Jak zaprojektować zmianę w zachowaniu. Zdobycze psychologii i ekonomii behawioralnej. Wydanie II - Onepress
Autor: Stephen Wendel
Tytuł oryginału: Designing for Behavior Change: Applying Psychology and Behavioral Economics, 2nd Edition
ISBN: 978-83-283-7429-4
okładka: miękka
Data wydania: 2021-01-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 41,40 zł (poprzednio: 69,00 zł)
Oszczędzasz: 40% (-27,60 zł)
Tytuł oryginału: Designing for Behavior Change: Applying Psychology and Behavioral Economics, 2nd Edition
ISBN: 978-83-283-7429-4
okładka: miękka
Data wydania: 2021-01-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 41,40 zł (poprzednio: 69,00 zł)
Oszczędzasz: 40% (-27,60 zł)
Osoby które kupowały "Jak zaprojektować zmianę w zachowaniu. Zdobycze psychologii i ekonomii behawioralnej. Wydanie II", wybierały także:
- Udzia 0,00 zł
- Rachunkowo 0,00 zł
- Changing Paradigm for Inventory Management in a Supply Chain Context 0,00 zł
- Rachunkowo 0,00 zł
- Rezerwy celowe w systemie rachunkowo 0,00 zł