reklama - zainteresowany?

Jak zostać szamanem sprzedaży - Onepress

Jak zostać szamanem sprzedaży
ebook
Autor: Jeffrey J. Fox
ISBN: 978-8-3782-9012-4
stron: 134, Format: ebook
Data wydania: 2014-10-22
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 12,58 zł (poprzednio: 17,00 zł)
Oszczędzasz: 26% (-4,42 zł)

Dodaj do koszyka Jak zostać szamanem sprzedaży

Tagi: Marketing | Sprzedaż

Wielu handlowców zachowuje się jak zawodnicy pewnej drużyny piłkarskiej. Popisują się dryblingami w środku pola, żonglują piłką, wykonują efektowne zwody, ale wszystko to jest psu na budę, bo nie potrafią zakończyć akcji skutecznym strzałem. A przecież mecze wygrywa się strzelaniem bramek. Strzelone bramki decydują o miejscu drużyny w tabeli. Strzelone bramki decydują o wartości zawodnika. Tak jak nikt nie wystawia ocen piłkarzom za wdzięczne główkowanie i kreatywne zwody, tak i wartość handlowca nie polega na jego elokwencji i zaangażowaniu, tylko na efektach (wyrażonych w pieniądzach), jakie daje jego praca.

W biznesowej tradycji Ameryki skutecznych handlowców, którzy sprowadzają deszcz pieniędzy do firmy nazywa się Rainmakerami. Termin ten został zaczerpnięty z tradycji indiańskiej i oznacza Zaklinacza deszczu. Zaklinacz deszczu to szaman, który przy użyciu nadzwyczajnych mocy sprowadza deszcz, tak potrzebny ludziom, zwierzętom i uprawom. Obfitość zbiorów i zwierzyny sprowadza na całe plemię dobrobyt. Bez deszczu nie ma zbiorów, nie ma zwierzyny, ludzie słabną i umierają albo muszą przenosić się w odległe miejsca.

Ta książka jest dla tych, którzy chcą lub muszą stać się zaklinaczami deszczu dla swoich rodzin, firm i organizacji. To kapitalna recepta na to, jak zostać szamanem sprzedaży. Albo sprzedałeś, albo nie sprzedałeś, jest deszcz albo go nie ma. Nikt nie będzie słuchał tłumaczeń, dlaczego nie dobiłeś targu. Nikogo nie obchodzi, że „gospodarka słabnie”, „klient zbankrutował”, „kursy walutowe kuleją” albo „konkurent ma akurat nowy produkt”. Myśliwy wraca do domu albo z ubitą zwierzyną, albo bez niej. Rodzina albo ma co jeść, albo nie ma. I nikogo nie obchodzi, że deszcz zatarł ślady

Dodaj do koszyka Jak zostać szamanem sprzedaży

Spis treści

Jak zostać szamanem sprzedaży eBook -- spis treści

  • www.vocatio.com.pl
  • Strona tytułowa
  • Strona redakcyjna
  • Dedykacja
  • Podziękowania
  • Wprowadzenie
  • Credo szamana sprzedaży
  • Zawsze odpowiadaj sobie na pytanie: A dlaczego ten człowiek miałby robić z nami biznes?
  • Pierwsze przykazanie marketingu
  • Klientów nie interesuje twoja osoba
  • Idąc na spotkanie z klientem zawsze bądź dobrze przygotowany
  • Zarzucaj wędkę tam, gdzie są ryby
  • Pokaż im pieniądze!
  • Trzęsień ziemi nie uwzględniamy
  • Pierwsze pytanie-klucz do sprzedaży
  • W restauracji zawsze zajmuj strategiczne miejsce
  • Nie pij kawy na spotkaniu z potencjalnym klientem
  • Na lunch nie idziesz po to, żeby zjeść lunch
  • Nie noś długopisu w kieszeni na piersi
  • Drugie pytanie-klucz do sprzedaży
  • Zastrzeżenia klienta zmień w jego zamierzenia
  • W trakcie jednej sprawy przygotowuj grunt pod drugą
  • Każdy, kogo spotykasz, to twój potencjalny klient
  • Nie przegap wielkiego sygnału gotowości do zakupu
  • Trzecie pytanie-klucz do sprzedaży
  • Oddzwaniaj zawsze w tym samym dniu
  • Oceniaj zużycie paliwa
  • Nie wierz w zarządzanie czasem i terenem działania
  • Wino skosztuj zawsze przed kosztowaniem wina
  • Miej odwagę przyznać się do niewiedzy
  • Zawsze analizuj opłacalność inwestycji
  • Pamiętaj: każdy jest czyimś kimś
  • Zamień się w słuch
  • Obieranie cebuli
  • Nie interesuje cię odpowiedź? Nie pytaj!
  • Gdy dzwonią, nigdy nie bądź na spotkaniu
  • Prezentuj dla poklasku, sprzedawaj dla zysku
  • Rada dla opiekunki do dziecka
  • Czwarte pytanie-klucz do sprzedaży
  • Dawaj i bierz
  • Sprzedawaj w piątki po południu
  • Przełamuj lody na koniec spotkania
  • Codziennie licz do czterech
  • Warto strzelać do celu
  • Nie składaj spontanicznych wizyt
  • Pokaż łańcuch, sprzedaj pierwsze ogniwo
  • Nie mów z jedzeniem w ustach
  • Piąte pytanie-klucz do sprzedaży
  • Pokochaj pocztę głosową
  • Parkuj z tyłu
  • Bądź najlepiej ubraną osobą jaką dzisiaj spotkasz
  • Czemu śniadania biznesowe sprowadzają deszcz?
  • Oto moja wizytówka
  • Szóste pytanie-klucz do sprzedaży
  • Dziesięć rzeczy, które musisz dziś zrobić, żeby zrobić interes
  • Jak rozpoznać zaklinacza deszczu
  • Dodatek: Jak przeliczać korzyści na pieniądze
  • Przykład z życia: Pan K.
  • Zakończenie

Dodaj do koszyka Jak zostać szamanem sprzedaży

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.