Jak szybko napisać profesjonalny plan marketingowy - Onepress
ISBN: 978-8-3633-9139-3
stron: 312, okładka: miękka
Data wydania: 2017-06-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 47,20 zł (poprzednio: 58,27 zł)
Oszczędzasz: 19% (-11,07 zł)
Autorzy szczegółowo, krok po kroku pokazują, jak napisać profesjonalny plan marketingowy.
Z tej książki dowiesz się:
- od czego zacząć przygotowywanie planu marketingowego
- jakie informacje powinien zawierać plan marketingowy
- jak zgromadzić dane, które wprowadzamy do przygotowanego szablonu planu online
- jak opracować kolejne części planu marketingowego
- jakich błędów szczególnie trzeba się wystrzegać, tworząc plan
Dodatkową inspiracją przy opracowywaniu własnego planu marketingowego mogą być omówione w książce i zamieszczone na stronie internetowej przykładowe plany marketingowe różnych firm i instytucji.
Szablon planu marketingowego online do samodzielnego wypełnienia jest tak zaprojektowany, że po wprowadzeniu wymaganych danych do kolorowych pól pozostałe komórki w kolorze szarym (a także wykresy) generują się automatycznie.
Po wypełnieniu szablonu możesz go z powodzeniem wykorzystać w charakterze planu marketingowego swojej firmy na trzy lata, ze szczegółowym planem operacyjnym na jeden rok.
Michał Dziekoński - praktyk marketingu, dyrektor ds. strategii i współwłaściciel firmy Experience Group, trener i konsultant z dziesięcioletnim doświadczeniem w kierowaniu marketingiem na poziomie strategicznym w dużych międzynarodowych firmach. Uzyskał brytyjski dyplom The Advanced Certificate in Marketing (CIM) oraz Master of Business Administration Oxford Brookes University, ukończył także amerykański program Marketing Training w Orlando. Obecnie pisze rozprawę doktorską poświęconą efektywności działań marketingowych. Autor książek, artykułów, warsztatów i marketingowych gier strategicznych oraz wykładowca programów the Chartered Institute of Marketing i studiów MBA.
Robert Kozielski - doktor habilitowany w zakresie nauk o zarządzaniu, profesor nadzwyczajny UŁ i pracownik naukowy w Katedrze Marketingu Uniwersytetu Łódzkiego. Stypendysta Fundacji Fulbrighta. Posiada status Chartered Marketer. Członek Komitetu Nauk Organizacji i Zarządzania Polskiej Akademii Nauk. Wykładowca na studiach Executive MBA. Od 1999 roku współpracuje z The Chartered Institute of Marketing w Londynie, wprowadzając programy Instytutu Londyńskiego na polski rynek. Autor wielu publikacji, analiz i ekspertyz z dziedziny marketingu, strategii i zarządzania.
Osoby które kupowały "Jak szybko napisać profesjonalny plan marketingowy", wybierały także:
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Zen Steve'a Jobsa 29,67 zł, (8,90 zł -70%)