reklama - zainteresowany?

Jak zostać mistrzem marketingu - Onepress

Jak zostać mistrzem marketingu
ebook
Autor: Jeffrey J. Fox
ISBN: 978-8-3782-9018-6
stron: 168, Format: ebook
Data wydania: 2014-10-22
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 17,07 zł

Dodaj do koszyka Jak zostać mistrzem marketingu

Tagi: Marketing

Jeffrey J. Fox to bez dwóch zdaÅ„ supergwiazda marketingu. Laureat nagrody Outstanding Marketer Award, przyznawanej przez magazyn „Sales and Marketing Management” najlepszym specom od marketingu, oraz amerykaÅ„skiej nagrody dystrybutorów przemysÅ‚owych National Industrial Distributors Award, a także tytuÅ‚u Marketingowca Roku, przyznawanego przez American Marketing Association w Connecticut. Przed zaÅ‚ożeniem Fox & Co., jednej z najwyżej cenionych firm konsultingowych w USA, piastowaÅ‚ wysokie stanowiska kierownicze w kilku firmach miÄ™dzynarodowych. Bestsellery Jeffreya Foxa, w tym Jak zostać CEO i Jak zostać szamanem sprzedaży, ukazaÅ‚y siÄ™ już w 35 jÄ™zykach. Ze wzglÄ™du na swoje niekonwencjonalne spojrzenie na biznes chÄ™tnie jest zapraszany jako mówca przez wielkie organizacje i przedstawicieli najwyższych kierownictw firm z czoÅ‚ówek gazet.

„JeÅ›li chcesz siÄ™ wznieść ponad przeciÄ™tność, zachwycić klientów, zwiÄ™kszyć swój udziaÅ‚ w rynku i poprawić wynik finansowy - przeczytaj tÄ™ książkÄ™!”.
Steve Willensky,
wicedyrektor marketingu i sprzedaży w American Greetings

„Prostym, bezpoÅ›rednim jÄ™zykiem Jeffrey Fox przekazuje niezawodne rady co do skutecznego marketingu. Szczerze polecam tÄ™ inspirujÄ…cÄ… książkÄ™”.
John Quelch,
profesor w Harvard Business School

 „Najnowsza książka Jeffreya Foxa jest najlepszÄ… książkÄ… o marketingu. Niewielka inwestycja, jakÄ… jest jej zakup, zwróci siÄ™ wielokrotnie. Tylko dziÄ™ki rozdziaÅ‚owi 15 nasza firma zarobiÅ‚a 100 tys. dolarów, a zaoszczÄ™dziÅ‚a 50 tys.!”.
Ayn LaPlant,
CEO w Beekely Corporation z Bristolu w Connecticut

 „CaÅ‚y Fox w swej najlepszej żartobliwej formie - w sposób bÅ‚yskotliwy obala mity i radzi, jak sprzedawać wiÄ™cej za wiÄ™cej pieniÄ™dzy, jak wznieść siÄ™ niczym rakieta ku marketingowym przestworzom. Rezultat? DzwoniÄ…ca kasa i 100 procent zysku z dolarów zainwestowanych w marketing”.
Lee Flaherty,
CEO w Flair Communication

„Talent Jeffa Foxa polega na tym, że siÅ‚Ä™ wyobraźni, zdrowy rozsÄ…dek i energiÄ™ klienta umie ukierunkować na dostawcÄ™ produktu czy usÅ‚ugi”.
Stephen T. Merkel,
prezes i dyrektor Henkel Loctite Corporation

„Rady Foxa sÄ… oryginalne, czasami kontrowersyjne, ale zawsze skuteczne. Jeffrey Fox opiera swe 'zasady' na tym, co rzeczywiÅ›cie sprawdza siÄ™ w grze rynkowej, a nie na ezoterycznych teoriach. Kupcie tÄ™ książkÄ™, przeczytajcie i czÄ™sto do niej zaglÄ…dajcie!”.
Dan Chasins,
dyrektor Future Products w Saab Automobile AB

„Tak siÄ™ skÅ‚ada, że najnowszÄ… książkÄ™ Jeffa Foxa czytam zawsze na wysokoÅ›ci 10 tys. metrów - jest idealnÄ… lekturÄ… podczas lotu. Jego dajÄ…ce do myÅ›lenia proste prawdy kierujÄ… moim myÅ›leniem i strategicznym, i taktycznym. To jak dotÄ…d najlepsza z książek Foxa”.
Greg Gyllstrom,
prezes Aftermarket na PóÅ‚nocnÄ… AmerykÄ™
i AzjÄ™ w Visteon Corporation

„Książka Jeffreya Foxa to arcydzieÅ‚o. Jego pomysÅ‚y na marketing sÄ… absolutnie niekonwencjonalne - i tym bardziej przydatne i skuteczne”.
Joseph C. Day,
prezes i emerytowany CEO we Freudenberg-NOK

Dodaj do koszyka Jak zostać mistrzem marketingu

Spis treści

Jak zostać mistrzem marketingu eBook -- spis treści

  • www.vocatio.com.pl
  • Strona tytuÅ‚owa
  • O serii
  • Strona redakcyjna
  • Dedykacje
  • PodziÄ™kowania
  • Wprowadzenie
  • BrzÄ™k kasy muzyka marketingowca
  • Co to jest marketing?
  • Firma gwiazda marketingu
  • To pieniÄ…dze klienta!
  • Klienci co dzieÅ„ zwalniajÄ… kogoÅ› z pracy
  • Pogrupuj klientów na dobrych i niedobrych
  • Klient nie zawsze ma racjÄ™
  • Używaj siedmiu dźwigni wzrostu
  • Pokochaj swojÄ… markÄ™
  • WczeÅ›nie idź spać i wczeÅ›nie wstaÅ„, wyceniaj i ostro sprzedawaj
  • Zawsze wyceniaj wedÅ‚ug wartoÅ›ci
  • Bezsens ciÄ™cia cen
  • Przypowieść o cenie i wartoÅ›ci
  • Zawsze sprzedawaj konsekwencje
  • Popyt pochodny to nie popyt bezpoÅ›redni
  • PiÄ™tnaÅ›cie rzeczy, które każdy marketingowiec wiedzieć musi
  • Kilka zasad wybierania nazwy marki
  • Zawsze umieszczaj nazwÄ™ marki na poczÄ…tku reklamy
  • Nie używaj sÅ‚owa my
  • Powiedz, w czym tkwi ta różnica
  • W reklamie ani przy sprzedaży nie używaj niewÅ‚aÅ›ciwych słów
  • Reklamuj i sprzedawaj liczby, a nie przymiotniki
  • Nie umieszczaj na ciężarówkach numeru telefonu
  • Potrójna wpadka. Przypadek autentyczny
  • Zagadka nr 1 dla mistrza marketingu
  • Zrezygnuj z nieprzemyÅ›lanych ulotek
  • BÄ…dź swoim wÅ‚asnym klientem
  • UsuÅ„ wszelkie przeszkody na drodze do zakupu
  • Zawsze dziÄ™kuj klientom
  • Szybka piÄ™tnastka
  • Gwiazdy kochajÄ… recesjÄ™
  • Nigdy nie Å›ciÄ…gaj sera z pizzy
  • StroÅ„ od pobożnych życzeÅ„
  • Zagadka nr 2 dla mistrza marketingu
  • Pompa Prezesa
  • Pytania, na które leniwi marketingowcy odpowiedzieć nie umiejÄ…, a mistrzowie muszÄ…. (Część 1)
  • Najważniejsze pytania, na które musisz znać odpowiedzi. (Część 2)
  • Bij siÄ™ i wygrywaj
  • Zagadka nr 3 dla mistrza marketingu
  • Wypoleruj srebro
  • Najpierw sprzedaj u siebie
  • Niech doskonaÅ‚e nie bÄ™dzie wrogiem lepszego
  • ZdobÄ…dź rynek, a nie fabrykÄ™
  • Sprzedaż ze stratÄ… gra dla przegranych
  • Zagadka nr 4 dla mistrza marketingu
  • Nigdy nie dawaj ogÅ‚oszeÅ„ na trzy rozkÅ‚adówki, czyli jak zmarnować pieniÄ…dze akcjonariuszy
  • Zagadka nr 5 dla mistrza marketingu
  • Kurcz siÄ™, żeby rosnąć
  • Niech powietrze drży od ciosów
  • PamiÄ™taj o Jimmym Durante
  • Pierwsze Doroczne WyÅ›cigi Domów Ostrova
  • Zagadka nr 1 dla mistrza marketingu. RozwiÄ…zanie
  • Zagadka nr 2 dla mistrza marketingu. RozwiÄ…zanie
  • Zagadka nr 3 dla mistrza marketingu. RozwiÄ…zanie
  • Zagadka nr 4 dla mistrza marketingu. RozwiÄ…zanie
  • Podsumowanie 1 Supergwiazdy marketingu
  • Podsumowanie 2 Firmy-zabójcy konkurencji
  • ZakoÅ„czenie

Dodaj do koszyka Jak zostać mistrzem marketingu

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.