Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting - Onepress
Autor: Artur Jabłoński
ISBN: 978-83-283-2461-9
stron: 168, Format: 140x208, okładka: miękka
Data wydania: 2017-11-13
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 20,94 zł (poprzednio: 34,33 zł)
Oszczędzasz: 39% (-13,39 zł)
ISBN: 978-83-283-2461-9
stron: 168, Format: 140x208, okładka: miękka
Data wydania: 2017-11-13
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 20,94 zł (poprzednio: 34,33 zł)
Oszczędzasz: 39% (-13,39 zł)
Tagi: Marketing
Teksty informacyjne i reklamowe rzÄ…dzÄ… siÄ™ swoimi prawami. WiÄ™kszość zasad dotyczÄ…cych stylu, które poznaÅ‚eÅ› w szkole, nie sprawdza siÄ™ w komunikatach biznesowych. DziÅ› piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej.
Teksty, które Å‚atwo siÄ™ pisze, trudno siÄ™ czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedajÄ…. PrzekonujÄ… do dziaÅ‚ania. Skutecznie informujÄ….
Dowiesz siÄ™ z niej:
- Jak ludzie przyswajają teksty, także reklamowe i w internecie
- Że forma bywa często ważniejsza od treści (naprawdę!)
- Jak pisać skutecznie i przystępnie dla odbiorcy
- Jakie sÄ… konkretne rozwiÄ…zania, schematy i gotowe do wdrożenia przykÅ‚ady efektywnych tekstów reklamowych
Osoby które kupowały "Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting", wybierały także:
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Zen Steve'a Jobsa 29,67 zł, (8,90 zł -70%)