reklama - zainteresowany?

Kalabria i Bazylikata. Travelbook. Wydanie 1 - Onepress

Kalabria i Bazylikata. Travelbook. Wydanie 1
ebook
Autor: Beata Pomykalska, Paweł Pomykalski
ISBN: 978-83-283-6135-5
stron: 160, Format: ebook
Data wydania: 2019-04-23
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 21,52 zł (poprzednio: 26,90 zł)
Oszczędzasz: 20% (-5,38 zł)

Dodaj do koszyka Kalabria i Bazylikata. Travelbook. Wydanie 1

Kalabria i Bazylikata to na turystycznej mapie Italii niemal terra incognita. Koniec wÅ‚oskiego buta to "już nie Kampania", a "jeszcze nie Sycylia" - region nieco zapomniany, stosunkowo sÅ‚abo rozwiniÄ™ty i w charakterze nieco "baÅ‚kaÅ„ski". Realia te można potraktować jednak także jako atut - tutejsze zabytki sÄ… może mniej znane, ale równie piÄ™kne, góry puste i dzikie, a plaże mniej zatÅ‚oczone. Å»ycie toczy siÄ™ znacznie wolniej niż w Rzymie czy Neapolu, sÅ‚oÅ„ce praży równie mocno, a miejscowe specjaÅ‚y nadajÄ… lokalnej kuchni niezwykÅ‚ego charakteru. Zapraszamy do odkrycia Kalabrii i Bazylikaty!

  • Plaże dwóch mórz
  • Miasteczka na skaÅ‚ach
  • Tajemnicze zamki
  • Labirynt materskich Sassi
  • Dzikie góry interioru
  • Feeria smaków na talerzu

Travelbook to Twój niezastÄ…piony towarzysz podróży. Wskaże Ci najważniejsze atrakcje, podpowie, czego szukać poza gÅ‚ównymi szlakami, i wprowadzi w Å›wiat miejscowych obyczajów. Znajdziesz w nim opisy najciekawszych regionów i miast, a sprawdzone informacje praktyczne umożliwiÄ… staranne zaplanowanie podróży.

Książka autorów bloga adventum.com.pl

 

Dodaj do koszyka Kalabria i Bazylikata. Travelbook. Wydanie 1

 

Osoby które kupowały "Kalabria i Bazylikata. Travelbook. Wydanie 1", wybierały także:

  • Udzia
  • Rachunkowo
  • Changing Paradigm for Inventory Management in a Supply Chain Context
  • Rachunkowo
  • Rezerwy celowe w systemie rachunkowo

Dodaj do koszyka Kalabria i Bazylikata. Travelbook. Wydanie 1

Spis treści

Dodaj do koszyka Kalabria i Bazylikata. Travelbook. Wydanie 1

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.