reklama - zainteresowany?

Kidnaping. Jak marketerzy kontrolują umysł Twojego dziecka - Onepress

Kidnaping. Jak marketerzy kontrolują umysł Twojego dziecka
Autor: Daniel S. Acuff, Robert H. Reiher
Tytuł oryginału: Kidnapped: How Irresponsible Marketers Are Stealing the Minds of Your Children
TÅ‚umaczenie: Monika Lipiec-Szafarczyk, Joanna Sugiero
ISBN: 83-246-0343-3
stron: 432, Format: A5, okładka: miękka
Data wydania: 2006-07-18
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 39,00 zł

Dodaj do koszyka Kidnaping. Jak marketerzy kontrolują umysł Twojego dziecka

Tagi: Marketing

Internet, telewizja i fast-food.
A gdzie się podziały normalne dziecięce rozrywki?

Dzieci spędzają jedną czwartą dnia przed telewizorem lub komputerem -- tyle czasu nie poświęcają na żadne inne czynności. Większość programów telewizyjnych zawiera podteksty erotyczne. 80% gier wideo propaguje przemoc. Odsetek dzieci otyłych rośnie w zastraszającym tempie. Wyliczać dalej?

Dzieci zawsze były łatwym łupem złych i pazernych ludzi. Kiedyś harowały w kopalniach, w czasach wojen służyły w armii, a dziś machina komercji odziera je z ludzkich uczuć. Są bezbronne wobec zmasowanej reklamy i technik neuromarketingowych. Ale Ty bądź czujny. Chroń dzieci swoje i innych. Otwórz oczy na nieetyczny marketing. Wybieraj zdrowsze i lepsze produkty dla dzieci. Dowiedz się, jak:

  • chronić umysÅ‚ dziecka w wieku 3-7, 8-12, 13-15 i 16-19 lat,
  • nauczyć dziecko umiaru w jedzeniu i piciu,
  • chronić dzieci przed narkotykami, alkoholem i tytoniem,
  • podsuwać dziecku pozytywne produkty i programy telewizyjne,
  • prowadzić lobbing przeciwko szkodliwym produktom i programom telewizyjnym.

Dodaj do koszyka Kidnaping. Jak marketerzy kontrolują umysł Twojego dziecka

 

Osoby które kupowały "Kidnaping. Jak marketerzy kontrolują umysł Twojego dziecka", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • ReguÅ‚a 80/20. Zasada, która odmienia Å›wiat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracÄ… na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Jedna kampania do wolnoÅ›ci. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na wÅ‚asnych warunkach
  • Zen Steve'a Jobsa

Dodaj do koszyka Kidnaping. Jak marketerzy kontrolują umysł Twojego dziecka

Spis treści

Kidnaping. Jak marketerzy kontroluj

Dodaj do koszyka Kidnaping. Jak marketerzy kontrolują umysł Twojego dziecka

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.