Kapitał społeczny w relacjach z klientami. CRM a społeczny potencjał przedsiębiorstwa - Onepress
ISBN: 978-83-7941-374-4
stron: 209, Format: ebook
Data wydania: 2009-06-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 50,15 zł (poprzednio: 59,00 zł)
Oszczędzasz: 15% (-8,85 zł)
Książka stanowi odpowiedź na pytanie, jakie powinny zadać sobie współczesne przedsiÄ™biorstwa, które podejmujÄ… inicjatywy zarzÄ…dzania relacjami z klientem, majÄ…ce najczęściej wyraz we wdrażaniu CRM. PodejmujÄ…c te inicjatywy przedsiÄ™biorstwa powinny mieć Å›wiadomość reguÅ‚ i prawidÅ‚owoÅ›ci o istotnym znaczeniu dla uwieÅ„czonego sukcesem wdrożenia CRM. PoszukujÄ…c tych reguÅ‚ należy pamiÄ™tać, iż dziaÅ‚alność gospodarcza odbywa siÄ™ nie tylko w warunkach okreÅ›lonych ekonomicznie, lecz także wiąże siÄ™ z nawiÄ…zywaniem i utrzymywaniem relacji spoÅ‚ecznych, które stajÄ… siÄ™ noÅ›nikiem kaÂpitaÅ‚u spoÅ‚ecznego. KapitaÅ‚owi temu przedstawiciele Å›wiata nauki, jak również biznesu coraz częściej przypisujÄ… istotny wpÅ‚yw na sukcesy organizacji i osiÄ…gniÄ™cia jednostek. MajÄ…c to na wzglÄ™dzie, w książce podjÄ™to udanÄ… próbÄ™ zweryfikowania możliwoÅ›ci wykorzystania kapitaÅ‚u spoÅ‚ecznego przedÂsiÄ™biorstwa w ksztaÅ‚towaniu relacji z klientami na zasadach wynikajÄ…cych z filozofii CRM.
W prowadzonych rozważaniach zwrócono uwagę, iż każde przedsiębiorstwo posiada pewien zasób kapitału społecznego, a także - nawiązując i utrzymując relacje z klientami - w pewnym stopniu realizuje zasady filozofii CRM. Jednakże kluczem do sukcesu w kształtowaniu relacji z klientami na zasadach wynikających z filozofii CRM może stać się dopiero wiedza
O tym, w jaki sposób, za pomocÄ… jakich metod i narzÄ™dzi możliwe staje siÄ™ wykorzystanie potencjaÅ‚u kapitaÅ‚u spoÅ‚ecznego przedsiÄ™biorstwa w celu poÂprawy realizacji przez przedsiÄ™biorstwo zasad filozofii CRM. WychodzÄ…c naprzeciw potrzebie dostarczenia wiedzy w tym zakresie, w książce zidentyfiÂkowano wielowymiarowÄ… strukturÄ™ wzajemnego oddziaÅ‚ywania pomiÄ™dzy poziomem potencjaÅ‚u kapitaÅ‚u spoÅ‚ecznego przedsiÄ™biorstwa a stopniem realiÂzacji przez przedsiÄ™biorstwo zasad filozofii CRM oraz opracowano wzorcowy model i rekomendacje praktyczne dla wykorzystania potencjaÅ‚u kapitaÅ‚u spoÅ‚ecznego przedsiÄ™biorstwa w realizacji zasad CRM. Znajomość ujawnionych w książce prawidÅ‚owoÅ›ci powinna przyczynić siÄ™ do osiÄ…gniÄ™cia popraÂwy efektywnoÅ›ci przedsiÄ™biorstw w podejmowanych przez nie dziaÅ‚aniach rynkowych, w tym umożliwić skuteczne wdrożenie i realizacjÄ™ zasad filozoÂfii CRM.
Osoby które kupowały "Kapitał społeczny w relacjach z klientami. CRM a społeczny potencjał przedsiębiorstwa", wybierały także:
- W komunikacyjnej przestrzeni nazw własnych i pospolitych. Księga jubileuszowa dedykowana Profesorowi Robertowi Mrózkowi 57,50 zł, (6,90 zł -88%)
- Cykle 53,08 zł, (6,90 zł -87%)
- Publiczni nadawcy w regionach autonomicznych Hiszpanii. Między misją a polityką 53,08 zł, (6,90 zł -87%)
- Język w prasie. Antologia 49,29 zł, (6,90 zł -86%)
- Technokultura i jej manifestacje artystyczne. Medialny świat hybryd i hybrydyzacji 40,59 zł, (6,90 zł -83%)