Jak kreować marki, które pokocha pokolenie Y? - Onepress
Tłumaczenie: Michał Konewka
ISBN: 978-8-3778-8166-8
stron: 232, okładka: miękka
Data wydania: 2012-06-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 34,20 zł (poprzednio: 39,77 zł)
Oszczędzasz: 14% (-5,57 zł)
Pokolenie Y tworzÄ… ludzie urodzeni w latach 1980-1996, nazywani również pokoleniem Milenium, nastÄ™pnÄ… generacjÄ… czy pokoleniem klapek i iPodów. Niezależnie od tego, jak ich okreÅ›lisz, masz do czynienia z jednÄ… z najwiÄ™kszych i najbardziej atrakcyjnych grup docelowych. Książka jest podsumowaniem piÄ™cioletnich badaÅ„ nad psychologiÄ… i zachowaniami konsumentów z pokolenia Y. ZostaÅ‚a uznana za najlepszy tytuÅ‚ marketingowy 2011 r. Rekomendowana jest jako pozycja obowiÄ…zkowa dla osób zajmujÄ…cych siÄ™ brandingiem, komunikacjÄ… czy marketingiem. Jej lektura może być interesujÄ…ca dla wszystkich, którzy chcÄ… zrozumieć fenomen generacji Y i dowiedzieć siÄ™, dlaczego ma ona tak wielki wpÅ‚yw na zmiany zachodzÄ…ce w otaczajÄ…cym Å›wiecie.
Autorom książki udaÅ‚o siÄ™ stworzyć unikalny model CRUSH, który prezentuje 5 czynników charakteryzujÄ…cych dobrÄ… markÄ™ z perspektywy pokolenia Y. Jego skuteczność zostaÅ‚a potwierdzona w badaniach oraz w rozmowach z wÅ‚aÅ›cicielami najwiÄ™kszych Å›wiatowych marek, w tym H&M, Nike czy Coca-Cola. Z książki dowiesz siÄ™, dlaczego opisywana generacja przywiÄ…zuje do tych czynników tak wielkÄ… wagÄ™ i jak w praktyce wykorzystać tÄ™ wiedzÄ™ do stworzenia marki rozpoznawalnej, odnoszÄ…cej sukcesy i gwarantujÄ…cej zyski marki, którÄ… pokocha pokolenie Y.
Dlaczego warto przeczytać tę książkę:
- pierwsza tak kompleksowa analiza pokolenia Y najliczniejszej i najbardziej atrakcyjnej grupy docelowej
- unikalne wnioski z 5-letnich międzynarodowych badań kilkudziesięciu tysięcy młodych ludzi
- praktyczne wskazówki, jak do nich dotrzeć z twoim przekazem, produktem czy markÄ…
- liczne case studies i wnioski z wywiadów z autorami sukcesu marek pokolenia Y, m.in. Jack & Jones, H&M, Nike, Levis czy Coca-Cola markami pokolenia Y
- ponadto: koncepcja DNA marki, analiza pola walki, markery somatyczne, memy i inne Joeri Van den Bergh wspóÅ‚zaÅ‚ożyciel agencji InSites Konsulting, której klientami sÄ… m.in. Lego, Nokia, Sony, MTV, Danone, Unilever czy Coca-Cola.
Mattias Behrer starszy zastÄ™pca dyrektora generalnego MTV North Europe & MTV International Property Marketing. WczeÅ›niej pracowaÅ‚ w firmie H&M w dziale marketingu miÄ™dzynarodowego oraz w sektorze zarzÄ…dzania markÄ…. Samo Sedno to seria nowoczesnych, praktycznych i podrÄ™cznych poradników, które trafiajÄ… w samo sedno. W serii znajdujÄ… siÄ™ tytuÅ‚y o tematyce m.in. biznesowej, parentingowej, psychologicznej czy dotyczÄ…cej zdrowego stylu życia i rozwoju osobistego.
Osoby które kupowały "Jak kreować marki, które pokocha pokolenie Y?", wybierały także:
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Zen Steve'a Jobsa 29,67 zł, (8,90 zł -70%)