reklama - zainteresowany?

Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting - Onepress

Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting
ebook
Autor: Artur Jabłoński
ISBN: 978-83-283-4328-3
stron: 168, Format: ebook
Data wydania: 2017-11-13
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 14,90 zł (poprzednio: 34,65 zł)
Oszczędzasz: 57% (-19,75 zł)

Dodaj do koszyka Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting

Tagi: Marketing

Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej.

Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują.

Dowiesz się z niej:

  • Jak ludzie przyswajają teksty, także reklamowe i w internecie
  • Że forma bywa często ważniejsza od treści (naprawdę!)
  • Jak pisać skutecznie i przystępnie dla odbiorcy
  • Jakie są konkretne rozwiązania, schematy i gotowe do wdrożenia przykłady efektywnych tekstów reklamowych

Dodaj do koszyka Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting

 

Osoby które kupowały "Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach
  • Zen Steve'a Jobsa

Dodaj do koszyka Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting

Spis treści

Dodaj do koszyka Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.