reklama - zainteresowany?

Kidnaping. Jak marketerzy kontrolują umysł Twojego dziecka - Onepress

Kidnaping. Jak marketerzy kontrolują umysł Twojego dziecka
Autor: Daniel S. Acuff, Robert H. Reiher
Tytuł oryginału: Kidnapped: How Irresponsible Marketers Are Stealing the Minds of Your Children
TÅ‚umaczenie: Monika Lipiec-Szafarczyk, Joanna Sugiero
ISBN: 83-246-0343-3
stron: 432, Format: A5, okładka: miękka
Data wydania: 2006-07-18
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 39,00 zł

Dodaj do koszyka Kidnaping. Jak marketerzy kontrolują umysł Twojego dziecka

Tagi: Marketing

Internet, telewizja i fast-food.
A gdzie się podziały normalne dziecięce rozrywki?

Dzieci spędzają jedną czwartą dnia przed telewizorem lub komputerem -- tyle czasu nie poświęcają na żadne inne czynności. Większość programów telewizyjnych zawiera podteksty erotyczne. 80% gier wideo propaguje przemoc. Odsetek dzieci otyłych rośnie w zastraszającym tempie. Wyliczać dalej?

Dzieci zawsze były łatwym łupem złych i pazernych ludzi. Kiedyś harowały w kopalniach, w czasach wojen służyły w armii, a dziś machina komercji odziera je z ludzkich uczuć. Są bezbronne wobec zmasowanej reklamy i technik neuromarketingowych. Ale Ty bądź czujny. Chroń dzieci swoje i innych. Otwórz oczy na nieetyczny marketing. Wybieraj zdrowsze i lepsze produkty dla dzieci. Dowiedz się, jak:

  • chronić umysÅ‚ dziecka w wieku 3-7, 8-12, 13-15 i 16-19 lat,
  • nauczyć dziecko umiaru w jedzeniu i piciu,
  • chronić dzieci przed narkotykami, alkoholem i tytoniem,
  • podsuwać dziecku pozytywne produkty i programy telewizyjne,
  • prowadzić lobbing przeciwko szkodliwym produktom i programom telewizyjnym.

Dodaj do koszyka Kidnaping. Jak marketerzy kontrolują umysł Twojego dziecka

Spis treści

Kidnaping. Jak marketerzy kontroluj

Dodaj do koszyka Kidnaping. Jak marketerzy kontrolują umysł Twojego dziecka

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.