Jakość produktów i usług - perspektywa rynku komercyjnego i sektora administracji publicznej - Onepress

ISBN: 978-8-3647-8820-8
stron: 146, Format: ebook
Data wydania: 2017-06-06
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 22,49 zł (poprzednio: 26,46 zł)
Oszczędzasz: 15% (-3,97 zł)
Monografia „Jakość produktów i usług – perspektywa rynku komercyjnego i sektora administracji publicznej” pod redakcją Michała Kaczmarczyka stanowi udaną próbę uporządkowania współczesnej myśli na temat zarządzania jakością, przede wszystkim w sektorze administracji publicznej. Książka wnosi wiele cennych, nowych wątków, koncepcji i analiz, które można w przyszłości rozbudować i poszerzyć, jest również źródłem nowatorskich rozwiązań i inspiracji dla teoretyków i praktyków zarządzania. Ufam, że praca zostanie dobrze przyjęta przez grono naukowców i studentów, jak i przez wszystkie osoby zainteresowane wdrażaniem koncepcji zarządzania przez jakość na różnych szczeblach organizacji i w różnych sektorach rynku.
Fragment recenzji prof. dr. hab. Libora Pavery
Osoby które kupowały "Jakość produktów i usług - perspektywa rynku komercyjnego i sektora administracji publicznej", wybierały także:
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Zen Steve'a Jobsa 29,67 zł, (8,90 zł -70%)
Spis treści
Jakość produktów i usług - perspektywa rynku komercyjnego i sektora administracji publicznej eBook -- spis treści
Wstęp...7
Eugeniusz Wojciechowski
Modele zarządzania w administracji publicznej...9
Katarzyna Celarek, Izabela Stańczyk
Rola klimatu organizacyjnego w zarządzaniu pracownikami na przykładzie wybranej jednostki administracji publicznej...21
Zofia Dolewka
Opłaty lokalne w dużych miastach Polski...43
Marek Wojciechowski
Problem nadmiernej administracji publicznej w Polsce...57
Magdalena Kalisiak-Mędelska
Logistyka informacji publicznej w jednostce samorządu terytorialnego...71
Grzegorz Biesok, Jolanta Wyród-Wróbel
Praktyka badań satysfakcji klienta w urzędach administracji samorządowej...87
Sabina Ren, Michał Szerwiński
Zintegrowany System Zarządzania w Lubuskim Urzędzie Wojewódzkim w Gorzowie Wielkopolskim...99
Zofia Gródek-Szostak, Danuta Kajrunajtys
Wybrane aspekty zarządzania jakością procesów innowacyjnych w sektorze mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw...111
Michał Kaczmarczyk
Program „Przedsiębiorstwo Przyszłości” jako narzędzie ewaluacji i budowania marki rynkowej firm z wykorzystaniem atrybutów jakościowych...127