Jak się dobrze sprzedać - Onepress
Tłumaczenie: Małgorzata Małecka
ISBN: 978-83-66142-16-9
stron: 264, Format: ebook
Data wydania: 2020-02-07
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 23,50 zł (poprzednio: 31,76 zł)
Oszczędzasz: 26% (-8,26 zł)
Książka Jak się dobrze sprzedać wykorzystuje liczne prace Hilla dotyczące mistrzowskiej sprzedaży szczególnie zaś jego genialne, ponadczasowe dzieło Myśl i bogać się. Przedstawia bardzo interesujące, ciekawe studia przypadków oraz historie z owych prac wyłonione, ale też materiały spisane z jego nagrań, przemówień oraz wykładów. Jak się dobrze sprzedać nawiązuje również do książek, inspirowanych filozofią Hilla, innych cenionych autorów. I co istotne – została ona uzupełniona o współczesne komentarze oraz aktualne zjawiska i przykłady ze współczesnego świata biznesu.
Niezależnie od tego, kim jesteś i co robisz, za każdym razem, gdy kogoś spotykasz, wyjaśniasz jakąś koncepcję, rozmawiasz przez telefon lub Skype’a czy dzielisz się swoją opinią – sprzedajesz to, co masz najcenniejszego: samego siebie. Nieważne, czy osobiście zajmujesz się sprzedażą, czy też sprzedajesz swoją osobowość, powinieneś przyswoić cenne lekcje oraz sprawdzone techniki, które znajdziesz w tej książce. Przeczytawszy ją, skonstatujesz, jak jest cenna i pożyteczna.
Osoby które kupowały "Jak się dobrze sprzedać", wybierały także:
- Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Oprogramowanie szyte na miarę. Jak rozmawiać z klientem, który nie wie, czego chce. Wydanie II rozszerzone 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Socjotechnika. Metody manipulacji i ludzki aspekt bezpieczeństwa 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- MANIPULACJA ODCZAROWANA! 777 skutecznych technik wpływu. Wydanie 2 rozszerzone 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
Spis treści
Jak się dobrze sprzedać eBook -- spis treści
Rozdział 1. KAŻDY COŚ SPRZEDAJE
Rozdział 2. LUDZIE KUPUJĄ OSOBOWOŚĆ
Rozdział 3. AUTOSUGESTIA
Rozdział 4. OKREŚLONY GŁÓWNY CEL
Rozdział 5. MASTERMIND
Rozdział 6. OSOBOWOŚĆ I CHARAKTER
Rozdział 7. ENTUZJAZM I SAMOKONTROLA
Rozdział 8. WYOBRAŹNIA
Rozdział 9. PEWNOŚĆ SIEBIE
Rozdział 10. INICJATYWA I PRZYWÓDZTWO
Rozdział 11. WYTRWAŁOŚĆ
Rozdział 12. SPRZEDAWANIE