reklama - zainteresowany?

Kapitał marki w mediach społecznościowych. Perspektywa konsumenta - Onepress

Kapitał marki w mediach społecznościowych. Perspektywa konsumenta
Autor: Małgorzata Karpińska-Krakowiak
ISBN: 9788381422819
okładka: miękka
Data wydania: 2019-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 29,92 zł (poprzednio: 34,79 zł)
Oszczędzasz: 14% (-4,87 zł)

Dodaj do koszyka Kapitał marki w mediach społecznościowych. Perspektywa konsumenta

Tagi: Marketing

Media społecznościowe są wykorzystywane w komunikacji marketingowej firm już od kilkunastu lat. Nadal jednak brakuje naukowych opracowań na temat zależności pomiędzy działalnością marek w środowisku cyfrowym a zachowaniem konsumentów. Dlatego głównym celem badań przedstawionych w tej publikacji była ocena możliwości budowania kapitału marek w mediach społecznościowych oraz określenie roli różnych czynników psychologicznych w tym procesie. W ramach poszczególnych działań badawczych autorka przeanalizowała współczesne kampanie komunikacji marketingowej w mediach społecznościowych i na tej podstawie zaproponowała nową kategoryzację przekazów. Następnie zbadała eksperymentalnie, jaki przekaz i jakie predyspozycje konsumenckie sprzyjają tworzeniu kapitału marki, a także przetestowała, jak sam kapitał może wpływać na responsywność użytkowników Internetu.

Wyniki opisanych tu badań ułatwiają prognozowanie skuteczności komunikacji marketingowej w mediach społecznościowych i mogą być użyteczne zarówno dla naukowców, jak i przedsiębiorców, pracowników agencji reklamowych czy domów mediowych.

Dodaj do koszyka Kapitał marki w mediach społecznościowych. Perspektywa konsumenta

 

Osoby które kupowały "Kapitał marki w mediach społecznościowych. Perspektywa konsumenta", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach
  • Zen Steve'a Jobsa

Dodaj do koszyka Kapitał marki w mediach społecznościowych. Perspektywa konsumenta

Spis treści

Dodaj do koszyka Kapitał marki w mediach społecznościowych. Perspektywa konsumenta

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.