reklama - zainteresowany?

Jak sprzedawać, gdy nikt nie kupuje. I jak sprzedawać więcej, kiedy już zaczną - Onepress

Jak sprzedawać, gdy nikt nie kupuje. I jak sprzedawać więcej, kiedy już zaczną
ebook
Autor: Dave Lakhani
Tytuł oryginału: How To Sell When Nobody's Buying: (And How to Sell Even More When They Are)
TÅ‚umaczenie: Joanna Sugiero
ISBN: 978-83-246-7107-6
stron: 240, Format: ebook
Data wydania: 2014-03-17
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 19,95 zł (poprzednio: 39,90 zł)
Oszczędzasz: 50% (-19,95 zł)

Dodaj do koszyka Jak sprzedawać, gdy nikt nie kupuje. I jak sprzedawać więcej, kiedy już zaczną

Tagi: Sprzedaż

Zyski z kryzysu

Wskaźniki rynkowe lecą w dół, ekonomiści wieszczą kolejne klęski, klienci zaciskają pasa i każdy grosz oglądają dziesięć razy, zanim go wydadzą. Jednak czy to, że gospodarka popadła w stagnację, oznacza, że ludzie przestali kupować? Oczywiście, że nie! Po prostu dotychczasowy model oferowania im towarów i usług, szyty na miarę lat tłustych, okazał się nieefektywny w trudnej sytuacji rynkowej w dobie internetu. Klienci mają dziś szybki dostęp do informacji, żądają natychmiastowej satysfakcji, a ich oczekiwania są coraz większe. Musisz zrozumieć ich potrzeby, zanim przedstawisz swoje produkty lub usługi. Musisz zacząć korzystać z narzędzi, które pomogą Ci zbudować więź z klientami, poszerzyć sieć kontaktów i stworzyć przekonujący komunikat, który dotrze do konsumentów.

Czasy kryzysu to okazja dla tych sprzedawców, którzy umieją myśleć kreatywnie. Lakhani daje Ci narzędzia i wiedzę potrzebne do tego, żebyś odzyskał pewność siebie, stworzył cenne sojusze, znalazł wspaniałych klientów i osiągnął niewiarygodne zyski. Nie ma znaczenia, czy pracujesz w handlu detalicznym, sprzedajesz swoje rozwiązania innym firmom, handlujesz nieruchomościami, oferujesz usługi, czy prowadzisz firmę. Informacje, które znajdziesz w tej książce, pomogą Ci natychmiast zwiększyć sprzedaż, odnieść większy sukces i wykorzystać możliwości, jakie daje nowa sytuacja na rynku. Pamiętaj - kryzys się kiedyś skończy, a ci, którzy wyjdą z niego obronną ręką, będą pierwsi w kolejce po wielkie zyski w czasie prosperity!

Jesteś gotów zarabiać w kryzysie?

Dodaj do koszyka Jak sprzedawać, gdy nikt nie kupuje. I jak sprzedawać więcej, kiedy już zaczną

 

Osoby które kupowały "Jak sprzedawać, gdy nikt nie kupuje. I jak sprzedawać więcej, kiedy już zaczną", wybierały także:

  • Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora
  • Psychologia Sprzedaży - droga do sprawczoÅ›ci, niezależnoÅ›ci i pieniÄ™dzy
  • Poradnik Rekinów Sprzedaży. Jak zostać Top Sellerem i nie zwariować
  • SiÅ‚a Lucyfera. Ciemna strona copywritingu
  • Wizualna strona biznesu. Jak przekonywać, przewodzić i sprzedawać za pomocÄ… rysunków

Dodaj do koszyka Jak sprzedawać, gdy nikt nie kupuje. I jak sprzedawać więcej, kiedy już zaczną

Spis treści

Jak sprzedawać, gdy nikt nie kupuje. I jak sprzedawać więcej, kiedy już zaczną eBook -- spis treści

Podziękowania (7)

Wstęp (9)

Rozdział 0. Na początek: Jak zacząć sprzedawać więcej już dziś? (13)

Rozdział 1. Skoncentruj się i zacznij twardo stąpać po ziemi (23)

POGROMCA KRYZYSU: WYWIAD ZE SCOTTEM MARKEREM (39)

Rozdział 2. Bądź widoczny: Musisz być widoczny, żeby sprzedawać (43)

RozdziaÅ‚ 3. NawiÄ…zuj kontakty: Jak znaleźć klientów, którzy sÄ… gotowi kupić już teraz? (59)

RozdziaÅ‚ 4. Zapomnij o starych metodach i rozpocznij cyfrowe życie: Siedź przy wÅ‚asnym biurku i sprzedawaj klientom, którzy siedzÄ… przy swoich biurkach (75)

Rozdział 5. Stań się kreatywny: Otwieraj nowe drzwi na nowe sposoby (87)

POGROMCA KRYZYSU: WYWIAD Z TODDEM CARLSONEM (103)

Rozdział 6. Naucz się sztuki perswazji: Poznaj psychikę klienta, żeby jeszcze bardziej zwiększyć sprzedaż (107)

Rozdział 7. Zarabiaj: Jak zwiększyć zyski z każdej sprzedaży? (119)

Rozdział 8. Zyskaj przewagę: Sztuka masowego wpływu (129)

Rozdział 9. Spraw, żeby zaczęli sprzedawać: W czasach kryzysu najlepsi kierownicy sprzedaży zarabiają na swoje wynagrodzenie (139)

POGROMCA KRYZYSU: WYWIAD Z DWAYNE'EM SPEAGLE'EM ADRESOWANY DO KIEROWNIKÓW SPRZEDAÅ»Y I DYREKTORÓW GENERALNYCH FIRM (149)

Rozdział 10. Uwagi końcowe (153)

Posłowie (157)

Eseje wspóÅ‚autorów książki (171)

  • Jak sprzedawać wiÄ™cej dziÄ™ki mediom spoÅ‚ecznoÅ›ciowym? (dr Rachna Jain) (173)
  • PrzeÅ‚omowa doskonaÅ‚ość (Ray Cronise) (197)
  • Jak skutecznie korzystać z Facebooka, żeby znaleźć idealnÄ… pracÄ™, zbudować markÄ™ i zwiÄ™kszyć sprzedaż? (Mari Smith) (209)
  • Jak sprzedawać nieruchomoÅ›ci w czasie kryzysu i sprawić, żeby firma z roku na rok miaÅ‚a coraz wiÄ™ksze obroty mimo niesprzyjajÄ…cych okolicznoÅ›ci? (Craig Ernst) (223)

Bibliografia (235)

O autorze (239)

Dodaj do koszyka Jak sprzedawać, gdy nikt nie kupuje. I jak sprzedawać więcej, kiedy już zaczną

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.