Jak zostać szamanem sprzedaży - Onepress
ISBN: 978-8-3782-9012-4
stron: 134, Format: ebook
Data wydania: 2014-10-22
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 12,58 zł (poprzednio: 17,00 zł)
Oszczędzasz: 26% (-4,42 zł)
Wielu handlowców zachowuje się jak zawodnicy pewnej drużyny piłkarskiej. Popisują się dryblingami w środku pola, żonglują piłką, wykonują efektowne zwody, ale wszystko to jest psu na budę, bo nie potrafią zakończyć akcji skutecznym strzałem. A przecież mecze wygrywa się strzelaniem bramek. Strzelone bramki decydują o miejscu drużyny w tabeli. Strzelone bramki decydują o wartości zawodnika. Tak jak nikt nie wystawia ocen piłkarzom za wdzięczne główkowanie i kreatywne zwody, tak i wartość handlowca nie polega na jego elokwencji i zaangażowaniu, tylko na efektach (wyrażonych w pieniądzach), jakie daje jego praca.
W biznesowej tradycji Ameryki skutecznych handlowców, którzy sprowadzają deszcz pieniędzy do firmy nazywa się Rainmakerami. Termin ten został zaczerpnięty z tradycji indiańskiej i oznacza Zaklinacza deszczu. Zaklinacz deszczu to szaman, który przy użyciu nadzwyczajnych mocy sprowadza deszcz, tak potrzebny ludziom, zwierzętom i uprawom. Obfitość zbiorów i zwierzyny sprowadza na całe plemię dobrobyt. Bez deszczu nie ma zbiorów, nie ma zwierzyny, ludzie słabną i umierają albo muszą przenosić się w odległe miejsca.
Ta książka jest dla tych, którzy chcÄ… lub muszÄ… stać siÄ™ zaklinaczami deszczu dla swoich rodzin, firm i organizacji. To kapitalna recepta na to, jak zostać szamanem sprzedaży. Albo sprzedaÅ‚eÅ›, albo nie sprzedaÅ‚eÅ›, jest deszcz albo go nie ma. Nikt nie bÄ™dzie sÅ‚uchaÅ‚ tÅ‚umaczeÅ„, dlaczego nie dobiÅ‚eÅ› targu. Nikogo nie obchodzi, że „gospodarka sÅ‚abnie”, „klient zbankrutowaÅ‚”, „kursy walutowe kulejÄ…” albo „konkurent ma akurat nowy produkt”. MyÅ›liwy wraca do domu albo z ubitÄ… zwierzynÄ…, albo bez niej. Rodzina albo ma co jeść, albo nie ma. I nikogo nie obchodzi, że deszcz zatarÅ‚ Å›lady
Osoby które kupowały "Jak zostać szamanem sprzedaży", wybierały także:
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Wstawaj i walcz. Sprawdzone strategie, techniki i nawyki produktywności ludzi sukcesu 39,67 zł, (11,90 zł -70%)
Spis treści
Jak zostać szamanem sprzedaży eBook -- spis treści
- www.vocatio.com.pl
- Strona tytułowa
- Strona redakcyjna
- Dedykacja
- Podziękowania
- Wprowadzenie
- Credo szamana sprzedaży
- Zawsze odpowiadaj sobie na pytanie: A dlaczego ten człowiek miałby robić z nami biznes?
- Pierwsze przykazanie marketingu
- Klientów nie interesuje twoja osoba
- Idąc na spotkanie z klientem zawsze bądź dobrze przygotowany
- Zarzucaj wędkę tam, gdzie są ryby
- Pokaż im pieniądze!
- Trzęsień ziemi nie uwzględniamy
- Pierwsze pytanie-klucz do sprzedaży
- W restauracji zawsze zajmuj strategiczne miejsce
- Nie pij kawy na spotkaniu z potencjalnym klientem
- Na lunch nie idziesz po to, żeby zjeść lunch
- Nie noś długopisu w kieszeni na piersi
- Drugie pytanie-klucz do sprzedaży
- Zastrzeżenia klienta zmień w jego zamierzenia
- W trakcie jednej sprawy przygotowuj grunt pod drugÄ…
- Każdy, kogo spotykasz, to twój potencjalny klient
- Nie przegap wielkiego sygnału gotowości do zakupu
- Trzecie pytanie-klucz do sprzedaży
- Oddzwaniaj zawsze w tym samym dniu
- Oceniaj zużycie paliwa
- Nie wierz w zarządzanie czasem i terenem działania
- Wino skosztuj zawsze przed kosztowaniem wina
- Miej odwagę przyznać się do niewiedzy
- Zawsze analizuj opłacalność inwestycji
- Pamiętaj: każdy jest czyimś kimś
- Zamień się w słuch
- Obieranie cebuli
- Nie interesuje cię odpowiedź? Nie pytaj!
- Gdy dzwonią, nigdy nie bądź na spotkaniu
- Prezentuj dla poklasku, sprzedawaj dla zysku
- Rada dla opiekunki do dziecka
- Czwarte pytanie-klucz do sprzedaży
- Dawaj i bierz
- Sprzedawaj w piątki po południu
- Przełamuj lody na koniec spotkania
- Codziennie licz do czterech
- Warto strzelać do celu
- Nie składaj spontanicznych wizyt
- Pokaż łańcuch, sprzedaj pierwsze ogniwo
- Nie mów z jedzeniem w ustach
- Piąte pytanie-klucz do sprzedaży
- Pokochaj pocztę głosową
- Parkuj z tyłu
- Bądź najlepiej ubraną osobą jaką dzisiaj spotkasz
- Czemu śniadania biznesowe sprowadzają deszcz?
- Oto moja wizytówka
- Szóste pytanie-klucz do sprzedaży
- Dziesięć rzeczy, które musisz dziś zrobić, żeby zrobić interes
- Jak rozpoznać zaklinacza deszczu
- Dodatek: Jak przeliczać korzyści na pieniądze
- Przykład z życia: Pan K.
- Zakończenie