reklama - zainteresowany?

Jak sprawić, by produkt w MLM sprzedawał się sam? - Onepress

Jak sprawić, by produkt w MLM sprzedawał się sam?
mp3
Autor: Natalia i Paweł Samarec
ISBN: 978-83-7853-492-1
Format: mp3
Data wydania: 2018-09-19
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 25,18 zł

Dodaj do koszyka Jak sprawić, by produkt w MLM sprzedawał się sam?

Tagi: Kompetencje osobiste | Marketing | Sprzedaż

Ten audiobook: „Jak sprawić, by produkt w MLM sprzedawaÅ‚ siÄ™ sam?” jest drugim tematem z autorskiego kursu PawÅ‚a Samarca  „Biznes-Rower”, czyli jak stworzyć niezniszczalny mechanizm wÅ‚asnego biznesu w MLM”.

Z tego audiobooku dowiesz siÄ™ wedÅ‚ug jakich kryteriów, zaczynajÄ…c wspóÅ‚pracÄ™ z firmÄ… MLM, warto wybierać produkt najbardziej wÅ‚aÅ›ciwy dla Ciebie.

Poznasz prostÄ… technikÄ™, jak wzbudzić w sobie wiarÄ™ w nesamowitÄ… korzyść tego, co robisz, bez której uzyskanie dobrych wyników sprzedażowych jest wrÄ™cz niemożliwe.

Po odsÅ‚uchaniu tego nagrania bÄ™dziesz wiedziaÅ‚/-a jak wzmocnić swój przekaz, kierowany do klienta, poprzez historie, opowiadajÄ…c rezultaty osobiste oraz innych użytkowników.

Ze wzglÄ™du na to, że jednÄ… z najważniejszych czynnoÅ›ci w biznesie MLM jest stworzenie swojej wÅ‚asnej historii zarówno produktowej jak i biznesowej, w tym nagraniu najbardziej skupimy siÄ™ na praktycznych technikach jej tworzenia i prawidÅ‚owego opowiadania. 
Nauczysz się sprawiać, by produkt sprzedawał się sam, by klient po prostu chciał go kupić, chciał z niego korzystać.

Dlaczego jest to taki ważny element w Twoim biznesie?
Najpierw wypunktujmy, co konkretnie daje posiadanie i opowiadanie osobistego rezultatu stosowania produktu, który proponujesz innym:

• RoÅ›nie wiara w skuteczność tych rozwiÄ…zaÅ„ zarówno u Ciebie jak i u klienta. Kolejny raz sam siÄ™ przekonasz, że warto samemu być konsumentem.

• ZwiÄ™ksza siÄ™ pewność siebie. Nikt nie jest w stanie podważyć twojego zdania o efektywnoÅ›ci produktu, bo sam stanowisz żywy przykÅ‚ad na to, że dziaÅ‚a on jak należy.

• Rezultat jest faktem, który potrafi rozwiać wiÄ™kszość wÄ…tpliwoÅ›ci klienta.

• Rezultat jest najskuteczniejszym narzÄ™dziem w pracy z pytaniami i obiekcjami. To taki rodzaj gwarancji bez dawania żadnych obietnic.

• Historia stosowania skraca czas opowiadania o wÅ‚aÅ›ciwoÅ›ciach produktu i jego zaletach. 

• Rezultat „przemawia” jÄ™zykiem korzyÅ›ci. Klienta nie interesuje to, co jest napisane w broszurach i katalogach, jego interesujÄ… Å›wiadectwa efektywnoÅ›ci danego towaru w rozwiÄ…zaniu jego potrzeb. 

Jedna z najważniejszych umiejÄ™tnoÅ›ci, nad którÄ… popracujemy w tym nagraniu, to tworzenie wÅ‚asnej historii wedÅ‚ug okreÅ›lonych zasad.
Historii, która bÄ™dzie uwiarygadniać Twoje sÅ‚owa, zachÄ™cać do zgÅ‚Ä™bienia tematu i zakupu omawianego produktu.
Twoja historia bÄ™dzie sprzedawać niezależnie od tego czy bÄ™dziesz jÄ… opowiadać w czasie spotkania, nagrasz w formie audio lub wideo prezentacji czy opiszesz na portalach spoÅ‚ecznoÅ›ciowych.  
Stanie się ona Twoim najskuteczniejszym narzędziem pracy.

 

 O autorach:

Natalia i Paweł Samarec to certyfikowani biznes trenerzy i mentorzy.
Oboje sÄ… aktywnymi przedsiÄ™biorcami, którzy nieustannie doskonalÄ… swoje umiejÄ™tnoÅ›ci, aby skutecznie dzielić siÄ™ swoim doÅ›wiadczeniem z partnerami branży MLM.
Od ponad 20 lat, na terenie caÅ‚ej Europy pomagajÄ… ludziom tworzyć źródÅ‚a stabilnego dochodu oraz osiÄ…gać sukcesy zawodowe.

PaweÅ‚ i Natalia majÄ… swój niepowtarzalny styl prowadzenia szkoleÅ„ oraz wyjÄ…tkowy sposób przekazu, dziÄ™ki czemu potrafiÄ… dotrzeć do każdego uczestnika.

KorzystajÄ…c z ich autorskiego systemu szkoleniowego zdobÄ™dziesz nie tylko wiedzÄ™ teoretycznÄ…, ale również rozwiniesz praktyczne umiejÄ™tnoÅ›ci w takich obszarach jak: sprzedaż, budowanie dochodowego biznesu, relacje miÄ™dzyludzkie, tworzenie perfekcyjnego zespoÅ‚u, rozwój osobisty i innych. Wiedza uzyskana z tych szkoleÅ„ z pewnoÅ›ciÄ… pomoże Ci dostrzec nowe Å›cieżki rozwoju i otworzy przed TobÄ… szerokie horyzonty.

Korzystając z ich szkoleń, nauczysz się skutecznie budować biznes MLM, tworząc własny wizerunek eksperta w branży oraz przyciągając kluczowych ludzi do swojego zespołu.

Kwalifikacje:

  • Absolwenci „SzkoÅ‚y Profesjonalnego Coachingu”,
  • Absolwenci rocznego autorskiego kursu T. Harva Eckera „Quantum Leap  Millionaire Mind Intensive” z Certyfikatem „Train the Trainer”,
  • Absolwenci szkoÅ‚y trenerów zarzÄ…dzania „Matrik”,
  • Uczestnicy wielu miÄ™dzynarodowych szkoleÅ„ i kursów,
  • Ponad 20-letnie praktyczne doÅ›wiadczenie w branży szkoleniowej oraz Marketingu Sieciowym,
  • Stworzyli strukturÄ™ partnerów biznesowych liczÄ…cÄ… ponad 30 000 osób,
  • Ponad 2000 godzin szkoleniowych, przeprowadzonych na audytorium od 100 do 3000 uczestników,
  • Szkolenia i treningi w realu oraz on-line,
  • SÄ… autorami licznych artykuÅ‚ów, audiobooków oraz kilku programów szkoleniowych, w tym znanego cyklu „Biznes-Rower” oraz wideo-kursu „Twój personalny Brand w MLM”.
  • PosiadajÄ… wÅ‚asny portal szkoleniowy:
    www.MentorMLM.biz

Dodaj do koszyka Jak sprawić, by produkt w MLM sprzedawał się sam?

 

Osoby które kupowały "Jak sprawić, by produkt w MLM sprzedawał się sam?", wybierały także:

  • Mapa Agile & Scrum. Jak si
  • Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora
  • Szef, który myÅ›li, bo warto i siÄ™ opÅ‚aca
  • Elastyczne nawyki. Jak kszta
  • My

Dodaj do koszyka Jak sprawić, by produkt w MLM sprzedawał się sam?

Spis treści

Jak sprawić, by produkt w MLM sprzedawał się sam? Audiobook -- spis treści

  • Strategia tworzenia biznesu w marketingu sieciowym.
  • Dwa najważniejsze elementy twojego biznesu.
  • Czy produkt w MLM jest ważny?
  • Jak wybrać najlepszy produkt w MLM?
  • Jakie kryteria powinien speÅ‚niać produkt? 
  • Czy cena towaru ma znaczenia?
  • Technika wzbudzania wiary w produkt w sobie i innych?
  • Czym jest historia produktowa?
  • Cel opowiadania historii.
  • Jak stworzyć wÅ‚asnÄ… historiÄ™?
  • Skuteczny schemat Twojej opowieÅ›ci.
  • Album rezultatów.
  • Kiedy i jak opowiadać historie i rezultaty.

Dodaj do koszyka Jak sprawić, by produkt w MLM sprzedawał się sam?

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.