reklama - zainteresowany?

Jak napisać plan marketingowy - Onepress

Jak napisać plan marketingowy
Autor: John Westwood
Tytuł oryginału: How to Write a Marketing Plan
TÅ‚umaczenie: Jacek Carcho, Agnieszka Czardybon
ISBN: 83-7361-820-1
stron: 112, Format: 122x194, okładka: miękka
Data wydania: 2005-03-16
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 19,90 zł

Dodaj do koszyka Jak napisać plan marketingowy

Tagi: Marketing

Dlaczego niektóre firmy zajmują nowe nisze rynkowe, kiedy konkurenci jeszcze śpią? Dzieje się tak, ponieważ zarządzający tymi przedsiębiorstwami z wyprzedzeniem planują działania marketingowe i prognozują sytuację rynkową. W sprzedaży i marketingu trzeba być w każdej chwili gotowym do modyfikacji istniejących produktów i wprowadzania nowych, a także do zajmowania nowych rynków.

Dowiedź się, jak wykorzystać szanse rynkowe, jeszcze zanim się pojawią.

Chcąc skutecznie planować rozwój firmy, musisz nie tylko odczytywać potrzeby klientów i analizować rynek, ale również określać siły i słabości swojego przedsiębiorstwa. Tylko w ten sposób będziesz wiedział, na co Cię stać.

Plan marketingowy powinien być realny. Aby go stworzyć, musisz wiedzieć wszystko o kosztach firmy, jej klientach, mocnych i słabych stronach systemu dystrybucji oraz skuteczności stosowanej reklamy. Przeczytaj tę książkę, a dowiesz się, jak zdobyć te informacje, niezbędne do stworzenia dobrego planu marketingowego.

W książce "Jak napisać plan marketingowy" znajdziesz omówienie wszystkich etapów tworzenia dokumentu, który stanie się Twoim kompasem. Dzięki zawartym w niej ćwiczeniom praktycznym nauczysz się:

  • przeprowadzać audyty marketingowe;
  • formuÅ‚ować cele i strategie marketingowe;
  • planować budżet;
  • pisać i wprowadzać plan marketingowy w życie,
  • rewidować i aktualizować plan w miarÄ™ potrzeb.

Ta książka ułatwi Ci samodzielne studiowanie, a także posłuży jako materiał szkoleniowy do zajęć grupowych z planowania marketingowego oraz pomoc naukowa na kursie marketingu.

Dodaj do koszyka Jak napisać plan marketingowy

 

Osoby które kupowały "Jak napisać plan marketingowy", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • ReguÅ‚a 80/20. Zasada, która odmienia Å›wiat
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracÄ… na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Jedna kampania do wolnoÅ›ci. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na wÅ‚asnych warunkach
  • Zen Steve'a Jobsa

Dodaj do koszyka Jak napisać plan marketingowy

Spis treści

Jak napisa

Dodaj do koszyka Jak napisać plan marketingowy

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.