Jak zostać mistrzem marketingu - Onepress

ISBN: 978-8-3782-9018-6
stron: 168, Format: ebook
Data wydania: 2014-10-22
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 14,20 zł (poprzednio: 16,90 zł)
Oszczędzasz: 16% (-2,70 zł)
Jeffrey J. Fox to bez dwóch zdań supergwiazda marketingu. Laureat nagrody Outstanding Marketer Award, przyznawanej przez magazyn „Sales and Marketing Management” najlepszym specom od marketingu, oraz amerykańskiej nagrody dystrybutorów przemysłowych National Industrial Distributors Award, a także tytułu Marketingowca Roku, przyznawanego przez American Marketing Association w Connecticut. Przed założeniem Fox & Co., jednej z najwyżej cenionych firm konsultingowych w USA, piastował wysokie stanowiska kierownicze w kilku firmach międzynarodowych. Bestsellery Jeffreya Foxa, w tym Jak zostać CEO i Jak zostać szamanem sprzedaży, ukazały się już w 35 językach. Ze względu na swoje niekonwencjonalne spojrzenie na biznes chętnie jest zapraszany jako mówca przez wielkie organizacje i przedstawicieli najwyższych kierownictw firm z czołówek gazet.
„Jeśli chcesz się wznieść ponad przeciętność, zachwycić klientów, zwiększyć swój udział w rynku i poprawić wynik finansowy - przeczytaj tę książkę!”.
Steve Willensky,
wicedyrektor marketingu i sprzedaży w American Greetings
„Prostym, bezpośrednim językiem Jeffrey Fox przekazuje niezawodne rady co do skutecznego marketingu. Szczerze polecam tę inspirującą książkę”.
John Quelch,
profesor w Harvard Business School
„Najnowsza książka Jeffreya Foxa jest najlepszą książką o marketingu. Niewielka inwestycja, jaką jest jej zakup, zwróci się wielokrotnie. Tylko dzięki rozdziałowi 15 nasza firma zarobiła 100 tys. dolarów, a zaoszczędziła 50 tys.!”.
Ayn LaPlant,
CEO w Beekely Corporation z Bristolu w Connecticut
„Cały Fox w swej najlepszej żartobliwej formie - w sposób błyskotliwy obala mity i radzi, jak sprzedawać więcej za więcej pieniędzy, jak wznieść się niczym rakieta ku marketingowym przestworzom. Rezultat? Dzwoniąca kasa i 100 procent zysku z dolarów zainwestowanych w marketing”.
Lee Flaherty,
CEO w Flair Communication
„Talent Jeffa Foxa polega na tym, że siłę wyobraźni, zdrowy rozsądek i energię klienta umie ukierunkować na dostawcę produktu czy usługi”.
Stephen T. Merkel,
prezes i dyrektor Henkel Loctite Corporation
„Rady Foxa są oryginalne, czasami kontrowersyjne, ale zawsze skuteczne. Jeffrey Fox opiera swe 'zasady' na tym, co rzeczywiście sprawdza się w grze rynkowej, a nie na ezoterycznych teoriach. Kupcie tę książkę, przeczytajcie i często do niej zaglądajcie!”.
Dan Chasins,
dyrektor Future Products w Saab Automobile AB
„Tak się składa, że najnowszą książkę Jeffa Foxa czytam zawsze na wysokości 10 tys. metrów - jest idealną lekturą podczas lotu. Jego dające do myślenia proste prawdy kierują moim myśleniem i strategicznym, i taktycznym. To jak dotąd najlepsza z książek Foxa”.
Greg Gyllstrom,
prezes Aftermarket na Północną Amerykę
i Azję w Visteon Corporation
„Książka Jeffreya Foxa to arcydzieło. Jego pomysły na marketing są absolutnie niekonwencjonalne - i tym bardziej przydatne i skuteczne”.
Joseph C. Day,
prezes i emerytowany CEO we Freudenberg-NOK
Osoby które kupowały "Jak zostać mistrzem marketingu", wybierały także:
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Zen Steve'a Jobsa 29,67 zł, (8,90 zł -70%)
Spis treści
Jak zostać mistrzem marketingu eBook -- spis treści
- www.vocatio.com.pl
- Strona tytułowa
- O serii
- Strona redakcyjna
- Dedykacje
- Podziękowania
- Wprowadzenie
- Brzęk kasy muzyka marketingowca
- Co to jest marketing?
- Firma gwiazda marketingu
- To pieniądze klienta!
- Klienci co dzień zwalniają kogoś z pracy
- Pogrupuj klientów na dobrych i niedobrych
- Klient nie zawsze ma rację
- Używaj siedmiu dźwigni wzrostu
- Pokochaj swoją markę
- Wcześnie idź spać i wcześnie wstań, wyceniaj i ostro sprzedawaj
- Zawsze wyceniaj według wartości
- Bezsens cięcia cen
- Przypowieść o cenie i wartości
- Zawsze sprzedawaj konsekwencje
- Popyt pochodny to nie popyt bezpośredni
- Piętnaście rzeczy, które każdy marketingowiec wiedzieć musi
- Kilka zasad wybierania nazwy marki
- Zawsze umieszczaj nazwę marki na początku reklamy
- Nie używaj słowa my
- Powiedz, w czym tkwi ta różnica
- W reklamie ani przy sprzedaży nie używaj niewłaściwych słów
- Reklamuj i sprzedawaj liczby, a nie przymiotniki
- Nie umieszczaj na ciężarówkach numeru telefonu
- Potrójna wpadka. Przypadek autentyczny
- Zagadka nr 1 dla mistrza marketingu
- Zrezygnuj z nieprzemyślanych ulotek
- Bądź swoim własnym klientem
- Usuń wszelkie przeszkody na drodze do zakupu
- Zawsze dziękuj klientom
- Szybka piętnastka
- Gwiazdy kochają recesję
- Nigdy nie ściągaj sera z pizzy
- Stroń od pobożnych życzeń
- Zagadka nr 2 dla mistrza marketingu
- Pompa Prezesa
- Pytania, na które leniwi marketingowcy odpowiedzieć nie umieją, a mistrzowie muszą. (Część 1)
- Najważniejsze pytania, na które musisz znać odpowiedzi. (Część 2)
- Bij się i wygrywaj
- Zagadka nr 3 dla mistrza marketingu
- Wypoleruj srebro
- Najpierw sprzedaj u siebie
- Niech doskonałe nie będzie wrogiem lepszego
- Zdobądź rynek, a nie fabrykę
- Sprzedaż ze stratą gra dla przegranych
- Zagadka nr 4 dla mistrza marketingu
- Nigdy nie dawaj ogłoszeń na trzy rozkładówki, czyli jak zmarnować pieniądze akcjonariuszy
- Zagadka nr 5 dla mistrza marketingu
- Kurcz się, żeby rosnąć
- Niech powietrze drży od ciosów
- Pamiętaj o Jimmym Durante
- Pierwsze Doroczne Wyścigi Domów Ostrova
- Zagadka nr 1 dla mistrza marketingu. Rozwiązanie
- Zagadka nr 2 dla mistrza marketingu. Rozwiązanie
- Zagadka nr 3 dla mistrza marketingu. Rozwiązanie
- Zagadka nr 4 dla mistrza marketingu. Rozwiązanie
- Podsumowanie 1 Supergwiazdy marketingu
- Podsumowanie 2 Firmy-zabójcy konkurencji
- Zakończenie