reklama - zainteresowany?

Jak wygrać z depresją? Trening. Wydanie II - Onepress

Jak wygrać z depresją? Trening. Wydanie II
Autor: Mary Ellen Copeland
Tytuł oryginału: The Depression Workbook: A Guide for Living with Depression and Manic Depression (Second Edition)
Tłumaczenie: Ewa Borówka
ISBN: 83-246-0743-9
stron: 392, Format: B5, okładka: miękka
Data wydania: 2007-05-08
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 34,90 zł

Dodaj do koszyka Jak wygrać z depresją? Trening. Wydanie II

Depresja to stan przejściowy. Jeśli chcesz sobie pomóc, sama chęć może być pierwszym krokiem na Twojej drodze do skutecznej poprawy samopoczucia i odzyskania radości z każdego dnia. Nigdy się nie poddawaj. Nie przestawaj walczyć. Stale pracuj nad sobą.

To tylko część postulatów stawianych przez podręcznik autorstwa Mary Ellen Copeland. Poznaj jej inspirujące metody terapeutyczne. Obudź w sobie energię, nadzieję i przejmij kontrolę nad własnym życiem.

W 2000 roku depresja była czwartą z kolei najczęstszą chorobą współczesnego świata. W Polsce stany depresyjne dotykają około 10% populacji. Oznacza to, że prawdopodobnie wśród bliskich Ci osób ktoś zmaga się z tym problemem. Niezwykłość niniejszej książki polega na tym, że jej autorka zna zagadnienie depresji nie tylko z obserwacji, lecz przede wszystkim z autopsji. Przypadki, jakie opisuje, są także jej własnymi doświadczeniami. Proponowane rozwiązania testowała na sobie. A podczas pisania tego poradnika myślała nie tylko o osobach cierpiących na depresję, lecz również o ich rodzinach i przyjaciołach.

Dodaj do koszyka Jak wygrać z depresją? Trening. Wydanie II

 

Osoby które kupowały "Jak wygrać z depresją? Trening. Wydanie II", wybierały także:

  • Udzia
  • Rachunkowo
  • Changing Paradigm for Inventory Management in a Supply Chain Context
  • Rachunkowo
  • Rezerwy celowe w systemie rachunkowo

Dodaj do koszyka Jak wygrać z depresją? Trening. Wydanie II

Spis treści

Jak wygra

Dodaj do koszyka Jak wygrać z depresją? Trening. Wydanie II

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.