reklama - zainteresowany?

Jak zarabiać w mediach społecznościowych. Rozwijaj firmę dzięki nowoczesnym narzędziom marketingowym. Wydanie II - Onepress

Jak zarabiać w mediach społecznościowych. Rozwijaj firmę dzięki nowoczesnym narzędziom marketingowym. Wydanie II
ebook
Autor: Jamie Turner, Reshma Shah
Tytuł oryginału: How to Make Money with Social Media: An Insider's Guide to Using New and Emerging Media to Grow Your Business (2nd Edition)
Tłumaczenie: Bartosz Sałbut
ISBN: 978-83-283-0822-0
stron: 232, Format: ebook
Data wydania: 2015-06-16
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 21,95 zł (poprzednio: 39,20 zł)
Oszczędzasz: 44% (-17,25 zł)

Dodaj do koszyka Jak zarabiać w mediach społecznościowych. Rozwijaj firmę dzięki nowoczesnym narzędziom marketingowym. Wydanie II

Tagi: E-biznes | Marketing | Social Media

PodrÄ™cznik numer 1 w zakresie rentownego marketingu w mediach spoÅ‚ecznoÅ›ciowych — zaktualizowany o nowe strategie, taktyki i porady!

Podstawowe zasady i konkretne działania
  • Skup siÄ™ na tym, co ważne: na przychodzie i ROI :: wszystkie dziaÅ‚ania w mediach spoÅ‚ecznoÅ›ciowych powinny mieć jeden cel: zysk.
  • W maksymalnym stopniu wykorzystaj dostÄ™pne zasoby :: odnoÅ› sukcesy nawet przy maÅ‚ym budżecie i krótkich terminach.
  • Przejdź od kontaktu do transakcji :: domknij pÄ™tlÄ™ dziÄ™ki marketingowi e-mailowemu i narzÄ™dziom do automatyzacji marketingu.
  • Nie ograniczaj siÄ™ do Facebooka, Twittera, YouTube’a i LinkedIn :: odkryj nowe możliwoÅ›ci zwiÄ…zane z Instagramem, Pinterest, SlideShare, Yelpem i innymi serwisami.
Reklama w prasie, na plakacie albo na sÅ‚upie reklamowym? To wszystko już byÅ‚o. Jeżeli chcesz dotrzeć do klientów, jeżeli chcesz, żeby zauważyli TwojÄ… reklamÄ™, musisz skorzystać z nowych noÅ›ników. Jakich? SpoÅ‚ecznoÅ›ciowych! Z tych mediów korzystajÄ… dziennie miliony osób. DziÄ™ki serwisom spoÅ‚ecznoÅ›ciowym możesz precyzyjnie wybrać grupÄ™ docelowÄ… dla Twojej reklamy, a tym samym zwiÄ™kszyć swojÄ… szansÄ™ na sukces. Zastanawiasz siÄ™, jak wykorzystać ten potencjaÅ‚?

Już nie musisz. Trzymasz w rÄ™kach poradnik, który wprowadzi CiÄ™ w ten Å›wiat. SiÄ™gnij po niego i poznaj serwisy warte uwagi (media spoÅ‚ecznoÅ›ciowe to nie tylko Facebook czy Twitter!) oraz jÄ™zyk, który pozwoli Ci dotrzeć do ich użytkowników. W kolejnych rozdziaÅ‚ach zobaczysz, jak inteligentnie przekazać Twój komunikat za poÅ›rednictwem wiadomoÅ›ci e-mail, oraz poznasz platformy mogÄ…ce zwiÄ™kszyć Twój przychód ze sprzedaży. Ponadto przekonasz siÄ™, jakÄ… rolÄ™ w tym Å›wiecie odgrywajÄ… urzÄ…dzenia mobilne, oraz nauczysz siÄ™ badać skuteczność Twoich kampanii. Ta książka jest doskonaÅ‚Ä… lekturÄ… dla osób, które chcÄ… odnieść sukces biznesowy z pomocÄ… mediów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych!

Dzięki tej książce:
  • maksymalnie wykorzystasz dostÄ™pne zasoby
  • poznasz serwisy spoÅ‚ecznoÅ›ciowe warte uwagi
  • zwiÄ™kszysz ROI
  • przeanalizujesz swoje kampanie
  • zdobÄ™dziesz nowych klientów
WartoÅ›ciowe rozwiÄ…zania, które nigdy nie przyszÅ‚y Ci na myÅ›l. Åšwietne narzÄ™dzia, o których Twoi konkurenci nawet nie sÅ‚yszeli. Znakomite pomysÅ‚y, powiÄ…zane z konkretnymi dziaÅ‚aniami, które możesz bezzwÅ‚ocznie podjąć – dziaÅ‚aniami, które Ci siÄ™ opÅ‚acÄ…! JesteÅ› marketingowcem, szefem, przedsiÄ™biorcÄ…? Ta książka pomoże Ci uzyskać maksymalnÄ… wartość biznesowÄ… z aktywnoÅ›ci w mediach spoÅ‚ecznoÅ›ciowych. Nie zwlekaj!

Jamie Turner i dr Reshma Shah pomogli już setkom firm w osiÄ…ganiu zysków z aktywnoÅ›ci w mediach spoÅ‚ecznoÅ›ciowych i marketingu mobilnego. W tej książce zawarli swoje najcenniejsze przemyÅ›lenia i na tej podstawie utworzyli kompleksowÄ… mapÄ™ drogowÄ…, którÄ… bÄ™dziesz mógÅ‚ bezzwÅ‚ocznie wykorzystać z praktyce. 

Dodaj do koszyka Jak zarabiać w mediach społecznościowych. Rozwijaj firmę dzięki nowoczesnym narzędziom marketingowym. Wydanie II

 

Osoby które kupowały "Jak zarabiać w mediach społecznościowych. Rozwijaj firmę dzięki nowoczesnym narzędziom marketingowym. Wydanie II", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • ReguÅ‚a 80/20. Zasada, która odmienia Å›wiat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracÄ… na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Blitzscaling. Åšcieżka bÅ‚yskawicznej ekspansji firm
  • Jedna kampania do wolnoÅ›ci. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na wÅ‚asnych warunkach

Dodaj do koszyka Jak zarabiać w mediach społecznościowych. Rozwijaj firmę dzięki nowoczesnym narzędziom marketingowym. Wydanie II

Spis treści

Jak zarabiać w mediach społecznościowych. Rozwijaj firmę dzięki nowoczesnym narzędziom marketingowym. Wydanie II eBook -- spis treści

Wprowadzenie (17)

Rozdział 1. Początki (21)

  • Przypisy (30)

Rozdział 2. Ewolucja marketingu (31)

  • Historia marketingu (35)
  • Media spoÅ‚ecznoÅ›ciowe dojrzewajÄ… (37)
  • Przypisy (40)

Rozdział 3. Strategiczne myślenie o mediach społecznościowych (41)

  • Ćwiczenie, które naszym zdaniem powinieneÅ› wykonać (44)
  • Media spoÅ‚ecznoÅ›ciowe - czym to siÄ™ je (45)
  • Najważniejsze serwisy spoÅ‚ecznoÅ›ciowe (45)
  • Inne platformy mediów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych, o których warto wiedzieć (47)
  • Modele social media stosowane przez firmy z listy Fortune 500 (49)
  • Przypisy (50)

RozdziaÅ‚ 4. JÄ™zyk mediów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych (51)

  • SÅ‚ownictwo charakterystyczne dla mediów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych (51)
  • Cykl życia w mediach spoÅ‚ecznoÅ›ciowych (52)
  • Uruchamianie kampanii w social media (53)
  • Klient na caÅ‚e życie (56)

Rozdział 5. Podwaliny sukcesu (59)

  • Pomiary tego, co ważne (60)
  • Zagrożenia zwiÄ…zane z kampaniÄ… w social media (63)
  • Media spoÅ‚ecznoÅ›ciowe - nic za darmo (65)

Rozdział 6. Dlaczego Twoja pierwsza kampania w social media się nie powiodła? (67)

  • Przypisy (72)

Rozdział 7. Kierowanie rozmową (73)

  • Aktywny udziaÅ‚ w rozmowie (75)
  • Wykorzystanie systemu i-Cubed do zarzÄ…dzania rozmowami w sieci (78)
  • Przypisy (80)

Rozdział 8. Social media to nie tylko Facebook, LinkedIn, Google+ czy Twitter (81)

  • NarzÄ™dzia spoÅ‚ecznoÅ›ciowe pomocne w networkingu, promowaniu i udostÄ™pnianiu (83)
  • Z czego i kiedy korzystać (85)

Rozdział 9. E-mail i automatyzacja marketingu - koło się zamyka (89)

  • Ostatnia prosta (90)
  • Marketing e-mailowy i automatyzacja marketingu jako narzÄ™dzia domykania pÄ™tli (94)
  • Przypisy (98)

RozdziaÅ‚ 10. Zastosowanie platform networkingowych do zwiÄ™kszania przychodów ze sprzedaży (99)

  • Kto korzysta z social media? (100)
  • Do dzieÅ‚a! (102)
  • Przypisy (105)

RozdziaÅ‚ 11. Zastosowanie platform uÅ‚atwiajÄ…cych promocjÄ™ do zwiÄ™kszania przychodów ze sprzedaży (107)

RozdziaÅ‚ 12. Zastosowanie platform umożliwiajÄ…cych udostÄ™pnianie treÅ›ci do zwiÄ™kszania przychodów ze sprzedaży (115)

  • Wskazówki rozruchowe dla platform umożliwiajÄ…cych udostÄ™pnianie treÅ›ci (120)

Rozdział 13. Społecznościowo czy mobilnie? Nie. Społecznościowo i mobilnie (123)

  • Przypisy (133)

RozdziaÅ‚ 14. Integrowanie mediów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych z ogólnym planem marketingowym (135)

  • Nastanie zintegrowanej komunikacji marketingowej (137)
  • Nowy Å›wiat marketingu (139)
  • Integracja kompanii prowadzonej w social media (141)

Rozdział 15. Analiza konkurencyjna w praktyce (143)

  • Analiza konkurencyjna na potrzeby wÅ‚asnej firmy (143)
  • Analiza konkurencyjna w social media (145)

Rozdział 16. Analiza sytuacji wewnętrznej (151)

  • Analiza sytuacji wewnÄ™trznej w praktyce (152)
  • Analiza SWOT (153)
  • DokÄ…d dalej? (155)
  • Przypisy (156)

Rozdział 17. Znajomość procesu myślowego klienta (157)

  • Proces podejmowania decyzji przez klientów (158)
  • Podejmowanie decyzji wtedy, gdy jest to naprawdÄ™ ważne (160)
  • OddziaÅ‚ywanie mediów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych na podejmowane decyzje (162)
  • Przypisy (165)

RozdziaÅ‚ 18. Wyznaczanie najważniejszych celów i podstawowych strategii (167)

  • Nie ograniczaj siÄ™ do wywoÅ‚ywania dziaÅ‚ania - wywoÅ‚aj reakcjÄ™ Å‚aÅ„cuchowÄ… (168)
  • Jak wyznaczać cele, które przeÅ‚ożą siÄ™ na wyniki (169)
  • Sprzedać produkt (170)
  • OddziaÅ‚ywanie na zachowania ludzi (171)
  • Opracowywanie wÅ‚asnej strategii obecnoÅ›ci w mediach spoÅ‚ecznoÅ›ciowych (173)
  • Przypisy (175)

Rozdział 19. Uzgadnianie strategii obecności w mediach społecznościowych z istotą marki (177)

  • Istota istoty marki (178)
  • Uzgadnianie podejmowanych dziaÅ‚aÅ„ z markÄ… (180)
  • Dobry, zÅ‚y i brzydki (181)
  • Przypisy (183)

Rozdział 20. Pomiary efektywności kampanii w mediach społecznościowych (185)

  • Wyznaczanie celów kampanii (186)
  • Siedem grzechów gÅ‚ównych pomiarów w social media (187)
  • Segmentacja pomiarów w mediach spoÅ‚ecznoÅ›ciowych na kategorie (189)

Rozdział 21. Pomiary danych ilościowych (193)

  • Pomiary ruchu generowanego na wÅ‚asnej stronie internetowej (193)
  • Pomiar ruchu generowanego na stronach konkurentów (195)
  • Pomiary ruchu generowanego we wÅ‚asnych kanaÅ‚ach spoÅ‚ecznoÅ›ciowych (196)
  • Pomiary wzmianek na różnych platformach (197)
  • Inne wskaźniki iloÅ›ciowe (198)
  • Przypisy (200)

Rozdział 22. Pomiary danych jakościowych (201)

  • Tworzenie wÅ‚asnej ankiety (203)
  • PrzysÅ‚uchiwanie siÄ™ rozmowom prowadzonym w sieci (204)
  • BÅ‚Ä™dy zwiÄ…zane z pomiarami jakoÅ›ciowymi, których warto unikać (207)

Rozdział 23. W social media wszystkie drogi powinny prowadzić do ROI (209)

  • Wykorzystanie mediów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych w celu zatrzymywania klientów (210)
  • Znajdowanie potencjalnych klientów w mediach spoÅ‚ecznoÅ›ciowych (212)
  • Konwertowanie potencjalnych klientów (214)
  • Monitorowanie zwrotu z inwestycji w media spoÅ‚ecznoÅ›ciowe (214)
  • Wnioski (216)

Rozdział 24. Gwarantowanie bezproblemowego przebiegu kampanii w social media (219)

  • Pięć podstawowych wartoÅ›ci w zachowaniu w mediach spoÅ‚ecznoÅ›ciowych (220)
  • 17 zasad postÄ™powania w mediach spoÅ‚ecznoÅ›ciowych dla przedsiÄ™biorstw (221)
  • Im szybciej ustalisz te reguÅ‚y, tym lepiej (223)

RozdziaÅ‚ 25. SzczegóÅ‚owy plan dziaÅ‚ania w mediach spoÅ‚ecznoÅ›ciowych (225)

  • Jak zarabiać w mediach spoÅ‚ecznoÅ›ciowych (230)

Dodaj do koszyka Jak zarabiać w mediach społecznościowych. Rozwijaj firmę dzięki nowoczesnym narzędziom marketingowym. Wydanie II

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.