Jak zarz - Onepress
ISBN: 978-83-65554-57-4
stron: 121, Format: ebook
Data wydania: 2021-11-06
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 31,50 zł
Osoby które kupowały "Jak zarz", wybierały także:
- Insight. Droga do mentalnej dojrzałości 49,62 zł, (12,90 zł -74%)
- 77 historii, które mogą dać Ci kopa w życiu i biznesie 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Budowanie zaangażowania, czyli jak motywować pracowników i rozwijać ich potencjał. Wydanie II 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Psychologia szefa 2. Coaching narzędziowy 46,07 zł, (12,90 zł -72%)
- Silny bez krzywdy. Jak zbudowa 44,48 zł, (12,90 zł -71%)
Spis treści
Jak zarządzać ludźmi, by nasz biznes dobrze prosperował eBook -- spis treści
1. Czy książki są przydatne? . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 5
2. Najważniejszy trik w zarządzaniu ludźmi . . . . . . . . . . . . . . . . . 8
3. Człowieka nie można wytresować . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 12
4. Wszyscy wokóÅ‚ sÄ… tacy sami, tylko ja jestem wyjÄ…tkowy . . . . 15
5. ZarzÄ…dzanie ludźmi to zawód . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 23
6. WÅ‚aÅ›ciciel to również zawód . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 35
7. Pracownicy są pasażerami . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 39
8. Bycie sobÄ… i mity na temat modeli zarzÄ…dzania . . . . . . . . . . . . . . . 46
9. Turkusowe utopie . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 52
10. Mity o motywacji . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 55
11. Skąd wzięli się ci ludzie? . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 62
12. Strategia – bez niej jak bez rÄ™ki . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 67
13. Formalne i nieformalne metody wywierania wpływu . . . . . . . . . . 71
14. Ojcowie i dzieci . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 82
15. Pracownicy ryzykują więcej . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 89
16. Strach to najlepszy sposób na zrujnowanie wszystkiego . . . . . . . 93
17. Paraliż procesu decyzyjnego . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 102
18. Efekt Dunninga–Krugera . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 107
19. O strefie komfortu . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 109
20. Kultura to strategia czy na odwrót? . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 114
21. Opóźnienia i serwisy spoÅ‚ecznoÅ›ciowe . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 120
22. Bunt na statku . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 125
23. Testowanie . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 129
24. Dobry pracownik, zły pracownik . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 133
25. Motywacja niematerialna . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 136
26. Sukces, który prowadzi do porażki . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 139
27. Szkolenia i rezerwy kadrowe . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 143
28. Kilka przemyśleń . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 148
29. Kierownictwo wyższego szczebla . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 154
Podsumowanie . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 161