reklama - zainteresowany?

Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu - Onepress

Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu
ebook
Autor: Joe Vitale
TÅ‚umaczenie: Joanna Sugiero
ISBN: 978-83-246-9108-1
stron: 272, Format: ebook
Data wydania: 2014-02-05
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 19,95 zł (poprzednio: 39,90 zł)
Oszczędzasz: 50% (-19,95 zł)

Dodaj do koszyka Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu

Tagi: Marketing | Perswazja i NLP | Sekret | Sprzedaż

Handlowa jawa niczym wymarzony sen sprzedawcy

  • Stosuj perswazjÄ™ jednego zdania
  • Poznaj siÅ‚Ä™ hipnotyzujÄ…cych nagłówków
  • Upajaj chÄ™ciÄ… posiadania
  • Twórz rzeczywistość sukcesu

Obsesja posiadania Twojego produktu
to jedyny właściwy stan umysłu klienta.
Wywołaj go!

Znasz popularne techniki handlowania i marketingu. Czytasz o nowych teoriach, rozwijasz swoje zdolności komunikacyjne. Jesteś zorientowany na klienta, ale nie zapominasz także o postawionych sobie celach. A jednak ciągle czujesz niedosyt -- uporczywe ssanie, które nie daje się niczym oszukać. To głód sukcesu!

A teraz wyobraź sobie, co by było, gdybyś nauczył się sposobu sprzedaży, który działa niczym magia. Co by było, gdybyś potrafił zmieniać pełnych wątpliwości sceptyków w lojalnych klientów, po prostu wypowiadając właściwe słowa we właściwym czasie? Co by było, gdybyś mógł kontrolować to, jak klienci postrzegają Ciebie i Twój produkt? Gdybyś znał sekrety marketingowego guru Joe Vitale"go dotyczące transu kupowania, mógłbyś mieć to wszystko, a nawet jeszcze więcej!

Człowiek poświęcający się jakiejś czynności zamyka się na inne bodźce i znajduje w specyficznym transie. To wiedzą wszyscy, ale tylko wybrani potrafią ten stan wywołać i wygodnie rozgościć się w świadomości odbiorcy. Możesz do nich dołączyć, ponieważ zrobiłeś już pierwszy krok w kierunku zaklinania umysłów swoich klientów -- za pomocą tej książki połączyłeś się z kimś takim, jak Joe Vitale, znawca nowoczesnego marketingu i mistrz perswazji.

Niech klienci walÄ…, walÄ…, walÄ… do drzwi!

  • Wprowadzaj odbiorcÄ™ w "trans kupowania".
  • Twórz magiczne komunikaty marketingowe i reklamowe.
  • WywoÅ‚uj kompulsywne pragnienie zakupu.
  • Zacznij z impetem podbijać rynek.

"Geniusz Joego nigdy nie bÅ‚yszczaÅ‚ bardziej. Jego skrupulatnie udokumentowana i napisana lekkim jÄ™zykiem książka jest jedyna w swoim rodzaju. Vitale daje Ci klucze do ich umysłów. Ty musisz tylko przekrÄ™cić je w zamku. Oni powiedzieli »tak« dÅ‚ugo przed tym, zanim Ty powiedziaÅ‚eÅ› pierwsze sÅ‚owo. BÅ‚agali CiÄ™ o możliwość kupienia czegoÅ› od Ciebie, ledwie wypowiedziaÅ‚eÅ› pierwsze zdanie. Trans kupowania to ekscytujÄ…ca wycieczka po zakamarkach umysÅ‚u. Jak dotÄ…d jest to najlepsza ze wszystkich prac Vitale"go."
Kevin Hogan, autor książki Ukryta perswazja

"Ta książka wyznacza ostatecznÄ… granicÄ™ marketingu -- umysÅ‚ klienta -- i wyjaÅ›nia, czym jest »trans kupowania«. CaÅ‚kiem możliwe, że jest to najlepsza książka na temat marketingu, jakÄ… kiedykolwiek napisano."
Dave Lakhani,
współautor książki Perswazja. Sztuka zdobywania tego, czego pragniesz

Dodaj do koszyka Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu

 

Osoby które kupowały "Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • ReguÅ‚a 80/20. Zasada, która odmienia Å›wiat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracÄ… na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Jedna kampania do wolnoÅ›ci. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na wÅ‚asnych warunkach
  • Zen Steve'a Jobsa

Dodaj do koszyka Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu

Spis treści

Dodaj do koszyka Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.