reklama - zainteresowany?

Jak rozszyfrowa - Onepress

Jak rozszyfrowa
ebook
Autor: David J. Lieberman
Tytuł oryginału: YOU CAN READ ANYONE
Tłumaczenie: Magdalena Hermanowska
ISBN: 9788383387147
stron: 200, Format: ebook
Data wydania: 2023-04-19
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 34,00 zł (poprzednio: 37,78 zł)
Oszczędzasz: 10% (-3,78 zł)

Dodaj do koszyka Jak rozszyfrowa

To nie jest kolejna ksi

Dodaj do koszyka Jak rozszyfrowa

 

Osoby które kupowały "Jak rozszyfrowa", wybierały także:

  • Udzia
  • Rachunkowo
  • Rezerwy celowe w systemie rachunkowo
  • Rachunkowo
  • Changing Paradigm for Inventory Management in a Supply Chain Context

Dodaj do koszyka Jak rozszyfrowa

Spis treści

Jak rozszyfrować każdego eBook -- spis treści

  • Okładka
  • Strona tytułowa
  • Spis treści
  • Jak korzystać z tej książki
  • Wstęp
  • CZĘŚĆ I. SIEDEM PODSTAWOWYCH PYTAŃ
  • Rozdział 1. Jak sprawdzić, czy ktoś coś ukrywa?
  • Rozdział 2. Kciuki w górę czy w dół coś się komuś podoba czy nie?
  • Rozdział 3. Ktoś jest pewny siebie czy tylko próbuje zachować spokój?
  • Rozdział 4. Jak idą sprawy tak naprawdę?
  • Rozdział 5. Ocena poziomu zainteresowania: On jest tobą zainteresowany czy tylko tracisz czas?
  • Rozdział 6. Sojusznik czy wróg: Po czyjej stronie ona tak naprawdę jest?
  • Rozdział 7. Profil emocjonalny: Dowiedz się, czy ktoś jest bezpieczny, zrównoważony i przy zdrowych zmysłach
  • CZĘŚĆ II. STRATEGIE UMYSŁOWE: PROCES PODEJMOWANIA DECYZJI
  • Rozdział 8. SNAP (strategic noninvasive analysis and profile strategia nieinwazyjnej analizy osobowości i profilowania) nie opiera się na typach osobowości
  • Rozdział 9. Podstawowe kolory myśli
  • Rozdział 10. Jak i dlaczego myślimy o tym, co robimy
  • Rozdział 11. Wpływ poczucia własnej wartości: Wielka Szóstka
  • Rozdział 12. Ktoś ma wysokie poczucie własnej wartości czy tylko udaje? Pięć pułapek
  • Rozdział 13. Szacowanie poczucia własnej wartości
  • Rozdział 14. Typy profilowania
  • Rozdział 15. Sztuka i nauka profilowania: przykłady z życia
  • Wnioski
  • Bibliografia
  • O autorze
  • Strona redakcyjna

Dodaj do koszyka Jak rozszyfrowa

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.