reklama - zainteresowany?

Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting - Onepress

Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting
ebook
Autor: Artur Jabłoński
ISBN: 978-83-283-4328-3
stron: 168, Format: ebook
Data wydania: 2017-11-13
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 14,90 zł (poprzednio: 34,65 zł)
Oszczędzasz: 57% (-19,75 zł)

Dodaj do koszyka Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting

Tagi: Marketing

Teksty informacyjne i reklamowe rzÄ…dzÄ… siÄ™ swoimi prawami. WiÄ™kszość zasad dotyczÄ…cych stylu, które poznaÅ‚eÅ› w szkole, nie sprawdza siÄ™ w komunikatach biznesowych. DziÅ› piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej.

Teksty, które Å‚atwo siÄ™ pisze, trudno siÄ™ czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedajÄ…. PrzekonujÄ… do dziaÅ‚ania. Skutecznie informujÄ….

Dowiesz siÄ™ z niej:

  • Jak ludzie przyswajajÄ… teksty, także reklamowe i w internecie
  • Å»e forma bywa czÄ™sto ważniejsza od treÅ›ci (naprawdÄ™!)
  • Jak pisać skutecznie i przystÄ™pnie dla odbiorcy
  • Jakie sÄ… konkretne rozwiÄ…zania, schematy i gotowe do wdrożenia przykÅ‚ady efektywnych tekstów reklamowych

Dodaj do koszyka Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting

 

Osoby które kupowały "Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • ReguÅ‚a 80/20. Zasada, która odmienia Å›wiat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracÄ… na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Jedna kampania do wolnoÅ›ci. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na wÅ‚asnych warunkach
  • Zen Steve'a Jobsa

Dodaj do koszyka Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting

Spis treści

Dodaj do koszyka Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.