Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting - Onepress

ebook
Autor: Artur Jabłoński ISBN: 978-83-283-4328-3
stron: 168, Format: ebook
Data wydania: 2017-11-13
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 14,90 zł (poprzednio: 34,65 zł)
Oszczędzasz: 57% (-19,75 zł)
Tagi: Marketing
Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej.
Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują.
Dowiesz się z niej:
- Jak ludzie przyswajają teksty, także reklamowe i w internecie
- Że forma bywa często ważniejsza od treści (naprawdę!)
- Jak pisać skutecznie i przystępnie dla odbiorcy
- Jakie są konkretne rozwiązania, schematy i gotowe do wdrożenia przykłady efektywnych tekstów reklamowych
Osoby które kupowały "Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting", wybierały także:
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Zen Steve'a Jobsa 29,67 zł, (8,90 zł -70%)