Kobieta w marketingu i popkulturze - Onepress
ISBN: 978-83-8322-335-3
okładka: mi
Księgarnia: Onepress
Książka będzie dostępna od listopada 2022
Zobacz także:
- Udzia 0,00 zł
- Rachunkowo 0,00 zł
- Rezerwy celowe w systemie rachunkowo 0,00 zł
- Rachunkowo 0,00 zł
- Changing Paradigm for Inventory Management in a Supply Chain Context 0,00 zł
Spis treści
Różnorodne. O prawdziwym wizerunku kobiet nie tylko w marketingu -- spis treści
Od autorki
Dlaczego kobieta jest z natury zła? O roli kultury i religii w kształtowaniu wizerunku kobiety
Dlaczego kobiety nie odgrywały ważnej roli w historii? O świecie podbitym przez mężczyzn
Dlaczego jest tak niewiele geniuszek? O błędnych tezach nauki
Dlaczego praca sprzątaczki, kucharki i opiekunki jest więcej warta niż praca matki? O niewidzialnej pracy kobiet
Dlaczego kobieta nie może zarabiać tyle co mężczyzna? O lukach pÅ‚acowych i nierównoÅ›ci finansowej
Dlaczego kobieta wciąż wie zbyt mało, by dzielić się wiedzą? O strachu, niepewności i ciągłym rozwoju
Dlaczego specjalista to nie kobieta? O wpÅ‚ywie jÄ™zyka na równouprawnienie
Dlaczego kobietom wszystko trzeba wyjaśniać? O narodzinach womenomics i femvertisingu
Dlaczego kobiety nie sÄ… idealne? O nowoczesnych formach przekazu
Dlaczego księżniczki nie chcÄ… siÄ™ brudzić? O wpÅ‚ywie bajek, reklam i produktów na dziewczynki
Dlaczego krew jest niebieska? O przełamywaniu tabu w komunikacji reklamowej
Dlaczego babcia ciÄ…gle choruje? O stereotypach w reklamach 50+
Dlaczego doświadczenia niczego nas nie uczą? O świecie skrojonym pod mężczyzn
Dlaczego mężczyźni muszÄ… dominować? O nierównoÅ›ciach, patriarchacie i mÄ™skoÅ›ci
Lista lektur na dobry poczÄ…tek