reklama - zainteresowany?

Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu - Onepress

Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu
ebook
Autor: Joe Vitale
TÅ‚umaczenie: Joanna Sugiero
ISBN: 978-83-246-9108-1
stron: 272, Format: ebook
Data wydania: 2014-02-05
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 19,95 zł (poprzednio: 39,90 zł)
Oszczędzasz: 50% (-19,95 zł)

Dodaj do koszyka Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu

Tagi: Marketing | Perswazja i NLP | Sekret | Sprzedaż

Handlowa jawa niczym wymarzony sen sprzedawcy

  • Stosuj perswazjÄ™ jednego zdania
  • Poznaj siÅ‚Ä™ hipnotyzujÄ…cych nagłówków
  • Upajaj chÄ™ciÄ… posiadania
  • Twórz rzeczywistość sukcesu

Obsesja posiadania Twojego produktu
to jedyny właściwy stan umysłu klienta.
Wywołaj go!

Znasz popularne techniki handlowania i marketingu. Czytasz o nowych teoriach, rozwijasz swoje zdolności komunikacyjne. Jesteś zorientowany na klienta, ale nie zapominasz także o postawionych sobie celach. A jednak ciągle czujesz niedosyt -- uporczywe ssanie, które nie daje się niczym oszukać. To głód sukcesu!

A teraz wyobraź sobie, co by było, gdybyś nauczył się sposobu sprzedaży, który działa niczym magia. Co by było, gdybyś potrafił zmieniać pełnych wątpliwości sceptyków w lojalnych klientów, po prostu wypowiadając właściwe słowa we właściwym czasie? Co by było, gdybyś mógł kontrolować to, jak klienci postrzegają Ciebie i Twój produkt? Gdybyś znał sekrety marketingowego guru Joe Vitale"go dotyczące transu kupowania, mógłbyś mieć to wszystko, a nawet jeszcze więcej!

Człowiek poświęcający się jakiejś czynności zamyka się na inne bodźce i znajduje w specyficznym transie. To wiedzą wszyscy, ale tylko wybrani potrafią ten stan wywołać i wygodnie rozgościć się w świadomości odbiorcy. Możesz do nich dołączyć, ponieważ zrobiłeś już pierwszy krok w kierunku zaklinania umysłów swoich klientów -- za pomocą tej książki połączyłeś się z kimś takim, jak Joe Vitale, znawca nowoczesnego marketingu i mistrz perswazji.

Niech klienci walÄ…, walÄ…, walÄ… do drzwi!

  • Wprowadzaj odbiorcÄ™ w "trans kupowania".
  • Twórz magiczne komunikaty marketingowe i reklamowe.
  • WywoÅ‚uj kompulsywne pragnienie zakupu.
  • Zacznij z impetem podbijać rynek.

"Geniusz Joego nigdy nie bÅ‚yszczaÅ‚ bardziej. Jego skrupulatnie udokumentowana i napisana lekkim jÄ™zykiem książka jest jedyna w swoim rodzaju. Vitale daje Ci klucze do ich umysłów. Ty musisz tylko przekrÄ™cić je w zamku. Oni powiedzieli »tak« dÅ‚ugo przed tym, zanim Ty powiedziaÅ‚eÅ› pierwsze sÅ‚owo. BÅ‚agali CiÄ™ o możliwość kupienia czegoÅ› od Ciebie, ledwie wypowiedziaÅ‚eÅ› pierwsze zdanie. Trans kupowania to ekscytujÄ…ca wycieczka po zakamarkach umysÅ‚u. Jak dotÄ…d jest to najlepsza ze wszystkich prac Vitale"go."
Kevin Hogan, autor książki Ukryta perswazja

"Ta książka wyznacza ostatecznÄ… granicÄ™ marketingu -- umysÅ‚ klienta -- i wyjaÅ›nia, czym jest »trans kupowania«. CaÅ‚kiem możliwe, że jest to najlepsza książka na temat marketingu, jakÄ… kiedykolwiek napisano."
Dave Lakhani,
współautor książki Perswazja. Sztuka zdobywania tego, czego pragniesz

Dodaj do koszyka Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu

 

Osoby które kupowały "Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • ReguÅ‚a 80/20. Zasada, która odmienia Å›wiat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracÄ… na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Jedna kampania do wolnoÅ›ci. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na wÅ‚asnych warunkach
  • Wstawaj i walcz. Sprawdzone strategie, techniki i nawyki produktywnoÅ›ci ludzi sukcesu

Dodaj do koszyka Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu

Spis treści

Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu eBook -- spis treści

  • SÅ‚owo wstÄ™pne
  • PodziÄ™kowania
  • Dziwny wstÄ™p autora
  • JesteÅ› w transie?
    • Twój trans na jawie
    • Nowa psychologia
    • Dlaczego tego potrzebujesz?
    • Musi być jakiÅ› lepszy sposób!
    • BÄ…dź gotowy do nauki
    • Miej otwarty umysÅ‚
  • NajwiÄ™ksza na Å›wiecie prywatna kolekcja książek o hipnozie
  • Mężczyzna w zÅ‚otym heÅ‚mie
    • Książka
    • KÅ‚amstwo Blotnicka
    • Wielcy kÅ‚amcy
    • NajwiÄ™kszy sekret
    • Nowa psychologia
    • Podsumowanie
    • Pozytywne oczekiwania
    • Twoje wyzwanie
  • Prawda na temat tego, dlaczego ludzie kupujÄ…
    • Maslow siÄ™ pomyliÅ‚
    • Pięć głównych powodów
    • Kto potrzebuje wanny?
    • 26 powodów, dla których ludzie kupujÄ…
  • Nagi mÄ™drzec pokazuje, jak zarobić wiÄ™cej pieniÄ™dzy
    • Magia Roya Garna
    • Sprzedawanie emocjom
    • Fatalna czwórka
      • Instynkt samozachowawczy
      • Romans
      • PieniÄ…dze
      • Uznanie
  • Jak odkryÅ‚em trans kupowania
  • Jak siÄ™ dowiedzieć, w jakim transie znajduje siÄ™ dana osoba?
  • Historia przenoÅ›nego imperium
    • DaÅ‚em plamÄ™
    • Wyjdź poza swoje ego
  • Trans konwersacyjny: cztery stany umysÅ‚u
    • Trans mówienia
    • Sekret
  • Jak radzić sobie z opornymi klientami?
    • Trzy etapy Miltona Ericksona
    • Napotykanie oporu
  • WywoÅ‚anie transu w 10 sekund
    • Hipnotyczny chwyt reklamowy
    • Testowy Instytut Reklamowy
    • Prezentuj i bogać siÄ™
    • MogÄ™ zobaczyć pani dÅ‚oÅ„?
    • Jakie hasÅ‚a sÄ… najskuteczniejsze?
      • Zadawaj pytania otwarte
      • Pytaj który, a nie co
      • Pytania skierowane do wnÄ™trza
      • Rzuć niezwykÅ‚e wyzwanie
      • Zadaj klientowi pytanie, na które nie potrafi odpowiedzieć
      • Powiedz coÅ›, w co trudno uwierzyć
  • Kto jeszcze chce nauczyć siÄ™ pisać nagłówki, które zawsze dajÄ… efekt?
    • Daj mi pięć dni, a!
    • Dlaczego niektóre teksty eksplodujÄ… w Twojej gÅ‚owie?
  • Jaki jest najskuteczniejszy czynnik wywoÅ‚ujÄ…cy trans?
    • Mój najwiÄ™kszy hipnotyczny sekret pisania
    • Mój najwiÄ™kszy sekret pisania:Niecodzienne wyznanie
  • Jak skÅ‚onić ludzi do kupienia prawie wszystkiego?
  • Jak wywoÅ‚ać magiczny, natychmiastowy trans kupowania?
  • Najważniejszy rozdziaÅ‚ w caÅ‚ej książce
    • System
    • mrfiremeltdown.com
      • Kto jeszcze chce poznać sekrety Melting Mr. Fire dotyczÄ…ce marketingu i fitness?
    • Twoje sprawne ciaÅ‚o
  • Hipnotyczna potÄ™ga zgody
    • Nowy samochód Nerissy
    • Wyrażanie zgody bez słów
  • Nie czytaj tego rozdziaÅ‚u
  • PosÅ‚uchaj tego:Jak wywoÅ‚ać trans kupowania przez radio?
    • PosÅ‚uchaj Wendi
    • PrzyciÄ…ganie sukcesu
  • Popatrz na to: Jak wywoÅ‚ać trans kupowania przez telewizjÄ™?
    • Trans w telewizji
    • Cholernie dobra zabawa
    • Sekret
  • Sekret wywoÅ‚ywania transu kupowania
    • Sekret: zagnieżdżone pÄ™tle
    • PrzykÅ‚ad paranormalnego żądania
    • WyjaÅ›nienie
    • Twój dziadek miaÅ‚ racjÄ™
  • Prezenty-niespodzianki: odkrywcze podsumowanie
  • Bonus: raport specjalny
    • Kurs perswazji w jednym zdaniu:27 słów, które rzucÄ… Å›wiat do Twoich stóp - Blair Warren
    • Perswazja w jednym zdaniu?
    • Nastawienie
    • Zdanie
    • WyjaÅ›nienie
    • Czego brakuje?
    • PrzykÅ‚ady
      • PrzykÅ‚ad 1. Pelmanizm
      • PrzykÅ‚ad 2. Depresja, wspomaganie odchudzania i projektowanie ogrodów
      • PrzykÅ‚ad 3. Mój raport specjalny
    • I co teraz?
  • Bibliografia
  • O dr. Joem Vitale

Dodaj do koszyka Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.