Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy. Wydanie II - Onepress
ISBN: 978-83-246-2490-4
stron: 264, Format: 158x235, okładka: miękka
Data wydania: 2010-02-19
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 39,00 zł
>> Możesz kupić książkę w zestawie, w atrakcyjnej cenie:
Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy.
Wydanie II i Kolejna odsłona
Zostań prawdziwym e-biznesmenem!
- Marketing — promocja sklepu, systemy partnerskie, komunikacja z klientem
- Użyteczność witryny — rozmieszczenie elementów, wyszukiwanie, nawigacja
- Wybór sklepu — funkcjonalność, modele oprogramowania, logistyka
JeÅ›li poważnie myÅ›lisz o otwarciu wÅ‚asnego sklepu, ale boisz siÄ™ skoczyć od razu na gÅ‚Ä™bokÄ… wodÄ™ albo nie chcesz niepotrzebnie utopić góry pieniÄ™dzy, idealnym rozwiÄ…zaniem dla Ciebie bÄ™dzie zaÅ‚ożenie sklepu internetowego. Taki sklep ma niemal same zalety — nie jest drogi w utrzymaniu, pozwala na elastyczne dopasowanie czasu pracy, zapewnia dotarcie do klientów mieszkajÄ…cych w innych rejonach kraju albo nawet na caÅ‚ym Å›wiecie. Jest tylko jedno maÅ‚e "ale" — aby ten biznes przynosiÅ‚ dochody, musisz perfekcyjnie dopracować swojÄ… witrynÄ™, zapewnić jej skutecznÄ… promocjÄ™, a ponadto nie nadużywać cierpliwoÅ›ci kupujÄ…cych z powodu chaotycznej logistyki.
Wszelkie aspekty prowadzenia biznesu internetowego, od podstaw aż po najbardziej zaawansowane zagadnienia, znajdziesz w książce "Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy. Wydanie II ". Jest to nowa, uzupełniona wersja niezwykle popularnej książki pod tym samym tytułem, wydanej przez Helion w 2006 roku. Dowiesz się z niej, jak wybrać odpowiednią strategię konkurowania, przyciągnąć i zatrzymać klienta, właściwie wykorzystać możliwości pozycjonowania i różnych form reklamy. Nauczysz się analizować dane statystyczne, obliczać koszty i zyski, stosować programy motywacyjne oraz badać poziom zadowolenia konsumentów. Wszystko to pozwoli Ci osiągnąć prawdziwy sukces biznesowy!
- Strategie konkurencji i zyskiwanie zaufania klienta
- Pozycjonowanie i reklama w wyszukiwarkach
- Programy partnerskie, aukcje internetowe, różne formy promocji
- Public relations i kampanie reklamowe
- Kompleksowa analiza danych statystycznych i obliczanie zysków
- Obsługa klienta przed sprzedażą i po niej
- Grafika i rozmieszczenie elementów witryny
- Strona główna, strona kategorii, strona produktu
- Nawigacja, proces zamawiania, koszyk
- Logowanie, zakładanie konta, wyszukiwanie wśród produktów w sklepie
- Centrum informacyjne, bezpieczeństwo, logistyka
- Modele oprogramowania, charakterystyka najważniejszych rozwiązań
- Prawo w kontekście sklepu internetowego
Załóż wÅ‚asny sklep internetowy — rozkręć wielkie źródÅ‚o dochodów!
Osoby które kupowały "Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy. Wydanie II", wybierały także:
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Blitzscaling. Ścieżka błyskawicznej ekspansji firm 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach 47,78 zł, (12,90 zł -73%)