reklama - zainteresowany?

Jak mniej kupowa - Onepress

Jak mniej kupowa
ebook
Autor: Tomasz Bar
ISBN: 9788396183149
stron: 173, Format: ebook
Data wydania: 2023-10-13
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 34,90 zł

Dodaj do koszyka Jak mniej kupowa

Wiesz,

Dodaj do koszyka Jak mniej kupowa

 

Osoby które kupowały "Jak mniej kupowa", wybierały także:

  • Udzia
  • Rachunkowo
  • Changing Paradigm for Inventory Management in a Supply Chain Context
  • Rachunkowo
  • Rezerwy celowe w systemie rachunkowo

Dodaj do koszyka Jak mniej kupowa

Spis treści

Jak mniej kupować. Uwolnij się ze szponów konsumpcjonizmu eBook -- spis treści

  • Wstęp
    • Skąd pomysł na książkę?
  • Część I
    • 1. Konsumpcjonizm vs minimalizm Czy naprawdę nie ma złotego środka?
    • 2. Siła nabywcza Na ile tak naprawdę nas stać?
    • 3. Demografia Dlaczego obecne negatywne trendy w strukturze wiekowej Polaków mają znaczenie?
    • 4. Budżet domowy Dlaczego każdy powinien prowadzić chociażby najprostszą jego wersję?
    • 5. Dlaczego kupujemy? Co tak naprawdę wpływa na to, że kupujemy te, a nie inne produkty?
    • 6. Zakupoholizm Problem, o którym praktycznie się nie mówi i nie pisze, pomimo że dotyczy kilku procent społeczeństwa
    • 7. Kupowanie impulsywne vs kompulsywne Czym się różnią i jak wiedza o nich może nam pomóc?
  • Część II
    • 8. Na tropie klienta O sytuacji, kiedy sklep wie o nas więcej niż nasi najbliżsi, i o namawianiu do nieskrępowanej konsumpcji nawet kosztem utraty oszczędności
    • 9. Google, Facebook, Instagram To one coraz częściej inicjują proces zakupowy
    • 10. Big data, algorytmy Jak gromadzone o nas dane decydują o tym, co kupujemy?
    • 11. Chciwość jest dobra Jak firmy próbują dotrzeć do klientów?
    • 12. O potędze za darmo Dlaczego tracimy głowę, gdy widzimy, że coś jest za darmo?
    • 13. Postarzanie fizyczne i psychologiczne Co robią firmy, aby zniechęcić nas do już posiadanych przedmiotów?
    • 14. Naśladownictwo Czy neurony lustrzane wpływają na nasze decyzje zakupowe?
    • 15. Przywiązywanie się do przedmiotów Co takiego się dzieje w naszych głowach, że przedmioty, które stają się naszą własnością, niebywale zyskują na wartości?
    • 16. Fetyszyzm towarowy Jak marki nadają swoim produktom mistyczną wartość?
    • 17. Jak zmniejszyć ból płacenia? Karty płatnicze, karty kredytowe, BLIK, płatności odroczone, darmowe zwroty
    • 18. Adaptacja Dlaczego tak szybko przestaje nas cieszyć to, co jeszcze niedawno nas zachwycało?
    • 19. Poczucie własnej wartości Jak marki wykorzystują nasz negatywny obraz samych siebie do sprzedawania nam swoich produktów?
    • 20. Grywalizacja Poznaj jej ciemną stronę. Czyli jak firmy wykorzystują perswazję w grach i aplikacjach, żeby konsument sięgnął do kieszeni?
    • 21. Krótka lista trików sklepowych Wyprzedaż, efekt wabika, darmowe zwroty. Po jakie techniki sięgają sklepy, aby klient chętniej i częściej rozstawał się ze swoimi pieniędzmi?
  • Część III
    • 22. Jak stawić opór przekazowi reklamowemu? Nasza kondycja psychiczna i fizyczna ma udział w tym, jak reagujemy na różnego rodzaju pokusy czyhające na konsumentów
    • 23. Porównywanie się do innych Jak walczyć z prawdziwą zmorą współczesnych czasów?
    • 24. Prokrastynacja Jak ją wykorzystać podczas decyzji zakupowych?
    • 25. Potęga nawyków Jak wykorzystać nawyki do zminimalizowania nieprzemyślanych zakupów?
    • 26. Na czym nie warto oszczędzać Materac, wygodne buty, regularne badania
    • 27. Zbuduj fundament do trwałej zmiany Sen, odżywianie, ruch i suplementacja
    • 28. Autożyczliwość
    • 29. Szuflada z pomysłami i inspiracjami
  • Posłowie

Dodaj do koszyka Jak mniej kupowa

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.