reklama - zainteresowany?

Jak zostać mistrzem marketingu - Onepress

Jak zostać mistrzem marketingu
ebook
Autor: Jeffrey J. Fox
ISBN: 978-8-3782-9018-6
stron: 168, Format: ebook
Data wydania: 2014-10-22
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 14,83 zł (poprzednio: 17,05 zł)
Oszczędzasz: 13% (-2,22 zł)

Dodaj do koszyka Jak zostać mistrzem marketingu

Tagi: Marketing

Jeffrey J. Fox to bez dwóch zdaÅ„ supergwiazda marketingu. Laureat nagrody Outstanding Marketer Award, przyznawanej przez magazyn „Sales and Marketing Management” najlepszym specom od marketingu, oraz amerykaÅ„skiej nagrody dystrybutorów przemysÅ‚owych National Industrial Distributors Award, a także tytuÅ‚u Marketingowca Roku, przyznawanego przez American Marketing Association w Connecticut. Przed zaÅ‚ożeniem Fox & Co., jednej z najwyżej cenionych firm konsultingowych w USA, piastowaÅ‚ wysokie stanowiska kierownicze w kilku firmach miÄ™dzynarodowych. Bestsellery Jeffreya Foxa, w tym Jak zostać CEO i Jak zostać szamanem sprzedaży, ukazaÅ‚y siÄ™ już w 35 jÄ™zykach. Ze wzglÄ™du na swoje niekonwencjonalne spojrzenie na biznes chÄ™tnie jest zapraszany jako mówca przez wielkie organizacje i przedstawicieli najwyższych kierownictw firm z czoÅ‚ówek gazet.

„JeÅ›li chcesz siÄ™ wznieść ponad przeciÄ™tność, zachwycić klientów, zwiÄ™kszyć swój udziaÅ‚ w rynku i poprawić wynik finansowy - przeczytaj tÄ™ książkÄ™!”.
Steve Willensky,
wicedyrektor marketingu i sprzedaży w American Greetings

„Prostym, bezpoÅ›rednim jÄ™zykiem Jeffrey Fox przekazuje niezawodne rady co do skutecznego marketingu. Szczerze polecam tÄ™ inspirujÄ…cÄ… książkÄ™”.
John Quelch,
profesor w Harvard Business School

 „Najnowsza książka Jeffreya Foxa jest najlepszÄ… książkÄ… o marketingu. Niewielka inwestycja, jakÄ… jest jej zakup, zwróci siÄ™ wielokrotnie. Tylko dziÄ™ki rozdziaÅ‚owi 15 nasza firma zarobiÅ‚a 100 tys. dolarów, a zaoszczÄ™dziÅ‚a 50 tys.!”.
Ayn LaPlant,
CEO w Beekely Corporation z Bristolu w Connecticut

 „CaÅ‚y Fox w swej najlepszej żartobliwej formie - w sposób bÅ‚yskotliwy obala mity i radzi, jak sprzedawać wiÄ™cej za wiÄ™cej pieniÄ™dzy, jak wznieść siÄ™ niczym rakieta ku marketingowym przestworzom. Rezultat? DzwoniÄ…ca kasa i 100 procent zysku z dolarów zainwestowanych w marketing”.
Lee Flaherty,
CEO w Flair Communication

„Talent Jeffa Foxa polega na tym, że siÅ‚Ä™ wyobraźni, zdrowy rozsÄ…dek i energiÄ™ klienta umie ukierunkować na dostawcÄ™ produktu czy usÅ‚ugi”.
Stephen T. Merkel,
prezes i dyrektor Henkel Loctite Corporation

„Rady Foxa sÄ… oryginalne, czasami kontrowersyjne, ale zawsze skuteczne. Jeffrey Fox opiera swe 'zasady' na tym, co rzeczywiÅ›cie sprawdza siÄ™ w grze rynkowej, a nie na ezoterycznych teoriach. Kupcie tÄ™ książkÄ™, przeczytajcie i czÄ™sto do niej zaglÄ…dajcie!”.
Dan Chasins,
dyrektor Future Products w Saab Automobile AB

„Tak siÄ™ skÅ‚ada, że najnowszÄ… książkÄ™ Jeffa Foxa czytam zawsze na wysokoÅ›ci 10 tys. metrów - jest idealnÄ… lekturÄ… podczas lotu. Jego dajÄ…ce do myÅ›lenia proste prawdy kierujÄ… moim myÅ›leniem i strategicznym, i taktycznym. To jak dotÄ…d najlepsza z książek Foxa”.
Greg Gyllstrom,
prezes Aftermarket na PóÅ‚nocnÄ… AmerykÄ™
i AzjÄ™ w Visteon Corporation

„Książka Jeffreya Foxa to arcydzieÅ‚o. Jego pomysÅ‚y na marketing sÄ… absolutnie niekonwencjonalne - i tym bardziej przydatne i skuteczne”.
Joseph C. Day,
prezes i emerytowany CEO we Freudenberg-NOK

Dodaj do koszyka Jak zostać mistrzem marketingu

 

Osoby które kupowały "Jak zostać mistrzem marketingu", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • ReguÅ‚a 80/20. Zasada, która odmienia Å›wiat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracÄ… na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Jedna kampania do wolnoÅ›ci. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na wÅ‚asnych warunkach
  • Zen Steve'a Jobsa

Dodaj do koszyka Jak zostać mistrzem marketingu

Spis treści

Dodaj do koszyka Jak zostać mistrzem marketingu

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.