reklama - zainteresowany?

Kapitał marki w mediach społecznościowych. Perspektywa konsumenta - Onepress

Kapitał marki w mediach społecznościowych. Perspektywa konsumenta
ebook
Autor: Małgorzata Karpińska-Krakowiak
ISBN: 978-83-8142-282-6
stron: 176, Format: ebook
Data wydania: 2019-01-17
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 13,87 zł (poprzednio: 17,34 zł)
Oszczędzasz: 20% (-3,47 zł)

Dodaj do koszyka Kapitał marki w mediach społecznościowych. Perspektywa konsumenta

Tagi: Marketing

Media spoÅ‚ecznoÅ›ciowe sÄ… wykorzystywane w komunikacji marketingowej firm już od kilkunastu lat. Nadal jednak brakuje naukowych opracowaÅ„ na temat zależnoÅ›ci pomiÄ™dzy dziaÅ‚alnoÅ›ciÄ… marek w Å›rodowisku cyfrowym a zachowaniem konsumentów. Dlatego gÅ‚ównym celem badaÅ„ przedstawionych w tej publikacji byÅ‚a ocena możliwoÅ›ci budowania kapitaÅ‚u marek w mediach spoÅ‚ecznoÅ›ciowych oraz okreÅ›lenie roli różnych czynników psychologicznych w tym procesie. W ramach poszczególnych dziaÅ‚aÅ„ badawczych autorka przeanalizowaÅ‚a wspóÅ‚czesne kampanie komunikacji marketingowej w mediach spoÅ‚ecznoÅ›ciowych i na tej podstawie zaproponowaÅ‚a nowÄ… kategoryzacjÄ™ przekazów. NastÄ™pnie zbadaÅ‚a eksperymentalnie, jaki przekaz i jakie predyspozycje konsumenckie sprzyjajÄ… tworzeniu kapitaÅ‚u marki, a także przetestowaÅ‚a, jak sam kapitaÅ‚ może wpÅ‚ywać na responsywność użytkowników Internetu.

Wyniki opisanych tu badaÅ„ uÅ‚atwiajÄ… prognozowanie skutecznoÅ›ci komunikacji marketingowej w mediach spoÅ‚ecznoÅ›ciowych i mogÄ… być użyteczne zarówno dla naukowców, jak i przedsiÄ™biorców, pracowników agencji reklamowych czy domów mediowych.

Dodaj do koszyka Kapitał marki w mediach społecznościowych. Perspektywa konsumenta

 

Osoby które kupowały "Kapitał marki w mediach społecznościowych. Perspektywa konsumenta", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • ReguÅ‚a 80/20. Zasada, która odmienia Å›wiat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracÄ… na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Jedna kampania do wolnoÅ›ci. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na wÅ‚asnych warunkach
  • Zen Steve'a Jobsa

Dodaj do koszyka Kapitał marki w mediach społecznościowych. Perspektywa konsumenta

Spis treści

Kapitał marki w mediach społecznościowych. Perspektywa konsumenta eBook -- spis treści

Wstęp 7

 

Rozdział 1. Istota kapitału marki z perspektywy konsumenta 19

Wprowadzenie 21

    1. KapitaÅ‚ marki – klasyczne ujÄ™cia a wspóÅ‚czesne propozycje 22
    2. Związek konsumenta z marką jako zaawansowany składnik kapitału 35
    3. Osobowość i samoujawnienie konsumenta jako determinanty związku z marką 45
    4. Osobowość marki jako zaawansowany skÅ‚adnik kapitaÅ‚u – krytyka podejÅ›cia relacyjnego 50

Podsumowanie 53

 

Rozdział 2. Specyfika komunikacji marek w mediach społecznościowych 55

Wprowadzenie 57

    1. Rodzaje treÅ›ci w mediach spoÅ‚ecznoÅ›ciowych – ujÄ™cia tradycyjne i nowoczesne 59
    2. Autentyczność i konflikt jako nowe kryteria podziaÅ‚u treÅ›ci w mediach spoÅ‚ecznoÅ›ciowych (wyniki analizy zawartoÅ›ci przekazów) 64
    3. Czerwone, niebieskie, fioletowe i achromatyczne – nowa kategoryzacja zawartoÅ›ci przekazów w mediach spoÅ‚ecznoÅ›ciowych 76

Podsumowanie 85

 

Rozdział 3. Kapitał marki jako rezultat i jako czynnik mediujący efekty komunikacji 87

Wprowadzenie 89

    1. Budowanie kapitaÅ‚u marki za pomocÄ… komunikacji opartej na przekazach fioletowych – moderujÄ…ca rola wybranych cech osobowoÅ›ci konsumenta (eksperyment I) 90
    2. KapitaÅ‚ marki jako wskazówka heurystyczna 109
    3. WpÅ‚yw kapitaÅ‚u marki na efekty przekazów fioletowych – moderujÄ…ca rola wieku konsumenta (eksperyment II) 116

Podsumowanie 127

 

Zakończenie 129

Wykaz cytowanej literatury 133

Wykaz cytowanych filmów i materiaÅ‚ów graficznych pochodzÄ…cych ze źródeÅ‚ internetowych 159

Aneks 163

Summary 171

Spis tabel i rysunków 173

O autorce 175

Dodaj do koszyka Kapitał marki w mediach społecznościowych. Perspektywa konsumenta

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.