Kobieta wkracza w e-commerce. Otwórz z sukcesem sklep internetowy - Onepress

ISBN: 978-8-3940-2841-1
stron: 192, Format: ebook
Data wydania: 2014-09-12
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 23,05 zł
Otwórz z sukcesem sklep internetowy!
Spełnij swoje marzenia, otwórz sklep internetowy, stań się spełnioną, przedsiębiorczą kobietą sukcesu w e-biznesie!
Dowiedz się jak otworzyć sklep internetowy, na co zwrócić uwagę podczas jego planowania, przygotowywania oraz wdrażania. Sprawdź, jak zrobiły to inne kobiety, które mają zyskowne sklepy internetowe i ucz się od najlepszych!
Jak otworzyć sklep internetowy?
Nie potrzebujesz skomplikowanej wiedzy technicznej. Nie musisz znać się na programowaniu. Za to bardzo wskazane jest, byś w sposób praktyczny zorganizowała sobie życie prywatne uwzględniając w nim swój sklepowy biznes. Niezwykle ważne są też kwestie związane z logistyką i marketingiem.
„Kobieta wkracza w e-commerce” może okazać się Twoją niezbędną towarzyszką, podczas tej niezwykłej biznesowej drogi. Prowadząc sklep internetowy nie raz będziesz wracać do wiedzy i wskazówek zawartych w tej książce. Znajdziesz w niej ćwiczenia, które pomogą ci określać cele, ustalić posiadane zasoby i zmotywować się do działania.
Książka ta genialnie przygotowuje do prowadzenia internetowego sklepu wraz z wszystkim, z czym ten biznes się wiąże.
E-commerce jest dla Ciebie!
Opinie o książce
Przy czytaniu tej książki zauroczyło mnie pozytywne nastawienie autorki i jej wiara w zdolności wielu przedsiębiorczych kobiet, które chcą się przebudzić i wyjść z inicjatywą, ale powstrzymuje je niepewność i zadają sobie pytania: Jak zacząć? Na co zwrócić uwagę?Książka podsuwa wiele pomysłów na rozpoczęcie swojej działalności gospodarczej w Internecie, której podstawą jest pasja. Zaangażowanie i szczerość w swoim przedsięwzięciu. Przykładem tego jest sama autorka (są wątki bardzo osobiste), jak i rozmowy z kobietami, które wspaniale odnajdują się na tym zapełnionym i wciąż rozwijającym się rynku sprzedaży.
To świetny przewodnik po meandrach biznesu internetowego, pozwalający na opracowanie strategii sprzedaży i zaplanowanie swojej działalności krok po kroku.
Wspaniale się ją czyta.
Zobacz, co znajdziesz w środku...
"Kobieta wkracza w e-commerce" to coś więcej niż tylko e-biznesowy poradnik dla kobiet!
Książka ta łączy ze sobą technologiczny świat sprzedaży online z rozwojem osobistym. To prawdopodobnie pierwsza na rynku tego typu publikacja. Znajdziesz w niej m.in.:
- Porady jak zacząć, na co zwrócić uwagę,
 - Ćwiczenia z miejscem do uzupełnienia,
 - Wywiady z kobietami, które odnoszą sukcesy w e-commerce,
 - Sposoby na poradzenie sobie z wyzwaniami, jakie pojawiają się na początku.
 
Osoby które kupowały "Kobieta wkracza w e-commerce. Otwórz z sukcesem sklep internetowy", wybierały także:
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
 - Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
 - Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
 - Blitzscaling. Ścieżka błyskawicznej ekspansji firm 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
 - Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
 
Spis treści
Kobieta wkracza w e-commerce. Otwórz z sukcesem sklep internetowy eBook -- spis treści
Spis treści
 Przedmowa 11
 Wstęp 13
 Skąd wziąć pomysł na sklep internetowy? 17
 Pasja, zainteresowania, hobby 18
 Umiejętności – rękodzieło 20
 Wiedza, doświadczenia 21
 Niezaspokojone potrzeby, luka na rynku 22
 Innowacyjny pomysł przywieziony z zagranicy 23
 Motywacja i przygotowanie do uruchomienia e-sklepu 27
 Kto pomoże Ci osiągnąć sukces? 27
 Cele i rozwój biznesu 32
 Metody wyznaczania celów 34
 Cele finansowe 38
 Podstawowe założenia 40
 Zarządzanie budżetem w działalności e-commerce 49
 Programowanie na sukces 51
 Organizacja i planowanie pracy 53
 Delegacja zadań 56
 8 Kobieta wkracza w e-commerce
 Pierwsze działania 61
 Rynek i korzyści 61
 Co jest potrzebne na start? 78
 Nazwa sklepu internetowego i zakup domeny 81
 Jakie oprogramowanie wybrać 84
 Cechy dobrej szaty graficznej 92
 Przygotowanie stron informacyjnych wraz z zawartością 97
 Tworzenie opisów produktów 113
 Tekst 113
 Zalety własnych (dobrze przygotowanych) opisów 115
 Zasada AIDA 118
 Praktyczne wskazówki 121
 Elementy strony produktu, które budują zaufanie 123
 Zdjęcia 126
 Pokonywanie trudności 129
 Nieznajomość technologii 129
 Przytłoczenie liczbą działań do wykonania i pytanie
 „od czego zacząć?” 131
 Godzenie pracy z życiem rodzinnym 132
 Wyzwania związane z logistyką 133
 Samodyscyplina 139
 Historie sukcesu 141
 Własny e-sklep z dzieckiem u boku – Katarzyna Mitas, MayLily 143
 Pasja i styl życia receptą na sukces – Patrycja Bujalska-Jabrzyk, Organeo 155
 Łączenie studiów z prowadzeniem e-sklepu – Justyna Janik, Beksa 165
 Wąska nisza, przekora i pozytywne myślenie – Joanna Krajewska-Godziek, Poszetka.com 175
 I co dalej… 183
 Sklep internetowy w 10 krokach – Zaproszenie na szkolenie 186





