Kapitał marki w mediach społecznościowych. Perspektywa konsumenta - Onepress

ISBN: 978-83-8142-282-6
stron: 176, Format: ebook
Data wydania: 2019-01-17
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 13,87 zł (poprzednio: 17,34 zł)
Oszczędzasz: 20% (-3,47 zł)
Media spoÅ‚ecznoÅ›ciowe sÄ… wykorzystywane w komunikacji marketingowej firm już od kilkunastu lat. Nadal jednak brakuje naukowych opracowaÅ„ na temat zależnoÅ›ci pomiÄ™dzy dziaÅ‚alnoÅ›ciÄ… marek w Å›rodowisku cyfrowym a zachowaniem konsumentów. Dlatego gÅ‚ównym celem badaÅ„ przedstawionych w tej publikacji byÅ‚a ocena możliwoÅ›ci budowania kapitaÅ‚u marek w mediach spoÅ‚ecznoÅ›ciowych oraz okreÅ›lenie roli różnych czynników psychologicznych w tym procesie. W ramach poszczególnych dziaÅ‚aÅ„ badawczych autorka przeanalizowaÅ‚a wspóÅ‚czesne kampanie komunikacji marketingowej w mediach spoÅ‚ecznoÅ›ciowych i na tej podstawie zaproponowaÅ‚a nowÄ… kategoryzacjÄ™ przekazów. NastÄ™pnie zbadaÅ‚a eksperymentalnie, jaki przekaz i jakie predyspozycje konsumenckie sprzyjajÄ… tworzeniu kapitaÅ‚u marki, a także przetestowaÅ‚a, jak sam kapitaÅ‚ może wpÅ‚ywać na responsywność użytkowników Internetu.
Wyniki opisanych tu badaÅ„ uÅ‚atwiajÄ… prognozowanie skutecznoÅ›ci komunikacji marketingowej w mediach spoÅ‚ecznoÅ›ciowych i mogÄ… być użyteczne zarówno dla naukowców, jak i przedsiÄ™biorców, pracowników agencji reklamowych czy domów mediowych.
Osoby które kupowały "Kapitał marki w mediach społecznościowych. Perspektywa konsumenta", wybierały także:
- Prawa ludzkiej natury 74,50 zł, (14,90 zł -80%)
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek ma 59,60 zł, (14,90 zł -75%)
- Twoja firma w social mediach. Podr 57,31 zł, (14,90 zł -74%)
- Stw 57,31 zł, (14,90 zł -74%)