reklama - zainteresowany?

Jak pokochać swój wygląd? Trening - Onepress

Jak pokochać swój wygląd? Trening
Autor: James Clairborn, Cherry Pedrick
Tytuł oryginału: The BDD Workbook: Overcome Body Dysmorphic Disorder and End Body Image Obsessions
Tłumaczenie: Jacek Mikołajczyk
ISBN: 83-246-0904-0
stron: 288, Format: B5, okładka: miękka
Data wydania: 2007-07-02
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 34,90 zł

Dodaj do koszyka Jak pokochać swój wygląd? Trening

W krzywym zwierciadle samooceny

Dysmorfofobia (zaburzenie dysmorficzne ciała) to psychiczne zaburzenie urojeniowe. Charakteryzuje się ona negatywnym odbiorem estetyki własnego ciała mimo braku widocznych defektów w wyglądzie. Jest stosunkowo mało znaną, ale bardzo niebezpieczną chorobą. Jej ofiary mają skłonność do popadania w obsesję, wykazują się zachowaniami kompulsywnymi i autodestrukcyjnymi oraz cierpią na różne fobie społeczne.

Dysmorphophobia (gr.) znaczy tyle, co lęk przed deformacją. W świecie ogarniętym przez kult ciała, pełnym wszechobecnych obrazów pięknych i nieprawdziwych ludzi, trudno o bezwarunkową akceptację swojego wyglądu. Jednak dysmorfofobia to coś więcej niż tylko kompleksy. Jeśli Twoje dziecko, pacjent, ktoś bliski wykazują patologiczne wręcz niezadowolenie ze swojej prezencji, koniecznie sięgnij po ten poradnik. Znajdziesz tu:

  • naukowe i kulturowe wyjaÅ›nienie przyczyn zaburzenia dysmorficznego ciaÅ‚a,
  • szczegółowe opisy symptomów i przypadków,
  • fachowe kwestionariusze oceny zaburzenia dysmorficznego ciaÅ‚a (z formularzem samooceny),
  • zalecane terapie i techniki radzenia sobie z chorobÄ….

Kiedy kompleks staje się udręką

Dodaj do koszyka Jak pokochać swój wygląd? Trening

 

Osoby które kupowały "Jak pokochać swój wygląd? Trening", wybierały także:

  • Udzia
  • Rachunkowo
  • Rezerwy celowe w systemie rachunkowo
  • Rachunkowo
  • Changing Paradigm for Inventory Management in a Supply Chain Context

Dodaj do koszyka Jak pokochać swój wygląd? Trening

Spis treści

Jak pokocha

Dodaj do koszyka Jak pokochać swój wygląd? Trening

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.