reklama - zainteresowany?

Kluczowe umiejętności marketingowe. Strategie, techniki i narzędzia sukcesu rynkowego - Onepress

Kluczowe umiejętności marketingowe. Strategie, techniki i narzędzia sukcesu rynkowego
Autor: Peter Cheverton
Tytuł oryginału: Key Marketing Skills: Strategies, Tools And Techniques For Marketing Success
Tłumaczenie: Tomasz Rzychoń
ISBN: 83-246-0083-3
stron: 496, Format: B5, okładka: twarda
Data wydania: 2006-04-25
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 69,00 zł

Dodaj do koszyka Kluczowe umiejętności marketingowe. Strategie, techniki i narzędzia sukcesu rynkowego

Tagi: Marketing

Przekuj strategię w rzeczywistość

  • Poznaj nowe sposoby osiągania sukcesu rynkowego
  • Zdobądź wiedzę o rynku, analizując prawdziwe przykłady
  • Wprowadź plan marketingowy w życie: wyjdź poza wiedzę podręcznikową

Co dla Ciebie znaczy marketing? Produkowanie drogich reklam, zachwalanie nudnych produktów, a może przekonywanie ludzi do czegoś, czego nie potrzebują? Taki marketing uprawia dziś zbyt wiele firm. Chcesz wiedzieć, co to jest prawdziwy marketing? Zapomnij o akademickich definicjach i utartych ścieżkach. Naucz się przekształcać plany marketingowe w rzeczywistość rynkową. Opanuj kluczowe umiejętności marketingu.

Dzięki tej książce dowiesz się, na czym polega różnica między dobrym i złym marketingiem. Niemal każdy wniosek autora jest poparty prawdziwym, solidnie opisanym przykładem. Peter Cheverton, doświadczony trener marketingu i autor cenionych publikacji, w nietuzinkowy sposób przedstawia tradycyjną wiedzę o marketingu i zaskakuje nowymi pomysłami na rynkowy sukces.

Wykorzystaj tę książkę do opanowania podstaw marketingu i ugruntowania wiedzy lub użyj jej jako materiału szkoleniowego. Przeczytaj ją i dowiedz się, jak:

  • przeprowadzić audyt rynku,
  • przygotować dobry i zwięzły plan marketingowy,
  • stworzyć unikatową ofertę, którą docenią klienci,
  • przygotować całą firmę do wykonania planu marketingowego,
  • spójnie i konsekwentnie używać czterech "P" marketingu,
  • zarządzać marką,
  • zarządzać kluczowymi klientami (KAM),
  • zarządzać relacjami z klientami (CRM).


"Spojrzałem na tradycyjne narzędzia marketingowe od innej strony. Zacząłem się zastanawiać, ile z tych narzędzi wymyślono tylko po to, by marketerzy sprawiali wrażenie ekspertów znających się na rzeczy."
Peter Cheverton

Dodaj do koszyka Kluczowe umiejętności marketingowe. Strategie, techniki i narzędzia sukcesu rynkowego

 

Osoby które kupowały "Kluczowe umiejętności marketingowe. Strategie, techniki i narzędzia sukcesu rynkowego", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach
  • Zen Steve'a Jobsa

Dodaj do koszyka Kluczowe umiejętności marketingowe. Strategie, techniki i narzędzia sukcesu rynkowego

Spis treści

Kluczowe umiej

Dodaj do koszyka Kluczowe umiejętności marketingowe. Strategie, techniki i narzędzia sukcesu rynkowego

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.