reklama - zainteresowany?

Jak zostać szamanem sprzedaży - Onepress

Jak zostać szamanem sprzedaży
ebook
Autor: Jeffrey J. Fox
ISBN: 978-8-3782-9012-4
stron: 134, Format: ebook
Data wydania: 2014-10-22
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 12,58 zł (poprzednio: 17,00 zł)
Oszczędzasz: 26% (-4,42 zł)

Dodaj do koszyka Jak zostać szamanem sprzedaży

Tagi: Marketing | Sprzedaż

Wielu handlowców zachowuje się jak zawodnicy pewnej drużyny piłkarskiej. Popisują się dryblingami w środku pola, żonglują piłką, wykonują efektowne zwody, ale wszystko to jest psu na budę, bo nie potrafią zakończyć akcji skutecznym strzałem. A przecież mecze wygrywa się strzelaniem bramek. Strzelone bramki decydują o miejscu drużyny w tabeli. Strzelone bramki decydują o wartości zawodnika. Tak jak nikt nie wystawia ocen piłkarzom za wdzięczne główkowanie i kreatywne zwody, tak i wartość handlowca nie polega na jego elokwencji i zaangażowaniu, tylko na efektach (wyrażonych w pieniądzach), jakie daje jego praca.

W biznesowej tradycji Ameryki skutecznych handlowców, którzy sprowadzają deszcz pieniędzy do firmy nazywa się Rainmakerami. Termin ten został zaczerpnięty z tradycji indiańskiej i oznacza Zaklinacza deszczu. Zaklinacz deszczu to szaman, który przy użyciu nadzwyczajnych mocy sprowadza deszcz, tak potrzebny ludziom, zwierzętom i uprawom. Obfitość zbiorów i zwierzyny sprowadza na całe plemię dobrobyt. Bez deszczu nie ma zbiorów, nie ma zwierzyny, ludzie słabną i umierają albo muszą przenosić się w odległe miejsca.

Ta książka jest dla tych, którzy chcÄ… lub muszÄ… stać siÄ™ zaklinaczami deszczu dla swoich rodzin, firm i organizacji. To kapitalna recepta na to, jak zostać szamanem sprzedaży. Albo sprzedaÅ‚eÅ›, albo nie sprzedaÅ‚eÅ›, jest deszcz albo go nie ma. Nikt nie bÄ™dzie sÅ‚uchaÅ‚ tÅ‚umaczeÅ„, dlaczego nie dobiÅ‚eÅ› targu. Nikogo nie obchodzi, że „gospodarka sÅ‚abnie”, „klient zbankrutowaÅ‚”, „kursy walutowe kulejÄ…” albo „konkurent ma akurat nowy produkt”. MyÅ›liwy wraca do domu albo z ubitÄ… zwierzynÄ…, albo bez niej. Rodzina albo ma co jeść, albo nie ma. I nikogo nie obchodzi, że deszcz zatarÅ‚ Å›lady

Dodaj do koszyka Jak zostać szamanem sprzedaży

Spis treści

Jak zostać szamanem sprzedaży eBook -- spis treści

  • www.vocatio.com.pl
  • Strona tytuÅ‚owa
  • Strona redakcyjna
  • Dedykacja
  • PodziÄ™kowania
  • Wprowadzenie
  • Credo szamana sprzedaży
  • Zawsze odpowiadaj sobie na pytanie: A dlaczego ten czÅ‚owiek miaÅ‚by robić z nami biznes?
  • Pierwsze przykazanie marketingu
  • Klientów nie interesuje twoja osoba
  • IdÄ…c na spotkanie z klientem zawsze bÄ…dź dobrze przygotowany
  • Zarzucaj wÄ™dkÄ™ tam, gdzie sÄ… ryby
  • Pokaż im pieniÄ…dze!
  • TrzÄ™sieÅ„ ziemi nie uwzglÄ™dniamy
  • Pierwsze pytanie-klucz do sprzedaży
  • W restauracji zawsze zajmuj strategiczne miejsce
  • Nie pij kawy na spotkaniu z potencjalnym klientem
  • Na lunch nie idziesz po to, żeby zjeść lunch
  • Nie noÅ› dÅ‚ugopisu w kieszeni na piersi
  • Drugie pytanie-klucz do sprzedaży
  • Zastrzeżenia klienta zmieÅ„ w jego zamierzenia
  • W trakcie jednej sprawy przygotowuj grunt pod drugÄ…
  • Każdy, kogo spotykasz, to twój potencjalny klient
  • Nie przegap wielkiego sygnaÅ‚u gotowoÅ›ci do zakupu
  • Trzecie pytanie-klucz do sprzedaży
  • Oddzwaniaj zawsze w tym samym dniu
  • Oceniaj zużycie paliwa
  • Nie wierz w zarzÄ…dzanie czasem i terenem dziaÅ‚ania
  • Wino skosztuj zawsze przed kosztowaniem wina
  • Miej odwagÄ™ przyznać siÄ™ do niewiedzy
  • Zawsze analizuj opÅ‚acalność inwestycji
  • PamiÄ™taj: każdy jest czyimÅ› kimÅ›
  • ZamieÅ„ siÄ™ w sÅ‚uch
  • Obieranie cebuli
  • Nie interesuje ciÄ™ odpowiedź? Nie pytaj!
  • Gdy dzwoniÄ…, nigdy nie bÄ…dź na spotkaniu
  • Prezentuj dla poklasku, sprzedawaj dla zysku
  • Rada dla opiekunki do dziecka
  • Czwarte pytanie-klucz do sprzedaży
  • Dawaj i bierz
  • Sprzedawaj w piÄ…tki po poÅ‚udniu
  • PrzeÅ‚amuj lody na koniec spotkania
  • Codziennie licz do czterech
  • Warto strzelać do celu
  • Nie skÅ‚adaj spontanicznych wizyt
  • Pokaż Å‚aÅ„cuch, sprzedaj pierwsze ogniwo
  • Nie mów z jedzeniem w ustach
  • PiÄ…te pytanie-klucz do sprzedaży
  • Pokochaj pocztÄ™ gÅ‚osowÄ…
  • Parkuj z tyÅ‚u
  • BÄ…dź najlepiej ubranÄ… osobÄ… jakÄ… dzisiaj spotkasz
  • Czemu Å›niadania biznesowe sprowadzajÄ… deszcz?
  • Oto moja wizytówka
  • Szóste pytanie-klucz do sprzedaży
  • Dziesięć rzeczy, które musisz dziÅ› zrobić, żeby zrobić interes
  • Jak rozpoznać zaklinacza deszczu
  • Dodatek: Jak przeliczać korzyÅ›ci na pieniÄ…dze
  • PrzykÅ‚ad z życia: Pan K.
  • ZakoÅ„czenie

Dodaj do koszyka Jak zostać szamanem sprzedaży

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.