Jak zostać mistrzem marketingu - Onepress
ISBN: 978-8-3782-9018-6
stron: 168, Format: ebook
Data wydania: 2014-10-22
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 17,07 zł
Jeffrey J. Fox to bez dwóch zdaÅ„ supergwiazda marketingu. Laureat nagrody Outstanding Marketer Award, przyznawanej przez magazyn „Sales and Marketing Management” najlepszym specom od marketingu, oraz amerykaÅ„skiej nagrody dystrybutorów przemysÅ‚owych National Industrial Distributors Award, a także tytuÅ‚u Marketingowca Roku, przyznawanego przez American Marketing Association w Connecticut. Przed zaÅ‚ożeniem Fox & Co., jednej z najwyżej cenionych firm konsultingowych w USA, piastowaÅ‚ wysokie stanowiska kierownicze w kilku firmach miÄ™dzynarodowych. Bestsellery Jeffreya Foxa, w tym Jak zostać CEO i Jak zostać szamanem sprzedaży, ukazaÅ‚y siÄ™ już w 35 jÄ™zykach. Ze wzglÄ™du na swoje niekonwencjonalne spojrzenie na biznes chÄ™tnie jest zapraszany jako mówca przez wielkie organizacje i przedstawicieli najwyższych kierownictw firm z czoÅ‚ówek gazet.
„JeÅ›li chcesz siÄ™ wznieść ponad przeciÄ™tność, zachwycić klientów, zwiÄ™kszyć swój udziaÅ‚ w rynku i poprawić wynik finansowy - przeczytaj tÄ™ książkÄ™!”.
Steve Willensky,
wicedyrektor marketingu i sprzedaży w American Greetings
„Prostym, bezpoÅ›rednim jÄ™zykiem Jeffrey Fox przekazuje niezawodne rady co do skutecznego marketingu. Szczerze polecam tÄ™ inspirujÄ…cÄ… książkÄ™”.
John Quelch,
profesor w Harvard Business School
„Najnowsza książka Jeffreya Foxa jest najlepszÄ… książkÄ… o marketingu. Niewielka inwestycja, jakÄ… jest jej zakup, zwróci siÄ™ wielokrotnie. Tylko dziÄ™ki rozdziaÅ‚owi 15 nasza firma zarobiÅ‚a 100 tys. dolarów, a zaoszczÄ™dziÅ‚a 50 tys.!”.
Ayn LaPlant,
CEO w Beekely Corporation z Bristolu w Connecticut
„CaÅ‚y Fox w swej najlepszej żartobliwej formie - w sposób bÅ‚yskotliwy obala mity i radzi, jak sprzedawać wiÄ™cej za wiÄ™cej pieniÄ™dzy, jak wznieść siÄ™ niczym rakieta ku marketingowym przestworzom. Rezultat? DzwoniÄ…ca kasa i 100 procent zysku z dolarów zainwestowanych w marketing”.
Lee Flaherty,
CEO w Flair Communication
„Talent Jeffa Foxa polega na tym, że siÅ‚Ä™ wyobraźni, zdrowy rozsÄ…dek i energiÄ™ klienta umie ukierunkować na dostawcÄ™ produktu czy usÅ‚ugi”.
Stephen T. Merkel,
prezes i dyrektor Henkel Loctite Corporation
„Rady Foxa sÄ… oryginalne, czasami kontrowersyjne, ale zawsze skuteczne. Jeffrey Fox opiera swe 'zasady' na tym, co rzeczywiÅ›cie sprawdza siÄ™ w grze rynkowej, a nie na ezoterycznych teoriach. Kupcie tÄ™ książkÄ™, przeczytajcie i czÄ™sto do niej zaglÄ…dajcie!”.
Dan Chasins,
dyrektor Future Products w Saab Automobile AB
„Tak siÄ™ skÅ‚ada, że najnowszÄ… książkÄ™ Jeffa Foxa czytam zawsze na wysokoÅ›ci 10 tys. metrów - jest idealnÄ… lekturÄ… podczas lotu. Jego dajÄ…ce do myÅ›lenia proste prawdy kierujÄ… moim myÅ›leniem i strategicznym, i taktycznym. To jak dotÄ…d najlepsza z książek Foxa”.
Greg Gyllstrom,
prezes Aftermarket na PóÅ‚nocnÄ… AmerykÄ™
i AzjÄ™ w Visteon Corporation
„Książka Jeffreya Foxa to arcydzieÅ‚o. Jego pomysÅ‚y na marketing sÄ… absolutnie niekonwencjonalne - i tym bardziej przydatne i skuteczne”.
Joseph C. Day,
prezes i emerytowany CEO we Freudenberg-NOK
Osoby które kupowały "Jak zostać mistrzem marketingu", wybierały także:
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Wstawaj i walcz. Sprawdzone strategie, techniki i nawyki produktywności ludzi sukcesu 39,67 zł, (11,90 zł -70%)
Spis treści
Jak zostać mistrzem marketingu eBook -- spis treści
- www.vocatio.com.pl
- Strona tytułowa
- O serii
- Strona redakcyjna
- Dedykacje
- Podziękowania
- Wprowadzenie
- Brzęk kasy muzyka marketingowca
- Co to jest marketing?
- Firma gwiazda marketingu
- To pieniÄ…dze klienta!
- Klienci co dzień zwalniają kogoś z pracy
- Pogrupuj klientów na dobrych i niedobrych
- Klient nie zawsze ma racjÄ™
- Używaj siedmiu dźwigni wzrostu
- Pokochaj swojÄ… markÄ™
- Wcześnie idź spać i wcześnie wstań, wyceniaj i ostro sprzedawaj
- Zawsze wyceniaj według wartości
- Bezsens cięcia cen
- Przypowieść o cenie i wartości
- Zawsze sprzedawaj konsekwencje
- Popyt pochodny to nie popyt bezpośredni
- Piętnaście rzeczy, które każdy marketingowiec wiedzieć musi
- Kilka zasad wybierania nazwy marki
- Zawsze umieszczaj nazwÄ™ marki na poczÄ…tku reklamy
- Nie używaj słowa my
- Powiedz, w czym tkwi ta różnica
- W reklamie ani przy sprzedaży nie używaj niewłaściwych słów
- Reklamuj i sprzedawaj liczby, a nie przymiotniki
- Nie umieszczaj na ciężarówkach numeru telefonu
- Potrójna wpadka. Przypadek autentyczny
- Zagadka nr 1 dla mistrza marketingu
- Zrezygnuj z nieprzemyślanych ulotek
- Bądź swoim własnym klientem
- Usuń wszelkie przeszkody na drodze do zakupu
- Zawsze dziękuj klientom
- Szybka piętnastka
- Gwiazdy kochajÄ… recesjÄ™
- Nigdy nie ściągaj sera z pizzy
- Stroń od pobożnych życzeń
- Zagadka nr 2 dla mistrza marketingu
- Pompa Prezesa
- Pytania, na które leniwi marketingowcy odpowiedzieć nie umieją, a mistrzowie muszą. (Część 1)
- Najważniejsze pytania, na które musisz znać odpowiedzi. (Część 2)
- Bij siÄ™ i wygrywaj
- Zagadka nr 3 dla mistrza marketingu
- Wypoleruj srebro
- Najpierw sprzedaj u siebie
- Niech doskonałe nie będzie wrogiem lepszego
- Zdobądź rynek, a nie fabrykę
- Sprzedaż ze stratą gra dla przegranych
- Zagadka nr 4 dla mistrza marketingu
- Nigdy nie dawaj ogłoszeń na trzy rozkładówki, czyli jak zmarnować pieniądze akcjonariuszy
- Zagadka nr 5 dla mistrza marketingu
- Kurcz się, żeby rosnąć
- Niech powietrze drży od ciosów
- Pamiętaj o Jimmym Durante
- Pierwsze Doroczne Wyścigi Domów Ostrova
- Zagadka nr 1 dla mistrza marketingu. RozwiÄ…zanie
- Zagadka nr 2 dla mistrza marketingu. RozwiÄ…zanie
- Zagadka nr 3 dla mistrza marketingu. RozwiÄ…zanie
- Zagadka nr 4 dla mistrza marketingu. RozwiÄ…zanie
- Podsumowanie 1 Supergwiazdy marketingu
- Podsumowanie 2 Firmy-zabójcy konkurencji
- Zakończenie