reklama - zainteresowany?

Jakość produktów i usług - perspektywa rynku komercyjnego i sektora administracji publicznej - Onepress

Jakość produktów i usług - perspektywa rynku komercyjnego i sektora administracji publicznej
ebook
Autor: Michał Kaczmarczyk (red.)
ISBN: 978-8-3647-8820-8
stron: 146, Format: ebook
Data wydania: 2017-06-06
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 22,49 zł (poprzednio: 26,46 zł)
Oszczędzasz: 15% (-3,97 zł)

Dodaj do koszyka Jakość produktów i usług - perspektywa rynku komercyjnego i sektora administracji publicznej

Tagi: Marketing | Zarządzanie

Monografia „Jakość produktów i usług – perspektywa rynku komercyjnego i sektora administracji publicznej” pod redakcją Michała Kaczmarczyka stanowi udaną próbę uporządkowania współczesnej myśli na temat zarządzania jakością, przede wszystkim w sektorze administracji publicznej. Książka wnosi wiele cennych, nowych wątków, koncepcji i analiz, które można w przyszłości rozbudować i poszerzyć, jest również źródłem nowatorskich rozwiązań i inspiracji dla teoretyków i praktyków zarządzania. Ufam, że praca zostanie dobrze przyjęta przez grono naukowców i studentów, jak i przez wszystkie osoby zainteresowane wdrażaniem koncepcji zarządzania przez jakość na różnych szczeblach organizacji i w różnych sektorach rynku.

Fragment recenzji prof. dr. hab. Libora Pavery

Dodaj do koszyka Jakość produktów i usług - perspektywa rynku komercyjnego i sektora administracji publicznej

 

Osoby które kupowały "Jakość produktów i usług - perspektywa rynku komercyjnego i sektora administracji publicznej", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach
  • Zen Steve'a Jobsa

Dodaj do koszyka Jakość produktów i usług - perspektywa rynku komercyjnego i sektora administracji publicznej

Spis treści

Jakość produktów i usług - perspektywa rynku komercyjnego i sektora administracji publicznej eBook -- spis treści

Wstęp...7

Eugeniusz Wojciechowski
Modele zarządzania w administracji publicznej...9

Katarzyna Celarek, Izabela Stańczyk
Rola klimatu organizacyjnego w zarządzaniu pracownikami na przykładzie wybranej jednostki administracji publicznej...21

Zofia Dolewka
Opłaty lokalne w dużych miastach Polski...43

Marek Wojciechowski
Problem nadmiernej administracji publicznej w Polsce...57

Magdalena Kalisiak-Mędelska
Logistyka informacji publicznej w jednostce samorządu terytorialnego...71

Grzegorz Biesok, Jolanta Wyród-Wróbel
Praktyka badań satysfakcji klienta w urzędach administracji samorządowej...87

Sabina Ren, Michał Szerwiński
Zintegrowany System Zarządzania w Lubuskim Urzędzie Wojewódzkim w Gorzowie Wielkopolskim...99

Zofia Gródek-Szostak, Danuta Kajrunajtys
Wybrane aspekty zarządzania jakością procesów innowacyjnych w sektorze mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw...111

Michał Kaczmarczyk
Program „Przedsiębiorstwo Przyszłości” jako narzędzie ewaluacji i budowania marki rynkowej firm z wykorzystaniem atrybutów jakościowych...127

Dodaj do koszyka Jakość produktów i usług - perspektywa rynku komercyjnego i sektora administracji publicznej

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.