez prowadzenie
videobloga w serwisie YouTube
6.4. Podsumowanie
Rozdział VII. YouTube jako przestrzeń powstawania videomemów
7.1. Koncepcja memu
7.2. Videomemy w serwisie YouTube
7.3. Videomem jako przedmiot badań i analiz
7.4. Podsumowanie
Rozdział VIII. W kierunku kultury kreatywności. YouTube jako przestrzeń rozwoju amatorskiej twórczości .
8.1. Remiks jako przejaw nowej kreacji
8.2. YouTube przestrzenią powstawania kultury kreatywności?
8.3. Podsumowanie
Rozdział IX. Telewizja vs. YouTube. W stronę ponowoczesnego audytorium?
9.1. Egzystencja bez telewizji?
9.2. Koniec masowego odbiorcy
9.3. Podsumowanie
Zakończenie
Bibliografia
Aneks
Indeks nazwisk
 

Dodaj do koszyka Kod YouTube. Od kultury partycypacji do kultury kreatywności

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.