Jak założyć sklep internetowy? Praktyczne porady na start e-biznesu - Onepress

ISBN: 978-8-3636-3506-0
stron: 172, Format: ebook
Data wydania: 2016-07-14
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 25,53 zł
Zbuduj swój wymarzony sklep internetowy w oparciu o wiedzę praktyków! Lektura obowiązkowa dla każdego, kto chce rozpocząć handel w Internecie.
„Jak założyć sklep internetowy?” to zbiór najlepszych i najciekawszych poradników czy artykułów na temat zakładania sklepu internetowego, jakie kiedykolwiek opublikowaliśmy na łamach eKomercyjnie.pl.
Od początku będziesz sprzedawać, a nie tylko czekać na pierwsze zamówienia! Książka składa się z dwudziestu trzech rozdziałów wypełnionych wiedzą i praktycznym podejściem do zagadnień związanych z zakładaniem e-sklepu.
Z lektury „Jak założyć sklep internetowy?” dowiesz się, od czego tak naprawdę rozpocząć handel internetowy, jaką platformę sklepową wybrać, jak podejść do podpisywania umów i aspektów sprawnych w momencie uruchamiania firmy, a także jak przygotować samą witrynę do tego, by użytkownik nie miał żadnych obaw jeżeli chodzi o dokonanie zakupów.
Nie byłoby tego kompendium, gdyby nie zaangażowanie naszych fantastycznych autorów - praktyków handlu internetowego, którzy mają na swoim koncie setki tysięcy wysłanych zamówień. Skorzystaj z wiedzy i stwórz swój własny, skuteczny sklep internetowy!
Kto powinien przeczytać tę książkę? Każdy, kto:
- 1 Zamierza otworzyć sklep internetowy. Szuka ciekawych przykładów, a nie suchych definicji.
- 2 Potrzebuje konkretnych wskazówek, co poprawić w świeżo uruchomionym sklepie internetowym.
- 3 Chce pogłębiać swoją wiedzę o e-commerce. Dobrze wiesz, że praca przy e-sklepie nigdy się nie kończy!
Osoby które kupowały "Jak założyć sklep internetowy? Praktyczne porady na start e-biznesu", wybierały także:
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Blitzscaling. Ścieżka błyskawicznej ekspansji firm 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
Spis treści
Jak założyć sklep internetowy? Praktyczne porady na start e-biznesu eBook -- spis treści
Książka składa się z dwudziestu trzech rozdziałów wypełnionych wiedzą i praktycznym podejściem do zagadnień związanych z zakładaniem e-sklepu. Oto ich pełna lista:
- Wstęp: Zacznij dobrze zarabiać na swoim sklepie internetowym
- Rozdział 1: Szczęście sprzyja przygotowanym, czyli inspirujące wskazówki na udany start w e-biznesie
- Rozdział 2: Wybieramy system sklepowy: open source, licencja, SaaS czy rozwiązanie dedykowane?
- Rozdział 3: Podstawy negocjacji i zawierania umów B2B
- Rozdział 4: Zawieranie umów z dostawcami i przewoźnikami
- Rozdział 5: Umowa najmu, umowa kredytu i wypowiadanie umów
- Rozdział 6: Nowe prawo konsumenckie: regulamin, polityka prywatności, formularze i wszystko, co musisz wiedzieć i wprowadzić w swoim sklepie
- Rozdział 7: Klauzule niedozwolone z 2015 roku – przykłady i wyjaśnienia
- Rozdział 8: Teksty informacyjne w e-commerce mają wpływ na konwersje. Na co zwrócić uwagę? (+ przykłady)
- Rozdział 9: Modele logistyczne charakterystyczne dla e-handlu
- Rozdział 10: Jak dobrze wybrać firmę spedycyjną dla swojego sklepu internetowego?
- Rozdział 11: Dlaczego potrzebujesz więcej, niż jednego przewoźnika do obsługi logistyki w sklepie internetowym?
- Rozdział 12: Zaufanie to klucz do skutecznej sprzedaży w Internecie
- Rozdział 13: Śledzenie e-commerce w Google Analytcs – podstawa prowadzenia biznesu w sieci
- Rozdział 14: Zalety i wady systemów płatności internetowych
- Rozdział 15: Co powinna zawierać idealna karta produktu w sklepie internetowym?
- Rozdział 16: Testowanie = niedoceniana przewaga nad konkurencją
- Rozdział 17: To fotografa sprzedaje produkt
- Rozdział 18: Dostawa towaru w sklepie internetowym: zabezpieczenie produktu i promocja marki
- Rozdział 19: Case study: YoYo.com, czyli jak skutecznie startować z nowym sklepem internetowym?
- Rozdział 20: Case study: ŚwieżoPalona.pl – od pomysłu na sklep do jego skutecznej realizacji
- Rozdział 21: Ku przestrodze, czyli historia sklepu Praktyczna.pl, który mi nie wyszedł…
- Rozdział 22: Case study: od zera do działającego sklepu, czyli jak (i za ile) powstał sklep 4gif.pl?
- Rozdział 23: Sztuka stawiania małych kroków w biznesie internetowym