reklama - zainteresowany?

Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu - Onepress

Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu
Autor: Joe Vitale
TÅ‚umaczenie: Joanna Sugiero
ISBN: 978-83-246-9107-4
stron: 272, Format: 140x208, okładka: miękka
Data wydania: 2008-01-23
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 39,90 zł

Dodaj do koszyka Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu

Tagi: Marketing | Perswazja i NLP | Sekret | Sprzedaż

Handlowa jawa niczym wymarzony sen sprzedawcy

  • Stosuj perswazjÄ™ jednego zdania
  • Poznaj siÅ‚Ä™ hipnotyzujÄ…cych nagÅ‚ówków
  • Upajaj chÄ™ciÄ… posiadania
  • Twórz rzeczywistość sukcesu

Obsesja posiadania Twojego produktu
to jedyny właściwy stan umysłu klienta.
Wywołaj go!

Znasz popularne techniki handlowania i marketingu. Czytasz o nowych teoriach, rozwijasz swoje zdolnoÅ›ci komunikacyjne. JesteÅ› zorientowany na klienta, ale nie zapominasz także o postawionych sobie celach. A jednak ciÄ…gle czujesz niedosyt -- uporczywe ssanie, które nie daje siÄ™ niczym oszukać. To gÅ‚ód sukcesu!

A teraz wyobraź sobie, co by byÅ‚o, gdybyÅ› nauczyÅ‚ siÄ™ sposobu sprzedaży, który dziaÅ‚a niczym magia. Co by byÅ‚o, gdybyÅ› potrafiÅ‚ zmieniać peÅ‚nych wÄ…tpliwoÅ›ci sceptyków w lojalnych klientów, po prostu wypowiadajÄ…c wÅ‚aÅ›ciwe sÅ‚owa we wÅ‚aÅ›ciwym czasie? Co by byÅ‚o, gdybyÅ› mógÅ‚ kontrolować to, jak klienci postrzegajÄ… Ciebie i Twój produkt? GdybyÅ› znaÅ‚ sekrety marketingowego guru Joe Vitale"go dotyczÄ…ce transu kupowania, mógÅ‚byÅ› mieć to wszystko, a nawet jeszcze wiÄ™cej!

CzÅ‚owiek poÅ›wiÄ™cajÄ…cy siÄ™ jakiejÅ› czynnoÅ›ci zamyka siÄ™ na inne bodźce i znajduje w specyficznym transie. To wiedzÄ… wszyscy, ale tylko wybrani potrafiÄ… ten stan wywoÅ‚ać i wygodnie rozgoÅ›cić siÄ™ w Å›wiadomoÅ›ci odbiorcy. Możesz do nich doÅ‚Ä…czyć, ponieważ zrobiÅ‚eÅ› już pierwszy krok w kierunku zaklinania umysÅ‚ów swoich klientów -- za pomocÄ… tej książki poÅ‚Ä…czyÅ‚eÅ› siÄ™ z kimÅ› takim, jak Joe Vitale, znawca nowoczesnego marketingu i mistrz perswazji.

Niech klienci walÄ…, walÄ…, walÄ… do drzwi!

  • Wprowadzaj odbiorcÄ™ w "trans kupowania".
  • Twórz magiczne komunikaty marketingowe i reklamowe.
  • WywoÅ‚uj kompulsywne pragnienie zakupu.
  • Zacznij z impetem podbijać rynek.

"Geniusz Joego nigdy nie bÅ‚yszczaÅ‚ bardziej. Jego skrupulatnie udokumentowana i napisana lekkim jÄ™zykiem książka jest jedyna w swoim rodzaju. Vitale daje Ci klucze do ich umysÅ‚ów. Ty musisz tylko przekrÄ™cić je w zamku. Oni powiedzieli »tak« dÅ‚ugo przed tym, zanim Ty powiedziaÅ‚eÅ› pierwsze sÅ‚owo. BÅ‚agali CiÄ™ o możliwość kupienia czegoÅ› od Ciebie, ledwie wypowiedziaÅ‚eÅ› pierwsze zdanie. Trans kupowania to ekscytujÄ…ca wycieczka po zakamarkach umysÅ‚u. Jak dotÄ…d jest to najlepsza ze wszystkich prac Vitale"go."
Kevin Hogan, autor książki Ukryta perswazja

"Ta książka wyznacza ostatecznÄ… granicÄ™ marketingu -- umysÅ‚ klienta -- i wyjaÅ›nia, czym jest »trans kupowania«. CaÅ‚kiem możliwe, że jest to najlepsza książka na temat marketingu, jakÄ… kiedykolwiek napisano."
Dave Lakhani,
wspóÅ‚autor książki Perswazja. Sztuka zdobywania tego, czego pragniesz

Dodaj do koszyka Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu

 

Osoby które kupowały "Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • ReguÅ‚a 80/20. Zasada, która odmienia Å›wiat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracÄ… na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Jedna kampania do wolnoÅ›ci. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na wÅ‚asnych warunkach
  • Zen Steve'a Jobsa

Dodaj do koszyka Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu

Spis treści

Dodaj do koszyka Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.