reklama - zainteresowany?

Kliknij tu! Wykorzystaj neuromarketing w projektowaniu WWW - Onepress

Kliknij tu! Wykorzystaj neuromarketing w projektowaniu WWW
Autor: Susan M. Weinschenk
Tytuł oryginału: Neuro Web Design: What Makes Them Click?
TÅ‚umaczenie: Katarzyna Rojek
ISBN: 978-83-246-2746-2
stron: 160, Format: 168x237, okładka: miękka
Data wydania: 2010-11-12
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 39,00 zł

Dodaj do koszyka Kliknij tu! Wykorzystaj neuromarketing w projektowaniu WWW

Tagi: E-biznes | Marketing

Siła skutecznego kliknięcia

  • Jak wykorzystać psychologiÄ™ w projektowaniu stron internetowych?
  • Jak zachÄ™cić użytkowników serwisu WWW do zakupów?
  • Jak zwiÄ™kszyć przewagÄ™ nad konkurencjÄ…?
Genialny pomysÅ‚ na książkÄ™ — Å›wietnie zrealizowany.
Steve Krug,
autor "Nie każ mi myśleć! O życiowym podejściu do funkcjonalności stron internetowych"

Co sprawia, że ludzie kupują wybrany produkt online? W jakim celu rejestrują się w określonym serwisie? Dlaczego wierzą informacjom zamieszczonym na stronie WWW? Jak przyciągnąć ich uwagę i sprawić, żeby wybrali Twój produkt, zarejestrowali się w Twoim sklepie, zaufali właśnie Twojej firmie?

Stwórz własną, hipnotyzującą stronę internetową! Wykorzystaj wyniki badań nad procesami motywowania i podejmowania decyzji oraz wiadomości z zakresu neurobiologii. Poznaj fascynujące koncepcje z dziedziny neuromarketingu, oparte na elementach psychologii oraz doświadczeniu użytkownika strony internetowej, które pozwolą usprawnić Twój e-biznes.

Dowiedz się, jakie nieświadome motywy kierują zachowaniem ludzi, przekonaj się, jak emocje wpływają na dokonywane przez nich wybory oraz w jaki sposób należy wykorzystywać zasady perswazji, aby zachęcić użytkowników serwisu WWW do podjęcia działań czy dokonania zakupów. Dzięki licznym praktycznym przykładom wyraźnie zwiększysz skuteczność oddziaływania własnej strony internetowej oraz podwyższysz związany z nią współczynnik konwersji (CR).

  • Skuteczna perswazja i nieÅ›wiadomy umysÅ‚ w tworzeniu stron internetowych
  • Pragnienie przynależnoÅ›ci: potÄ™ga reguÅ‚y spoÅ‚ecznego dowodu sÅ‚usznoÅ›ci
  • Uczucie wdziÄ™cznoÅ›ci: wykorzystywanie reguÅ‚ wzajemnoÅ›ci i wzajemnych ustÄ™pstw
  • ReguÅ‚a niedostÄ™pnoÅ›ci: im mniej czegoÅ› jest, tym mocniej tego pragniemy
  • KlÄ™ska urodzaju: paraliżujÄ…ce dziaÅ‚anie zbyt dużego wyboru
  • Rola podobieÅ„stwa, atrakcyjnego wyglÄ…du i skojarzeÅ„
  • Ludzie jako zwierzÄ™ta stadne: internet spoÅ‚ecznoÅ›ciowy dziÅ› i jutro

Poznaj rewolucyjne spojrzenie na projektowanie stron i zdobądź przewagę nad konkurencją

Dodaj do koszyka Kliknij tu! Wykorzystaj neuromarketing w projektowaniu WWW

 

Osoby które kupowały "Kliknij tu! Wykorzystaj neuromarketing w projektowaniu WWW", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • ReguÅ‚a 80/20. Zasada, która odmienia Å›wiat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracÄ… na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Blitzscaling. Åšcieżka bÅ‚yskawicznej ekspansji firm
  • Jedna kampania do wolnoÅ›ci. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na wÅ‚asnych warunkach

Dodaj do koszyka Kliknij tu! Wykorzystaj neuromarketing w projektowaniu WWW

Spis treści

Dodaj do koszyka Kliknij tu! Wykorzystaj neuromarketing w projektowaniu WWW

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.