reklama - zainteresowany?

Jak nie wciskać? Czyli o relacyjnej sprzedaży w bezpośrednim wydaniu - Onepress

Jak nie wciskać? Czyli o relacyjnej sprzedaży w bezpośrednim wydaniu
Autor: Arkadiusz Kocimski, Adrian Komsta
ISBN: 978-83-283-8368-5
okładka: miękka
Data wydania: 2021-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 23,94 zł (poprzednio: 39,90 zł)
Oszczędzasz: 40% (-15,96 zł)

Dodaj do koszyka Jak nie wciskać? Czyli o relacyjnej sprzedaży w bezpośrednim wydaniu

Dodaj do koszyka Jak nie wciskać? Czyli o relacyjnej sprzedaży w bezpośrednim wydaniu

 

Osoby które kupowały "Jak nie wciskać? Czyli o relacyjnej sprzedaży w bezpośrednim wydaniu", wybierały także:

  • Udzia
  • Rachunkowo
  • Rezerwy celowe w systemie rachunkowo
  • Rachunkowo
  • Changing Paradigm for Inventory Management in a Supply Chain Context

Dodaj do koszyka Jak nie wciskać? Czyli o relacyjnej sprzedaży w bezpośrednim wydaniu

Spis treści

Jak nie wciskać? Czyli o relacyjnej sprzedaży w bezpośrednim wydaniu -- spis treści

 

WPROWADZENIE 7

 

Rozdział 1. SPRZEDAŻ. JEDNO SŁOWO - MILION ZNACZEŃ 9

  • Z czym obecnie kojarzy się sprzedaż? 9
  • Skąd takie postrzeganie? 16
  • 10 powodów, dla których warto pracować w sprzedaży 20
  • Pogromcy mitów sprzedaży 29

Rozdział 2. JAKI POWINIEN BYĆ PRAWDZIWY SPRZEDAWCA > DORADCA? 39

  • Zacznij od odpowiedniego nastawienia 39
  • Nigdy nie przestawaj się uczyć 44
  • Bądź przygotowany na każdy scenariusz 47
  • Kształtuj cechy dobrego doradcy 49

Rozdział 3. NIEZBĘDNIK DOBREGO DORADCY 57

  • Jak opanować umiejętność, której nikt nigdy nas nie uczył? 57
  • Umiejętność, którą posiada każde dziecko, ale nie każdy doradca... 61
  • Jaki klucz otwiera wiele drzwi i nic nie kosztuje? 66
  • Trudna, ale skuteczna metoda na ciągły rozwój 69

Rozdział 4. SZTUKA PIERWSZEGO KONTAKTU Z KLIENTEM 75

  • Dlaczego pierwsza rozmowa jest taka ważna? 75
  • Savoir-vivre pierwszej rozmowy 78
  • Jak pozostawić po sobie efekt "WOW"? 83

Rozdział 5. JAK TRAFIĆ DO GARNKA ZE ZŁOTEM - SZTUKA SKUTECZNEJ PREZENTACJI OFERTY 91

  • Co ma wspólnego piłka nożna ze sprzedażą? 91
  • Co ma wspólnego snajper ze sprzedażą? 93
  • Co ma wspólnego Twoja oferta z klientem? 94

Rozdział 6. BIEG PRZEZ PŁOTKI - SZTUKA RADZENIA SOBIE Z OBIEKCJAMI 103

  • Czy wątpliwości klienta to powód do dumy handlowca? 103
  • Dlaczego klienci nie są kreatywni? 106
  • Jak przygotować się do startu? 109
  • 3... 2... 1... Go! 112
  • Nie zapomnij o ostatnim płotku 116

Rozdział 7. "Za drugą obiekcją w prawo..." - drogowskaz do sprzedaży 117

  • Negocjacje to nie sprint, a maraton 117
  • Egoiści w sprzedaży tracą dwa razy 118
  • Nienaciągnięta proca jest bezużyteczna 121
  • Zamknij wszystkie furtki 122

Rozdział 8. Krok od mety - jak nie wyłożyć się na ostatniej prostej? 129

  • Jak nie przestrzelić ze szczupakiem na mecie? 129
  • Przepraszam, czy mogę już pana sfinalizować? 131
  • Zapraszam do kasy 133
  • Doszło do sprzedaży i co dalej? 138

O AUTORACH 141

Dodaj do koszyka Jak nie wciskać? Czyli o relacyjnej sprzedaży w bezpośrednim wydaniu

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.