reklama - zainteresowany?

Jak rozwinąć poczucie własnej wartości - Onepress

Jak rozwinąć poczucie własnej wartości
mp3
Autor: Zespół autorski: Andrew Moszczynski Institute LLC
ISBN: 978-83-65552-10-5
Format: mp3
Data wydania: 2020-09-16
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 19,00 zł (poprzednio: 27,94 zł)
Oszczędzasz: 32% (-8,94 zł)

Dodaj do koszyka Jak rozwinąć poczucie własnej wartości

Tagi: Rozwój osobisty

Poczucie wÅ‚asnej wartoÅ›ci daje siÅ‚Ä™ wewnÄ™trznÄ… i spokój ducha ważne w podejmowaniu trudnych decyzji oraz utrzymywaniu prawidÅ‚owych relacji spoÅ‚ecznych. WykÅ‚ad zawiera opisy wielu skutecznych narzÄ™dzi pozwalajÄ…cych uniezależnić siÄ™ od innych, poprawić poziom samoakceptacji i rozwinąć odwagÄ™ przydatnÄ… w dążeniu do celu.

Czym jest poczucie własnej wartości? To wewnętrzne przekonanie o nas samych. Jego miejsce znajduje się w przestrzeni pomiędzy dwoma przeciwległymi biegunami: zakompleksieniem a zadufaniem. Stabilne poczucie własnej wartości wzmacnia nasze działania na drodze do osiągnięcia życiowej satysfakcji. Powinniśmy o nie zadbać, ponieważ łatwo ulega obniżeniu w wyniku chwilowych niepowodzeń lub niespodziewanych trudności. Metody wpływania na samoocenę proponowane w wykładzie mogą mieć działanie oczyszczające. Ich stosowanie może także wpłynąć na wzrost motywacji i wzmocnić pozytywne myślenie o własnych możliwościach, wyglądzie i cechach osobowości.

Dodaj do koszyka Jak rozwinąć poczucie własnej wartości

 

Osoby które kupowały "Jak rozwinąć poczucie własnej wartości", wybierały także:

  • BÅ‚Ä™kitny umysÅ‚. MyÅ›l na odwrót, dziaÅ‚aj na opak, poznaj nieznane!
  • Koncepcja Alter Ego. W poszukiwaniu prawdziwego "ja"
  • 77 historii, które mogÄ… dać Ci kopa w życiu i biznesie
  • PrzedsiÄ™biorczość. Jak zaÅ‚ożyć i rozwijać wÅ‚asnÄ… firmÄ™
  • Ty też to masz! Odkryj swoje talenty i zacznij robić w życiu to, co lubisz i potrafisz najlepiej

Dodaj do koszyka Jak rozwinąć poczucie własnej wartości

Spis treści

Dodaj do koszyka Jak rozwinąć poczucie własnej wartości

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.