reklama - zainteresowany?

Jakościowe metody badań marketingowych - Onepress

Jakościowe metody badań marketingowych
Autor: Maison Dominika
ISBN: 978-8-3011-6424-9
stron: 288, okładka: miękka
Data wydania: 2010-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 33,44 zł (poprzednio: 39,81 zł)
Oszczędzasz: 16% (-6,37 zł)

Dodaj do koszyka Jakościowe metody badań marketingowych

Tagi: Marketing

Badania jakościowe, chociaż od lat pełnią ważną rolę w podejmowaniu decyzji marketingowych, prowadzone i wykorzystywane są dosyć intuicyjnie. Autorka przekonuje, że w świetle dokonań współczesnej psychologii należy zrewidować tradycyjne spojrzenie na konsumenta. Wiedzę tę warto uwzględniać na każdym etapie prowadzonych badań marketingowych, począwszy od konstruowania schematów badań, scenariuszy wywiadów, przez decyzje o tym, o co pytać respondentów wprost, a co próbować zrozumieć w sposób pośredni, aż po analizę i interpretację wyników badań, która powinna wykraczać poza deklaracje respondentów.

Publikacja jest adresowana do studentów i wykładowców marketingu, zarządzania, ekonomii, psychologii, socjologii, stanowi także ważne źródło wiedzy dla praktyków pracowników firm realizujących badania marketingowe i pracowników działów marketingu zlecających te badania.

Dodaj do koszyka Jakościowe metody badań marketingowych

 

Osoby które kupowały "Jakościowe metody badań marketingowych", wybierały także:

  • W komunikacyjnej przestrzeni nazw wÅ‚asnych i pospolitych. KsiÄ™ga jubileuszowa dedykowana Profesorowi Robertowi Mrózkowi
  • Cykle
  • Publiczni nadawcy w regionach autonomicznych Hiszpanii. MiÄ™dzy misjÄ… a politykÄ…
  • JÄ™zyk w prasie. Antologia
  • Technokultura i jej manifestacje artystyczne. Medialny Å›wiat hybryd i hybrydyzacji

Dodaj do koszyka Jakościowe metody badań marketingowych

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Jakościowe metody badań marketingowych

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.