reklama - zainteresowany?

Jak założyć sklep internetowy? Praktyczne porady na start e-biznesu - Onepress

Jak założyć sklep internetowy? Praktyczne porady na start e-biznesu
ebook
Autor: Krzysztof Bartnik
ISBN: 978-8-3636-3506-0
stron: 172, Format: ebook
Data wydania: 2016-07-14
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 25,53 zł

Dodaj do koszyka Jak założyć sklep internetowy? Praktyczne porady na start e-biznesu

Tagi: E-biznes | Mała firma | Sprzedaż

Zbuduj swój wymarzony sklep internetowy w oparciu o wiedzę praktyków! Lektura obowiązkowa dla każdego, kto chce rozpocząć handel w Internecie.

„Jak założyć sklep internetowy?” to zbiór najlepszych i najciekawszych poradników czy artykułów na temat zakładania sklepu internetowego, jakie kiedykolwiek opublikowaliśmy na łamach eKomercyjnie.pl.

Od początku będziesz sprzedawać, a nie tylko czekać na pierwsze zamówienia! Książka składa się z dwudziestu trzech rozdziałów wypełnionych wiedzą i praktycznym podejściem do zagadnień związanych z zakładaniem e-sklepu.

Z lektury „Jak założyć sklep internetowy?” dowiesz się, od czego tak naprawdę rozpocząć handel internetowy, jaką platformę sklepową wybrać, jak podejść do podpisywania umów i aspektów sprawnych w momencie uruchamiania firmy, a także jak przygotować samą witrynę do tego, by użytkownik nie miał żadnych obaw jeżeli chodzi o dokonanie zakupów.

Nie byłoby tego kompendium, gdyby nie zaangażowanie naszych fantastycznych autorów - praktyków handlu internetowego, którzy mają na swoim koncie setki tysięcy wysłanych zamówień. Skorzystaj z wiedzy i stwórz swój własny, skuteczny sklep internetowy!

Kto powinien przeczytać tę książkę?
 Każdy, kto:

  • 1 Zamierza otworzyć sklep internetowy. Szuka ciekawych przykładów, a nie suchych definicji.
  • 2 Potrzebuje konkretnych wskazówek, co poprawić w świeżo uruchomionym sklepie internetowym.
  • 3 Chce pogłębiać swoją wiedzę o e-commerce. Dobrze wiesz, że praca przy e-sklepie nigdy się nie kończy!

Dodaj do koszyka Jak założyć sklep internetowy? Praktyczne porady na start e-biznesu

 

Osoby które kupowały "Jak założyć sklep internetowy? Praktyczne porady na start e-biznesu", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Blitzscaling. Ścieżka błyskawicznej ekspansji firm
  • Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach

Dodaj do koszyka Jak założyć sklep internetowy? Praktyczne porady na start e-biznesu

Spis treści

Jak założyć sklep internetowy? Praktyczne porady na start e-biznesu eBook -- spis treści

Książka składa się z dwudziestu trzech rozdziałów wypełnionych wiedzą i praktycznym podejściem do zagadnień związanych z zakładaniem e-sklepu. Oto ich pełna lista:

  • Wstęp: Zacznij dobrze zarabiać na swoim sklepie internetowym
  • Rozdział 1: Szczęście sprzyja przygotowanym, czyli inspirujące wskazówki na udany start w e-biznesie
  • Rozdział 2: Wybieramy system sklepowy: open source, licencja, SaaS czy rozwiązanie dedykowane?
  • Rozdział 3: Podstawy negocjacji i zawierania umów B2B
  • Rozdział 4: Zawieranie umów z dostawcami i przewoźnikami
  • Rozdział 5: Umowa najmu, umowa kredytu i wypowiadanie umów
  • Rozdział 6: Nowe prawo konsumenckie: regulamin, polityka prywatności, formularze i wszystko, co musisz wiedzieć i wprowadzić w swoim sklepie
  • Rozdział 7: Klauzule niedozwolone z 2015 roku – przykłady i wyjaśnienia
  • Rozdział 8: Teksty informacyjne w e-commerce mają wpływ na konwersje. Na co zwrócić uwagę? (+ przykłady)
  • Rozdział 9: Modele logistyczne charakterystyczne dla e-handlu
  • Rozdział 10: Jak dobrze wybrać firmę spedycyjną dla swojego sklepu internetowego?
  • Rozdział 11: Dlaczego potrzebujesz więcej, niż jednego przewoźnika do obsługi logistyki w sklepie internetowym?
  • Rozdział 12: Zaufanie to klucz do skutecznej sprzedaży w Internecie
  • Rozdział 13: Śledzenie e-commerce w Google Analytcs – podstawa prowadzenia biznesu w sieci
  • Rozdział 14: Zalety i wady systemów płatności internetowych
  • Rozdział 15: Co powinna zawierać idealna karta produktu w sklepie internetowym?
  • Rozdział 16: Testowanie = niedoceniana przewaga nad konkurencją
  • Rozdział 17: To fotografa sprzedaje produkt
  • Rozdział 18: Dostawa towaru w sklepie internetowym: zabezpieczenie produktu i promocja marki
  • Rozdział 19: Case study: YoYo.com, czyli jak skutecznie startować z nowym sklepem internetowym?
  • Rozdział 20: Case study: ŚwieżoPalona.pl – od pomysłu na sklep do jego skutecznej realizacji
  • Rozdział 21: Ku przestrodze, czyli historia sklepu Praktyczna.pl, który mi nie wyszedł…
  • Rozdział 22: Case study: od zera do działającego sklepu, czyli jak (i za ile) powstał sklep 4gif.pl?
  • Rozdział 23: Sztuka stawiania małych kroków w biznesie internetowym

Dodaj do koszyka Jak założyć sklep internetowy? Praktyczne porady na start e-biznesu

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.