reklama - zainteresowany?

Jakość produktów i usług - perspektywa rynku komercyjnego i sektora administracji publicznej - Onepress

Jakość produktów i usług - perspektywa rynku komercyjnego i sektora administracji publicznej
ebook
Autor: Michał Kaczmarczyk (red.)
ISBN: 978-8-3647-8820-8
stron: 146, Format: ebook
Data wydania: 2017-06-06
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 22,49 zł (poprzednio: 26,46 zł)
Oszczędzasz: 15% (-3,97 zł)

Dodaj do koszyka Jakość produktów i usług - perspektywa rynku komercyjnego i sektora administracji publicznej

Tagi: Marketing | ZarzÄ…dzanie

Monografia „Jakość produktów i usÅ‚ug – perspektywa rynku komercyjnego i sektora administracji publicznej” pod redakcjÄ… MichaÅ‚a Kaczmarczyka stanowi udanÄ… próbÄ™ uporzÄ…dkowania wspóÅ‚czesnej myÅ›li na temat zarzÄ…dzania jakoÅ›ciÄ…, przede wszystkim w sektorze administracji publicznej. Książka wnosi wiele cennych, nowych wÄ…tków, koncepcji i analiz, które można w przyszÅ‚oÅ›ci rozbudować i poszerzyć, jest również źródÅ‚em nowatorskich rozwiÄ…zaÅ„ i inspiracji dla teoretyków i praktyków zarzÄ…dzania. Ufam, że praca zostanie dobrze przyjÄ™ta przez grono naukowców i studentów, jak i przez wszystkie osoby zainteresowane wdrażaniem koncepcji zarzÄ…dzania przez jakość na różnych szczeblach organizacji i w różnych sektorach rynku.

Fragment recenzji prof. dr. hab. Libora Pavery

Dodaj do koszyka Jakość produktów i usług - perspektywa rynku komercyjnego i sektora administracji publicznej

 

Osoby które kupowały "Jakość produktów i usług - perspektywa rynku komercyjnego i sektora administracji publicznej", wybierały także:

  • W komunikacyjnej przestrzeni nazw wÅ‚asnych i pospolitych. KsiÄ™ga jubileuszowa dedykowana Profesorowi Robertowi Mrózkowi
  • Cykle
  • Publiczni nadawcy w regionach autonomicznych Hiszpanii. MiÄ™dzy misjÄ… a politykÄ…
  • JÄ™zyk w prasie. Antologia
  • Technokultura i jej manifestacje artystyczne. Medialny Å›wiat hybryd i hybrydyzacji

Dodaj do koszyka Jakość produktów i usług - perspektywa rynku komercyjnego i sektora administracji publicznej

Spis treści

Jakość produktów i usług - perspektywa rynku komercyjnego i sektora administracji publicznej eBook -- spis treści

Wstęp...7

Eugeniusz Wojciechowski
Modele zarzÄ…dzania w administracji publicznej...9

Katarzyna Celarek, Izabela Stańczyk
Rola klimatu organizacyjnego w zarządzaniu pracownikami na przykładzie wybranej jednostki administracji publicznej...21

Zofia Dolewka
Opłaty lokalne w dużych miastach Polski...43

Marek Wojciechowski
Problem nadmiernej administracji publicznej w Polsce...57

Magdalena Kalisiak-Mędelska
Logistyka informacji publicznej w jednostce samorzÄ…du terytorialnego...71

Grzegorz Biesok, Jolanta Wyród-Wróbel
Praktyka badań satysfakcji klienta w urzędach administracji samorządowej...87

Sabina Ren, Michał Szerwiński
Zintegrowany System ZarzÄ…dzania w Lubuskim UrzÄ™dzie Wojewódzkim w Gorzowie Wielkopolskim...99

Zofia Gródek-Szostak, Danuta Kajrunajtys
Wybrane aspekty zarzÄ…dzania jakoÅ›ciÄ… procesów innowacyjnych w sektorze mikro-, maÅ‚ych i Å›rednich przedsiÄ™biorstw...111

Michał Kaczmarczyk
Program „PrzedsiÄ™biorstwo PrzyszÅ‚oÅ›ci” jako narzÄ™dzie ewaluacji i budowania marki rynkowej firm z wykorzystaniem atrybutów jakoÅ›ciowych...127

Dodaj do koszyka Jakość produktów i usług - perspektywa rynku komercyjnego i sektora administracji publicznej

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.