reklama - zainteresowany?

Jak odnieść pierwszy sukces w biznesie? - Onepress

Jak odnieść pierwszy sukces w biznesie?
ebook
Autor: Andrzej Flont
ISBN: 978-83-8083-674-7
Format: ebook
Data wydania: 2018-01-31
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 24,00 zł

Dodaj do koszyka Jak odnieść pierwszy sukces w biznesie?

Tagi: Kompetencje osobiste | Rozwój osobisty

Zostań kowalem własnego losu

Marzysz o wÅ‚asnym biznesie, ale nie wiesz, jak siÄ™ do tego zabrać. Nie masz pomysÅ‚u na wÅ‚asnÄ… dziaÅ‚alność, boisz siÄ™ porażki, a może nie wiesz, skÄ…d wziąć Å›rodki na rozkrÄ™cenie przedsiÄ™biorstwa. MyÅ›lisz, że to skomplikowane i wymaga wyjÄ…tkowych predyspozycji. JeÅ›li tak, to ta książka jest wÅ‚aÅ›nie dla Ciebie. Autor, krok po kroku, wyjaÅ›nia, skÄ…d wziąć pomysÅ‚ na wÅ‚asnÄ… firmÄ™ i fundusze na start, jak zacząć i jak nie dać siÄ™ przeciwnoÅ›ciom. Znajdziesz tu kilkadziesiÄ…t pomysÅ‚ów na Twój pierwszy wÅ‚asny biznes i wskazówki co do ich realizacji. Ponadto praktyczne porady dotyczÄ…ce formalnoÅ›ci, których trzeba dopeÅ‚nić i… jakie to proste.

To, jak będzie wyglądał nasz los, ściśle zależy tylko od nas samych. To my decydujemy, czy będziemy wiedli szczęśliwe i dostanie życie, czy popadniemy w niedolę. Kontroli nad naszymi działaniami nikomu nie powierzyliśmy. Możemy uczynić to, na co mamy tylko ochotę. Jedynie nasze pozytywne i w pełni świadome nastawienie do rzeczywistości zaprowadzi nas tam, gdzie poczujemy się spełnieni.

Dodaj do koszyka Jak odnieść pierwszy sukces w biznesie?

 

Osoby które kupowały "Jak odnieść pierwszy sukces w biznesie?", wybierały także:

  • Mapa Agile & Scrum. Jak si
  • Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora
  • Szef, który myÅ›li, bo warto i siÄ™ opÅ‚aca
  • Elastyczne nawyki. Jak kszta
  • My

Dodaj do koszyka Jak odnieść pierwszy sukces w biznesie?

Spis treści

Jak odnieść pierwszy sukces w biznesie? eBook -- spis treści

Dodaj do koszyka Jak odnieść pierwszy sukces w biznesie?

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.