Jak mniej kupowa - Onepress

ebook
Autor: Tomasz BarISBN: 9788396183149
stron: 173, Format: ebook
Data wydania: 2023-10-13
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 34,90 zł
Osoby które kupowały "Jak mniej kupowa", wybierały także:
- Udzia 0,00 zł
- Rachunkowo 0,00 zł
- Changing Paradigm for Inventory Management in a Supply Chain Context 0,00 zł
- Rachunkowo 0,00 zł
- Rezerwy celowe w systemie rachunkowo 0,00 zł
Spis treści
Jak mniej kupować. Uwolnij się ze szponów konsumpcjonizmu eBook -- spis treści
- Wstęp
- Skąd pomysł na książkę?
- Część I
- 1. Konsumpcjonizm vs minimalizm Czy naprawdę nie ma złotego środka?
- 2. Siła nabywcza Na ile tak naprawdę nas stać?
- 3. Demografia Dlaczego obecne negatywne trendy w strukturze wiekowej Polaków mają znaczenie?
- 4. Budżet domowy Dlaczego każdy powinien prowadzić chociażby najprostszą jego wersję?
- 5. Dlaczego kupujemy? Co tak naprawdę wpływa na to, że kupujemy te, a nie inne produkty?
- 6. Zakupoholizm Problem, o którym praktycznie się nie mówi i nie pisze, pomimo że dotyczy kilku procent społeczeństwa
- 7. Kupowanie impulsywne vs kompulsywne Czym się różnią i jak wiedza o nich może nam pomóc?
- Część II
- 8. Na tropie klienta O sytuacji, kiedy sklep wie o nas więcej niż nasi najbliżsi, i o namawianiu do nieskrępowanej konsumpcji nawet kosztem utraty oszczędności
- 9. Google, Facebook, Instagram To one coraz częściej inicjują proces zakupowy
- 10. Big data, algorytmy Jak gromadzone o nas dane decydują o tym, co kupujemy?
- 11. Chciwość jest dobra Jak firmy próbują dotrzeć do klientów?
- 12. O potędze za darmo Dlaczego tracimy głowę, gdy widzimy, że coś jest za darmo?
- 13. Postarzanie fizyczne i psychologiczne Co robią firmy, aby zniechęcić nas do już posiadanych przedmiotów?
- 14. Naśladownictwo Czy neurony lustrzane wpływają na nasze decyzje zakupowe?
- 15. Przywiązywanie się do przedmiotów Co takiego się dzieje w naszych głowach, że przedmioty, które stają się naszą własnością, niebywale zyskują na wartości?
- 16. Fetyszyzm towarowy Jak marki nadają swoim produktom mistyczną wartość?
- 17. Jak zmniejszyć ból płacenia? Karty płatnicze, karty kredytowe, BLIK, płatności odroczone, darmowe zwroty
- 18. Adaptacja Dlaczego tak szybko przestaje nas cieszyć to, co jeszcze niedawno nas zachwycało?
- 19. Poczucie własnej wartości Jak marki wykorzystują nasz negatywny obraz samych siebie do sprzedawania nam swoich produktów?
- 20. Grywalizacja Poznaj jej ciemną stronę. Czyli jak firmy wykorzystują perswazję w grach i aplikacjach, żeby konsument sięgnął do kieszeni?
- 21. Krótka lista trików sklepowych Wyprzedaż, efekt wabika, darmowe zwroty. Po jakie techniki sięgają sklepy, aby klient chętniej i częściej rozstawał się ze swoimi pieniędzmi?
- Część III
- 22. Jak stawić opór przekazowi reklamowemu? Nasza kondycja psychiczna i fizyczna ma udział w tym, jak reagujemy na różnego rodzaju pokusy czyhające na konsumentów
- 23. Porównywanie się do innych Jak walczyć z prawdziwą zmorą współczesnych czasów?
- 24. Prokrastynacja Jak ją wykorzystać podczas decyzji zakupowych?
- 25. Potęga nawyków Jak wykorzystać nawyki do zminimalizowania nieprzemyślanych zakupów?
- 26. Na czym nie warto oszczędzać Materac, wygodne buty, regularne badania
- 27. Zbuduj fundament do trwałej zmiany Sen, odżywianie, ruch i suplementacja
- 28. Autożyczliwość
- 29. Szuflada z pomysłami i inspiracjami
- Posłowie