reklama - zainteresowany?

Jak nowe technologie zmieniajÄ… biznes - Onepress

Jak nowe technologie zmieniajÄ… biznes
Autor: Ratnicyn Krzysztof
ISBN: 978-8-3635-6679-1
stron: 152, okładka: miękka
Data wydania: 2016-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 28,95 zł (poprzednio: 37,60 zł)
Oszczędzasz: 23% (-8,65 zł)

Dodaj do koszyka Jak nowe technologie zmieniajÄ… biznes

Tagi: Marketing | Sprzedaż | Start-up

Krzysztof Ratnicyn podpowiada, w jaki sposób biznes może efektywnie wykorzystać nowe technologie. Przekonuje także, że równie dobrze jak wielkie korporacje może robić to sektor małych i średnich firm oraz mikroprzedsiębiorstwa. Co więcej, wiele technologicznych rozwiązań znosi niektóre z barier, które do niedawna małym firmom nie dawały szans w konfrontacji z gigantami rynku. Celem tej książki jest zainspirowanie przedsiębiorców, liderów i menedżerów do sięgnięcia po szereg technologicznych rozwiązań, do przyjęcia postaw zarządczych, które sprzyjają innowacji i stanowią żródło przewagi.

W książce zaprezentowano także szereg rozwiÄ…zaÅ„ i narzÄ™dzi oraz towarzyszÄ…cych im trendów, od tych najprostszych (np. mobile czy e-commerce) po najbardziej zÅ‚ożone, jak big data i Internet Rzeczy. Wymiar praktyczny książki to krótkie podsumowania każdego z rozdziałów, które pozwalajÄ… lepiej zrozumieć i przeanalizować stawiane tezy, podjąć dyskusjÄ™ z nimi, wreszcie – zainspirować siÄ™ do dziaÅ‚ania.

Dodaj do koszyka Jak nowe technologie zmieniajÄ… biznes

 

Osoby które kupowały "Jak nowe technologie zmieniają biznes", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • ReguÅ‚a 80/20. Zasada, która odmienia Å›wiat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracÄ… na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Jedna kampania do wolnoÅ›ci. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na wÅ‚asnych warunkach
  • Zen Steve'a Jobsa

Dodaj do koszyka Jak nowe technologie zmieniajÄ… biznes

Spis treści

Dodaj do koszyka Jak nowe technologie zmieniajÄ… biznes

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.