reklama - zainteresowany?

Kapitał marki w mediach społecznościowych. Perspektywa konsumenta - Onepress

Kapitał marki w mediach społecznościowych. Perspektywa konsumenta
ebook
Autor: Małgorzata Karpińska-Krakowiak
ISBN: 978-83-8142-282-6
stron: 176, Format: ebook
Data wydania: 2019-01-17
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 13,87 zł (poprzednio: 17,34 zł)
Oszczędzasz: 20% (-3,47 zł)

Dodaj do koszyka Kapitał marki w mediach społecznościowych. Perspektywa konsumenta

Tagi: Marketing

Media spoÅ‚ecznoÅ›ciowe sÄ… wykorzystywane w komunikacji marketingowej firm już od kilkunastu lat. Nadal jednak brakuje naukowych opracowaÅ„ na temat zależnoÅ›ci pomiÄ™dzy dziaÅ‚alnoÅ›ciÄ… marek w Å›rodowisku cyfrowym a zachowaniem konsumentów. Dlatego gÅ‚ównym celem badaÅ„ przedstawionych w tej publikacji byÅ‚a ocena możliwoÅ›ci budowania kapitaÅ‚u marek w mediach spoÅ‚ecznoÅ›ciowych oraz okreÅ›lenie roli różnych czynników psychologicznych w tym procesie. W ramach poszczególnych dziaÅ‚aÅ„ badawczych autorka przeanalizowaÅ‚a wspóÅ‚czesne kampanie komunikacji marketingowej w mediach spoÅ‚ecznoÅ›ciowych i na tej podstawie zaproponowaÅ‚a nowÄ… kategoryzacjÄ™ przekazów. NastÄ™pnie zbadaÅ‚a eksperymentalnie, jaki przekaz i jakie predyspozycje konsumenckie sprzyjajÄ… tworzeniu kapitaÅ‚u marki, a także przetestowaÅ‚a, jak sam kapitaÅ‚ może wpÅ‚ywać na responsywność użytkowników Internetu.

Wyniki opisanych tu badaÅ„ uÅ‚atwiajÄ… prognozowanie skutecznoÅ›ci komunikacji marketingowej w mediach spoÅ‚ecznoÅ›ciowych i mogÄ… być użyteczne zarówno dla naukowców, jak i przedsiÄ™biorców, pracowników agencji reklamowych czy domów mediowych.

Dodaj do koszyka Kapitał marki w mediach społecznościowych. Perspektywa konsumenta

 

Osoby które kupowały "Kapitał marki w mediach społecznościowych. Perspektywa konsumenta", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • ReguÅ‚a 80/20. Zasada, która odmienia Å›wiat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracÄ… na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Jedna kampania do wolnoÅ›ci. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na wÅ‚asnych warunkach
  • Zen Steve'a Jobsa

Dodaj do koszyka Kapitał marki w mediach społecznościowych. Perspektywa konsumenta

Spis treści

Dodaj do koszyka Kapitał marki w mediach społecznościowych. Perspektywa konsumenta

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.